Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako hiuksiin kestokiharoita, jotka eivät ole permanentti? :D

Vierailija
19.03.2018 |

Siis sellaisia laineita vaan, mutta kestäviä. Ei varmaan. Mitä pitäisi pyytää kampaajalta, kun omat hiukset todella pitkät, paksut ja raskaat eikä kihartimella tehdyt kiharat pysy. Voiko hiuksia ohentaa ilman kunnon kerrostusta, vai mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up...

Vierailija
2/8 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa. permanent= kesto-, pysyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei saa. permanent= kesto-, pysyvä.

Kysymys kuuluukin saako pysyvät laineet, ei mitään afroa niinkuin permikset yleensä aivan liian kiharat.

Vierailija
4/8 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kiharan kokohan riippuu rullien koosta. Isoilla rullilla tulee loivia laineita. Koolla on siis merkitystä :)

Vierailija
5/8 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella pitkät ja paksut hiukset ja sama toive. Mulla on tosin supertaipuisa hiustyyppi, esim kihartimella tehdyt kiharat pysyivät ilman muotoilutuotteita :) kaikki kampaajat sanoivat ettei permanentti tule pysymään, koska juurikin liian paksut ja pitkät hiukset.

Yhden kampaajan sain tekemään, kun leikattiin ensin hiukset yltämään lapaluihin ja kerrostettiin. nyt on pysynyt permanentti hyvänä kohta kolme kuukautta!

En ymmärtänyt, miksei permanentti käy? Vai millä nimellä sitä nykyään tehdäänkään xd permanentti ei automaattisesti tarkoita mitään tiukkaa säkkärää, vaan sillä saa tehtyä myös loivia laineita. Ymmärtääkseni ne vain pysyvät sitä huonommin mitä loivempia ovat... Joku kampaaja osaa varmaan vastata sinulle paremmin kuin minä :) toivottavasti saat jollain keinolla toivomasi kiharat!

Vierailija
6/8 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan sitä säkkäräistä permanenttia ja haluaisin vain niitä laineita tai sitten ohuemmat hiukset. Mitenköhän isot rullat pitäisi olla, ettei tule sellaista kamalaa säkkärää?

Ap

Vierailija
7/8 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin hikoilua estävän aineen, joka ei ole antiperspirantti.

Vierailija
8/8 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen ranteen paksuset rullat, eikä niitä välttämättä tarvi rullata päänahkaan asti. Kokeile kääntää hiukset niin kuin haluaisit niiden jäävän ja katso kuinka iso tyhjä aukko kiharan keskelle jää. Hankala selittää, mutta toi testailu toimii : D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi