Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi joistakin naisista tulee kauniimpia viisikymppisenä kuin nelikymppisenä

Vierailija
19.03.2018 |

Jos katsoo esim. 40v:nä otettua työpaikan valokuvaa ja näkee saman naisen livenä viisikymppisenä niin se viisikymppinen on somempi kuin kuvassa oleva nelikymppinen.
Tämän havainnon olen tehnyt kun olen katsonut esim. sairaanhoitajien rinnassa olevia valokuvia henkilökortissa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Miehillä sama ilmiö?

Vierailija
22/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu täysin sinusta itsestäsi ja muutoksesta sinussa, ei naisista.

Iän lisääntyessä kiinnittää huomiota eri asioihin.

Mutta ap varmaan tarkoitti, että näkee sen kuvan ja ihmisen samaan aikaan. Eli näkee edessään 50-vuotiaan naisen ja hänen kaulassaan kuvan kymmenen vuoden takaa. Livenä 50-vuotiaana kauniimpi kuin kuvassa, joka otettu 10 vuotta sitten.

nii tätä tarkoitin

Eikös henkilökortit uusita säännöllisesti eikä vain 10v välein?? ...tälläinen pieni sivuhuomio. Ja harvahan noissa virallisissa kuvissa on parhaimmillaan. Mutta 40-60v naisilla on ehkä paremmat vartalot edelleen kuin näillä nuoremmilla nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen hymyilee paljon, niin viisikymppisellä on jo hyvät harakanvarpaat ja juonteiden avulla ilme on iloinen.

Ja viisikymppinen on jo sinut itsensä kanssa. Ehkä se on se juttu?

Vierailija
24/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin monet naiset näyttävät kolme- ja nelikymppisinä paremmalta kuin nuorempana. Syynä tähän on usein oman tyylin löytyminen. T m37

Vierailija
25/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on se kuva. Harva näyttää missään henkilökortin kuvassa yhtä hyvältä kuon livenä.

Vrt. Passikuva tms.

Tätä olin just tulossa sanomaan. Monet epäonnistuu kuvissa. Mä ainaki näytän kuvissa suohirviöltä. Livenä en näytä (tai toivottavasti en).

Vierailija
26/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa omaa ulkonäköni arvioida, mutta...

Nelikymppisenä minulla oli kaksi aika pientä lasta, epävarmuutta työpaikasta, pieni palkka eikä juurikaan aikaa kuntoilla. Viisikymppisenä minulla on yliopistossa ja lukiossa opiskelevat lapset, hyväpalkkainen työ, rahaa, aikaa mennä joka päivä jumppaan ja lenkille. Elämä hymyilee. Seksiä ehtii nykyisin harrastaa 2-4 kertaa viikossa. Paino on pudonnut viitisen kilpa kymmenessä vuodessa. Voisiko tästä vetää johtopäätöksiä

Vierailija
27/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä, että olet huomannut saman faktan, kun moni muukin, että ainakin Suomessa ne on useimmiten naiset, jotka kauniisti vanhenee ja pitävät huolta itsestään.

Suuriosa miehistä on tosiasiassa maitovalaita jo lähestyessään 50v.

Tätä totuutta ei vain sanota ääneen, kun se toinen uskomus on miehelle edukkaampi ja kivempi ja miehiä nyt aina pitää vähän miellyttää, kun se on joku pinttynyt tapa keskiajalta.

Avaamalla silmät on tämäkin asia todistettavissa.