Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pallero vauvat ovat suloisempia

Vierailija
20.04.2006 |

kuin laihat vauvat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pallero on jo aika sutjakka kun ikää on 1v7kk. Toki vielä pyöreyttä on. Mutta ei oikein palleroksi voi enää sanoa. Toisin kuin alle 1-vuotiaana =)

ap

Vierailija
2/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttää sellaiset, joilla käsissäkin hirveät makkarat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää vauvoilta. Laihat näyttää pikku aikuisilta.

Vierailija
4/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun näin tuttavan lapsen, luulin lasta paljon vanhemmaksi, johtuen vauvan huomattavan isosta koosta. Eikä se ollut kovinkaan söpö...

Vierailija
5/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat on ihania mussukoita ja kaikkien oma vauva on kaikista vauvoista kaikkein suloisin : )

Vierailija
6/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla kerhossa noin 8-10kk ikäisen vauvan, joka reppana oli aivan ylisyötetty. Ikinä en olisi uskonut, että jonkun vauva aiheuttaa minussa negatiivisia fiboja, mutta se jättisuuri punkero säälitti. Kyseessä ei siis ollut mikään sievä pyöreys vaan todellinen ylipaino. Vauva painoi varmasti lähemmäksi 15kg, kun vertaan omiin lapsiini siinä iässä.

Vierailija
7/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan, eipä kukaan usko, että mun vauvani on syönyt pelkkää rintamaitoa vain... Sisko just sanoi, että miehensä oli kummastellut, että miksi mä olen syöttänyt vauvalleni niiiiin paljon ruokaa =/. Taitaa vain olla niin, että mun rinnoista tuleekin kermaa =)

Vierailija
8/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan, eipä kukaan usko, että mun vauvani on syönyt pelkkää rintamaitoa vain... Sisko just sanoi, että miehensä oli kummastellut, että miksi mä olen syöttänyt vauvalleni niiiiin paljon ruokaa =/. Taitaa vain olla niin, että mun rinnoista tuleekin kermaa =)

Vierailija
9/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva ei ole mikään tursake, vaan suloinen, pyöreähkö tyttö. Taisi mielikuvituksesi tehdä tepposet??

-26

Vierailija
10/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan normaalia jos vauva on pyöreä!!! Minunkin vauvani oli tosi pyöreä alle vuoden ikäisenä. Naurattaa oikein kun katselee vanhoja kuvia. Rintaahan tuo vain sai 5 kuukautiseksi ja sitten porkkanaa, perunaa, hedelmiä. Nyt lapsi on jo ekaluokkalainen. Iso poika on (32kg/138cm)!

Vierailija
11/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vauvat eivät ole suloisia tai söpöjä, vaan ihan oikeasti voivat olla RUMIA. Vanhempien silmissä oma lapsi on tietysti kaikkein kaunein ja ihanin, mutta ymmärtäkää nyt, että muut eivät ole sitä mieltä. Ja kyllä tuon ikäinen vauva voi olla ylipainoinen, jos on syötetty liikaa. Ei mitenkään epätavallista näinä aikoina.

Vierailija
12/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vauva voi hoikistua, kun lähtee liikkeelle. Miksi sitten neuvolassa seurataan paino-ja pituuskäyrän suhdetta, jos sillä ei ole mitään merkitystä? Kerrotko sen?

Vierailija
13/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

väittänytkään ettei noilla käyrillä olisi merkitystä. Oon vaan sitä mieltä että vauvat ei ole ylipainoisia. Sitten jos liikkuva taapero on lihava niin siihen pitäisi puuttua.

Vierailija
14/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mun mielestä pienet on suloisempia. Yli nelikiloiset on vähemmän suloisia.

Laihaa vauvaa en ole kyllä koskaan nähnyt.

Vierailija
15/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olis pieni, mutta pyöreä tekee se jo sen et tulee olo, että onneks ei oo mun!

Vierailija
16/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vauvat on ihanimpia ; D

Vierailija
17/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molemmat on yhtä ihania <3!

Vierailija
18/18 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sellainen, että posket roikkuu olkapäillä ja raajat on aivan makkaroilla ei kyllä ole söpöä!