Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko tyvikohotusraudat on menneen talven lumia? Ajaako kreppirauta saman asian?

Vierailija
19.03.2018 |

Sain juuri äsken tietää niistä ja kiinnostuin kovasti. Suurin osa kokemuksista ja jutuista on vuosia vanhoja, vaikka moni bloggaaja sitä hehkuttikin. Kuinka monelta teistä löytyy tyvikohottaja käyttämättömänä kaapinperältä?

Ja tärkein: Mikä on mielestäsi näppärin tapa saada kuohkeutta hiuksen tyveen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojuu käyttämättömänä kaapissa, koska en ymmärrä miten sillä saa nätisti tuuheutta. Ne krepatut osiot näkyy kun päällihiukset väkisinkin vähän liikkuu jos hiukset on auki. Aina jostain välistä vilkkuu krepatut tyvet ja päällä suoria suortuvia, typerän näköistä.

Jos taas jättää paljon päällihiuksia kreppaamatta, niin näyttää entistä enemmän ääliöltä kun on päälaelta littatukka ja sivuilta tuuhea.

En vaan tajua miten se voi toimia kellään. Ehkä siis jos laittaa hiukset kiinni, niin ne krepit pysyy piilossa, muuten ei millään.

Vierailija
22/23 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lojuu käyttämättömänä kaapissa, koska en ymmärrä miten sillä saa nätisti tuuheutta. Ne krepatut osiot näkyy kun päällihiukset väkisinkin vähän liikkuu jos hiukset on auki. Aina jostain välistä vilkkuu krepatut tyvet ja päällä suoria suortuvia, typerän näköistä.

Jos taas jättää paljon päällihiuksia kreppaamatta, niin näyttää entistä enemmän ääliöltä kun on päälaelta littatukka ja sivuilta tuuhea.

En vaan tajua miten se voi toimia kellään. Ehkä siis jos laittaa hiukset kiinni, niin ne krepit pysyy piilossa, muuten ei millään.

Mä saan ainakin laitettua ihan nätisti vaikka mulla on tosi ohuet hiukset ja pidän aina auki. Jätän tarpeeksi päällihiuksia kreppaamatta niin että krepit ei näy alta eikä ne näytä siltä että olisi päälaelta littana vaan nimenomaan koko hiukset näyttää kivan tuuheilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan ainakin laitettua ihan nätisti vaikka mulla on tosi ohuet hiukset ja pidän aina auki. Jätän tarpeeksi päällihiuksia kreppaamatta niin että krepit ei näy alta eikä ne näytä siltä että olisi päälaelta littana vaan nimenomaan koko hiukset näyttää kivan tuuheilta.

Kai mulla on sit vaan oudot hiukset tai olen täydellisen kädetön, vaikka kihara- ja lettikampausten laittaminen onnistuu. Aina päivän aikana avonaiset hiukset liikkuu ja liukuu toistensa lomitse siten, että alahiukset vilkkuu jostain välistä. Siis alemmat hiukset vaikkapa suoraan takaapäin katsottuna näkyy siten, että päällihiukset ovat liukuneet vähän sivuillr ja päällihiusosioiden välistä kurkistaa takaraivon hiukset. Ja tosiaan jos en kreppaa tosi läheltä jakausta, niin päältä jää aivan littanaksi (koska mitenpä ne muka sieltä nousisi jos niitä ei kohota?) ja sitten se muhkeus alkaa alempaa.

Mun hiuslaatu on liukas, mutta ei mitenkään erityisen superohut liru. Tai siis monilla kavereillakin on ollut ohuempi, niin en koe että tää olis pahimmasta päästä. Normaali vaalean suomalaisen suora, mutta taipuisa tukka. Ja pituus solisluihin/ylälapoihin, kevyt kerrostus. Kaipa mä vaan teen jotain väärin.