Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostavatko teitä oikeasti toisten ihmisten vauvatarinat?

Vierailija
19.03.2018 |

Kertomukset vauvoistaan ja kaikesta siihen liittyvästä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikeastaan.

Vierailija
2/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se saa minut aina varmemmaksi omasta päätöksestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnnostaa. Voisi helposti kuvitella tarinoiden olevan samankaltaisia, mutta niissä on yllättävän paljon eroja, koska jokaisella on oma kokemuksensa. Se tekee niistä mielenkiintoisia. 

Vierailija
4/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta pätkän vertaa. ärsyttää kun jokaisella tuntuu olevan tarve kertoa oma synnytys- ja vauvastoori nyt kun olen raskaana.

Vierailija
5/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Ehkä silloin, kun omat oli vauvaikäisiä.

Vierailija
6/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa! Ihana kuulla, miten muilla on mennyt!

Vierailija
7/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
8/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikka olen itse raskaana.

Olin viikonloppuna tapaamassa sukulaisia ja siellä yhdellä sun toisella oli vauva mukana, moni kyseli ettenkö nyt ottaisi syliin ja oli hirmu kiinnostuneita minun raskauden etenemisestä, itseä ei voinut vähempää kiinnostaa ottaa vauvoja syliin ja kysellä sen enempää mistän mikä liittyy vauvoihin.

Minulla on jo ennestän yksi lapsi, ekä ole ikinä ollut sellainen mamma joka olisi hirveän lapsirakas ja kiinnostunut muiden pilteistä, enkä odota sitä muiltakaan.

Vierailija
9/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, tykkään vauvoista.

Vierailija
10/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti yhtään.

Vierailija
11/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa yhtä vähän kuin armeijajutut.

Eli ei pätkän vertaa.

Sivari ja isä.

Vierailija
12/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
13/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. On mielenkiintoista vertailla kokemuksia ja kuulla toisten raskaus- ja vauvakuulumisia.

Vierailija
14/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on ällöttäviä joten ei todellakaan.

Vierailija
15/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään. Moni luulee, että olen kauhean kiinnostunut kaikkien lapsista ja lasten tekemisistä ja vauvojen syömisistä, nukkumisista ja ulosteista, koska olen pph, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Myöskään synnytystarinoita en jaksa.

Vierailija
16/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn rajaan asti kyllä. Mutta mikä tahansa aihe muuttuu tylsäksi, jos siitä puhuu liikaa.

Vierailija
17/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eikä vauvat tai lapset yleensäkään. Eikä oikeastaan ne toiset ihmisetkään.

Vierailija
18/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Kun kuuntelee mammoja jotka puhuvat vauvoistaan niin se kuulostaa lähinnä kilpavarustelulta ja kun pitää luetella liioitellusti että mitä kaikkea vauvat osaavat. Säälittää lähinnä ne vauvat niissä jutuissaan.

Pahempia ovat synnytysjutut, omaan alapäähän alkaa oikeasti sattua jos joutuu sellaiseen seuraan jossa kerrotaan miten alapäät repesivät synnytyksissä, yööök!

Vierailija
19/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaveri joka julisti ja korosti suureen ääneen että hänestä ei tule sitten mitään mammamaista lässyttäjä-äitiä että käy vaan synnyttämässä (vahinkonsa, kertoi itse), on äitiyslomalla ja todellakin odottaa että pääsee takaisin töihin aikuisten seuraan koska ei to-del-la-kaan ole mikään äiti-ihminen eikä häntä ole koskaan kiinnostanut lapset.

No miten kävi. Palasi töihin ja lässyttää vain omasta vauvastaan, joka ikiselle työkaveriparalle joka osuu kohdalle samaan ruokapöytään, kahvipöytään. Rasittavaa.

Vierailija
20/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua kiinnosta vieraiden naisten tavaomaiset stoorit. Poikkeukelliset kokemukset kyllä, mutta ei semmoiset normit "Naikkarille mentiin aamukahdeksalta, vauva syntyi vartin ponnistuksen jälkeen iltakuudelta, kaikki meni hyvin, 3,5 kilon potra poika tulo". Ok, kivaa ja onnea.

Mutya totta kai olen kiinnostunut siitä, miten ystävän synnytys on mennyt. Olisi aika hemmetin outoa, jos en olisi kiinnostunut siitä, miten ystävä on kokenut elämänsä merkittävimmän asian. Sitä se nimittäin on, vaikka itse olisikin vakaumuksellinen telaketju-vela.

Jos jotakuta sekin haukotuttaa, niin kannattaa ehkä lopettaa ystävyyden teeskentely. Semmoista kapakalaa ei kukaan jää kaipaamaan, jolla ei ole yhtään empatiaa ja mielenkiintoa ystävää kohtaan.