Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille-mitä mieltä?

Vierailija
19.03.2018 |

Ottaisitko lapsetonta miestä jos itselläsi on lapsia? Olisiko toivekumppani kuitenkin mies jolla on lapsia eli siis omakohtaista kokemusta ennestään. Sellaisiin törmännyt nettideiteissä.

Olen itse siis lapseton mies ja mietin, että onko yleinenkin mielipide naisilla tämä? Suurimmalla osalla naisista on kuitenkin omassa ikäluokassa lapsia jo ennestään.

M35

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi lapsi, mutta en halua miestä, jolla on jo lapsia. Olen tapaillut miehiä, joilla oli lapsia niin kaikilla oli hankaluuksia exänsä kanssa. Heidän lastensa äidit aiheuttivat aina jotain hankaluuksia. Jotenkin se meni kaikkien kanssa niin etteivät äidit noudattaneet sovittuja aikoja, päiviä jne ja miehet aina joustivat. Jos sanoivat asiasta, tuli karmea riita. Lapsiin asia ei siis varsinaisesti liity mitenkään vaan ne hankalat exät. En halua sellaista ylimääräistä häslinkiä elämääni, joten päätin ottaa miehen ilman lapsia, jos vain löytyy. Löytyi :)

Vierailija
2/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantekevää, kunhan ei halua (lisää) lapsia, eikä minun tarvitse olla äiti niille mahdollisille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantekevää, kunhan ei halua (lisää) lapsia, eikä minun tarvitse olla äiti niille mahdollisille lapsille.

Samaa mieltä.

Vierailija
4/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä jos mies on yli 30v eikä ole lapsia, hänessä on jokin oleellinen vika. Aina.

MIelisairaus on aika tavallinen, kaksisuuntainen, narsismi, itsekkyys, tai on näitä jotka kiitävät kavereiden kanssa ympäri maailmaa.

Ainakaan yhteen en muuttaisi, siinä kävisi niin, että mies olisi omissa oloissaan, eikä muun perheen kanssa, söisi omia ruokiaan, maksaisi vain omat menot, eikä tekisi kotitöitä. Sellaista se olisi.

Vierailija
5/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota tuon ikäistä miestä jolla ei ole lapsia. Ne ovat tunnekylmiä ja lapsellisia, sekä vastuuttomia.

Vierailija
6/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti avioeroni jälkeen minulla oli intohimoinen suhde itseäni nuorempaan, lapsettomaan mieheen. Kyllä hänkin lapseni tapasi mutta lähinnä se oli vain hullua seksiä silloin, kun lapsi oli isällään. Useiden kuivien avioliittovuosien jälkeen olin ihan hulluna kyseiseen mieheen. En kuitenkaan elätellyt hetkeäkään ajatusta, että alkaisimme ihan oikeasti seurustella ja muuttaa yhteen jne.

Hänen jälkeensä olin jonkin aikaa etäsuhteessa ihastunut toiseen lapsettomaan, nuorempaan mieheen. Se suhde oli enemmän pelkkiä mielikuvia kuin todellista seurustelua, mutta ehkä se oli siinä vaiheessa tarpeeseen. Sitten vasta olin valmis ihan oikeaan seurustelusuhteeseen ja siinä kohtaa etsin miestä, jolla olisi omiakin lapsia. Olisin varmaan voinut yhtä lailla ihastua lapsettomaan mieheen, edellyttäen että hän olisi osannut suhtautua lapseeni hyvin, olisi viihtynyt lapsen ehdoilla tehtävillä lomamatkoilla jne.

Vierailija
7/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan normaalin miehen. En isoa lasta.

Vierailija
8/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensä jos mies on yli 30v eikä ole lapsia, hänessä on jokin oleellinen vika. Aina.

MIelisairaus on aika tavallinen, kaksisuuntainen, narsismi, itsekkyys, tai on näitä jotka kiitävät kavereiden kanssa ympäri maailmaa.

Ainakaan yhteen en muuttaisi, siinä kävisi niin, että mies olisi omissa oloissaan, eikä muun perheen kanssa, söisi omia ruokiaan, maksaisi vain omat menot, eikä tekisi kotitöitä. Sellaista se olisi.

Ikävä kuulla tälläinen päätelmä. Itsellä syy on ihan siinä, edellinen pitkä suhde oli sellainen ettei puoliso halunnut lapsia. Muitakaan "ominaisuuksia" en kyllä itsestäni tunnista.

M35

Vierailija
9/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota tuon ikäistä miestä jolla ei ole lapsia. Ne ovat tunnekylmiä ja lapsellisia, sekä vastuuttomia.

Ne on ne teidän isulit, jotka on tunnekylmiä, väkivaltaisia, lapsellisia ja vastuuttomia.

Kuinka monet niistä teidän isimiehistä jättää perheensä, ei tee kotona mitään, hakkaa teitä ja lapsia, panee teinejä ja lapsia, jos on mahdollisuus.

Niinpä. Melkein kaikki.

Mikään ei ole sairaampaa kuin keskimääräinen isukki. Turha teidän on heijastella noita teidän isiongelmia lapsettomiin miehiin (jotka on tehneet vastuullisia päätöksiä elämässään).

Vierailija
10/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin. Rehellisesti sanottuna mieluummin ottaisin lapsettoman miehen kuin miehen, jolla olisi jo ennestään lapsia, vaikkei sekään ole mikään ehdoton no no. Enemmän kuitenkin vaikuttaa se millainen ihminen ylipäätään on ja jos ihastuisin ja rakastuisin tosissaan niin ei se onko lapsia vai ei olisi esteenä :)

N31, yhden lapsen äiti

Vierailija
11/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ollut väliä, oliko miehellä lapsia tai ei, kunhan ei tosiaan enää lapsia halunnut, kun itse en ole valmis enää siihen hommaan. Oma rakas löytyi sitten miehestä, jolta 2 lasta löytyy. Omat plussansa ja miinuksensa molemmissa, joten sinällään ei just väliä.

Vierailija
12/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailuaikoina tapasin ehkä noin 50 miestä. Lapsettomat olivat: 1. alkoholisti, jolla masennus,

2. pilvenpolttaja joka oli 40v eläkkeellä,

3. entinen atk-tukimies joka myös kännissä treffeilläkin,

4. entinen Nokian työntekijä, joka masentunut ja mielenterveyshäiriöinen, työtön,

5. entinen lentäjä, nykyinen vakuutusmyyjä, joka myös söi lääkkeitä ja oli outo,

6. joku suunnittelija, en muista, ihan normaali,

7. raitistunut alkoholisti, jolla kaksisuuntainen, pelottava.

Muilla oli lapsia.

Vierailija
13/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailuaikoina tapasin ehkä noin 50 miestä. Lapsettomat olivat: 1. alkoholisti, jolla masennus,

4. entinen Nokian työntekijä, joka masentunut ja mielenterveyshäiriöinen, työtön,

5. entinen lentäjä, nykyinen vakuutusmyyjä, joka myös söi lääkkeitä ja oli outo,

Muilla oli lapsia.

No huhhuh, eipä ole sitten kumma että nettideiteissä on naiset varautuneita.

Ap/m35

Vierailija
14/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus tähän erosotkun jälkeiseen elämään miehen ottaisin, niin en varmasti ota miestä, jolla on pienet lapset. Voisin hyvin ottaa miehen, jolla ei omia lapsia ole tai miehen, jonka lapset ovat jo aika isoja, mielellään ainakin teini-ikäisiä tai aikuisia. Omat lapseni ovat jo 12-17 vuotiaat ja lisää lapsia ei tule.

Olen tuntenut kauan muutaman lapsettoman 43-52 vuotiaan miehen ja he ovat aivan ihania ihmisiä, joiden kanssa melkein voisin kuvitella olevani. Olen nyt tutustunut myös mieheen, jonka nuorin on vanhimman lapseni ikäinen, eli 17 vuotias ja vanhempi lapsi on jo aikuinen ja hänen kanssaan voisin myös kuvitella olevani. Lapset ovat vielä vuoroviikoin isällään ja en aio sotkea heidän elämäänsä ja minun viikolleni yhden yhtä miestä.

Vierailija
15/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muilla oli lapsia.

Ja pointtisi oli?

Vierailija
16/16 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme