Siis pantiinko Levottomissa oikeasti?
Kommentit (67)
Mun mielestä Levottomat on ihan ok leffa. Ihan viihdyttävä tekele. Ainankin C-morella on valikoimassa.
Onhan tuossa nyt aika uskaliaita kohtauksia, mutta ei lähelläkään oikeaa panemista. Ja kyllöhän nuo näyttelijät on tienneet mihin ovat ryhtymässä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas ihmettelyn aihe. Pantiinko oikeasti...siis onko tässä keskustelussa pelkkiä neitsyitä? T. Äitisi
Kysymys pitää ymmärtää niin että paniko näyttelijät oikeasti kuvauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Levottomat on ihan ok leffa. Ihan viihdyttävä tekele. Ainankin C-morella on valikoimassa.
Onhan tuossa nyt aika uskaliaita kohtauksia, mutta ei lähelläkään oikeaa panemista. Ja kyllöhän nuo näyttelijät on tienneet mihin ovat ryhtymässä.
Leffan jatko-osat onkin sitten ihan kauheaa kuraa. Varsinkin se missä on Nicke Lignell 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas ihmettelyn aihe. Pantiinko oikeasti...siis onko tässä keskustelussa pelkkiä neitsyitä? T. Äitisi
Kysymys pitää ymmärtää niin että paniko näyttelijät oikeasti kuvauksissa.
Miksi olisi pantu ja entä sitten? Kyselee äiti
Ihan sama, kun puheesta ei saanut koko elokuvassa mitään selvää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä nimeomaan oli panemista, eli toisen kehon käyttöä runkkausalustana, pississeksiä oli siinä, panemista, pantiin, pano, paneminen.
:D
"Ketään en ole väkisin pannut" on varmaan suomalaisen elokuvahistorian asiallisin repliikki.
Kun mä katon suomalaisia elokuvia mulla tulee tunne, että te suomalaiset olette ihan hemmetin likainen ja barbaarinen kansa. Ei siinä mitään luonnollista hommaahan se on, mutta väkilukuanne ette saa kasvamaan ette niin millään. Noh johan ne apinat häivyttää teitä panemalla teidän naisia ja tekemällä yli viisikin lasta.
Siis hyi hemmetti mitä paskaa nämä suomalaiset elokuvat on. Onko teillä kaikki kotona? Nussimista ja ryyppäämistä on suomalaiset elokuvat ja likasella tavalla toteutettu. Teillä ei ole tyyliä missään.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä katon suomalaisia elokuvia mulla tulee tunne, että te suomalaiset olette ihan hemmetin likainen ja barbaarinen kansa. Ei siinä mitään luonnollista hommaahan se on, mutta väkilukuanne ette saa kasvamaan ette niin millään. Noh johan ne apinat häivyttää teitä panemalla teidän naisia ja tekemällä yli viisikin lasta.
Siis hyi hemmetti mitä paskaa nämä suomalaiset elokuvat on. Onko teillä kaikki kotona? Nussimista ja ryyppäämistä on suomalaiset elokuvat ja likasella tavalla toteutettu. Teillä ei ole tyyliä missään.
Ja minkäs maalainen sinä sitten olet? Varmaan suoMaalainen itsekin 😀
Vierailija kirjoitti:
Siinä leffassa on yököttävin kohtaus se, kun se nuorten miesten polttariporukka panee niiden humalaisten teinien kanssa. Täysin juonen kannalta turha lisäys. Mutta ilmeisesti kuvaa ohjaajan, elokuvan miesnäyttelijöiden ja tuotantotiimin preferenssejä. Saikohan ne gimmat edes nimiään lopputeksteihin? Epäilen että ei.
Täähän on paras kohtaus, kiitti muistutuksesta, täytyy ottaa iltanäpit :)
Hakiko se yksi voita tai margariinia peppuun vetämistä varten ?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuon leffan saa hankittua?
xhamsterista löytyy parhaat palat...
hyvä leffa muutoinkin, suosittelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä leffassa on yököttävin kohtaus se, kun se nuorten miesten polttariporukka panee niiden humalaisten teinien kanssa. Täysin juonen kannalta turha lisäys. Mutta ilmeisesti kuvaa ohjaajan, elokuvan miesnäyttelijöiden ja tuotantotiimin preferenssejä. Saikohan ne gimmat edes nimiään lopputeksteihin? Epäilen että ei.
Täähän on paras kohtaus, kiitti muistutuksesta, täytyy ottaa iltanäpit :)
Hakiko se yksi voita tai margariinia peppuun vetämistä varten ?
Toimiiko tuo edes? Oikeasti?
Liikaa oli alapää touhuja ja lopetin aika pian katsomisen. Oikealta banemiselta se vaikutti.
Törkeä aihe. Ei kun tärkeä. Onko harjoitettu sukupuoliyhteyttä? Ei. Onko penikset muuten vaan läiskineet vasten pakaroita ja käyneet lähellä klitorista. Joo. Eli sellaisia kuivapanoja, tosin otos kerrallaan eli tarkoitus on saada se max 5-6 sek. kuvattua, ei enempää, eli yhdynnäksi tai seksiksi tuota ei oikein voi sanoa. Ei kuitenkaan digitaalista lavastusta ole näissä ja lähes kaikki näytetään. Niitä teinejäkään ei oikeasti nussittu, pelkästään hytkytettiin aika rivosti sylissä. Nuokin ovat nykyisin jo kokeneita näyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pantii. Kameran edessä ja ilman kameraa.
Jep...esim Laura ja Aku. Koskahan ex rouva tulee julkisuuteen. Ei ole kotikadun jälkeen näkynytkään.
Kuulema puhkinussittiin niin ei oo näkyny.
Nähdäänkö siinä elokuvassa kertaakaan, että pippeli menee oikeasti pimppiin?
Vierailija kirjoitti:
Elokuvahistoriassa on lopulta aika vähän elokuvia, joissa oikeasti harrastetaan seksiä. Muutamista on kiistelty kauankin, oliko se oikeaa, mm. vanha ns kauhuelokuva 70-luvulta eli Kauhun kierre. Siinä tiettävästi Donald Sutherland nai oikeasti Julie Christien kanssa ja kyllä se siltä näyttääkin.
Parhaita nainteja minusta on brittielokuva 9 Songs, jossa ei kyllä jää yhtään epäselväksi, mitä tehdään aika monessakin kohtauksessa.
Ei tuo Levottomat kovin aidolta seksiltä kyllä näyttänyt, mutta lähes kaikki naiset olivat kyllä kiihottavia minusta.
Mulle tulee mieleen lähinnä Von Trierin Nymphomaniac ja joku kamala ranskalainen elokuva. Ja siinä Nymphomaniacissa en tajua miks sen seksissä se nainen pomppii niin omituisesti päällä niissä seksikohtauksissa 🙄.