Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aikuiselle 2tyypin diabetestä sairastavalle sanotaan, että saat syödä sokeria, se ei ole kielletty

Vierailija
19.03.2018 |

niin eikö normaalilla järjellä varustettu aikuinen tajua, että se sokerin syöminen on kuitenkin haitaksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen eläinrasvojen nauttiminen saa ainakin minulla verensokeriarvot aivan sekaisin, enkä oikeasti voi lihaa syödä. Rasvainen kerma, ja kovin rasvaiset juustot tekee raskaan ja väsyneen olon välittömästi niiden nauttimisen jälkeen. Kala on hyväksi, ja jonkin verran kanaa, ja paljon erilaisia värikkäitä kasviksia ja juureksia, marjoja ja hedelmiä. Täysjyväviljaa, vähärasvaisia hapatettuja maitotuotteita. Ei naudanlihaa, eikä rasvaista sianlihaa. Kuituja, kuituja, kuituja! Avokadossa on hyviä rasvoja, ja oliiviöljyssä.

Aika lailla puuta heinää suollat.

Vierailija
22/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen eläinrasvojen nauttiminen saa ainakin minulla verensokeriarvot aivan sekaisin, enkä oikeasti voi lihaa syödä. Rasvainen kerma, ja kovin rasvaiset juustot tekee raskaan ja väsyneen olon välittömästi niiden nauttimisen jälkeen. Kala on hyväksi, ja jonkin verran kanaa, ja paljon erilaisia värikkäitä kasviksia ja juureksia, marjoja ja hedelmiä. Täysjyväviljaa, vähärasvaisia hapatettuja maitotuotteita. Ei naudanlihaa, eikä rasvaista sianlihaa. Kuituja, kuituja, kuituja! Avokadossa on hyviä rasvoja, ja oliiviöljyssä.

Aika lailla puuta heinää suollat.

En, vaan kerron omasta kokemuksestani ja tavastani pysyä niskan päällä tässä taudissa, että minun ei koskaan tarvitsisi alkaa piikittää insuliinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sokeri ole haitaksi diabeetikolle vaan hän kuten kaikki muutkin ihmiset tarvitsevat sitä. Lääkkeet ovat sitä varten että pysyy kunnossa

Ihminen saa tarvitsemansa glukoosin ihan normaaliravinnosta. Ei todellakaan tarvita mitään pullaa tai suklaata tai ylipäätään lisättyä sokeria.

Maksa tuottaa kehon, erityisesti aivojen tarvitseman glukoosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan