Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän tarkoitus?

Vierailija
19.03.2018 |

Täytyykö olla ja minkälaisia elämän tavoitteita? Paljonko riittää varallisuudeksi, jotta pystyy elämään loppuelämänsä huoletta? Onko aiheellista uhrata vapaa-aikaansa perustason suorittavassa työssä, ei millään päätä huimaavalla palkalla, jos rahat riittävät muutenkin elämiseen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo nähnyt mitä työelämä antaa?

ap

Vierailija
2/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naisen elämän tarkoitus on synnyttäminen, siitä lienemme kaikki yhtä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten otsikko liittyy muuhun löpinään?

Elämän tarkoitus on jatkaa elämää.

Vierailija
4/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo synnyttänyt. Lapsilla menee hyvin, osittain siksi, että olen omistautuva äiti.

ap

Vierailija
5/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänkö nyt vain odottamaan vanhenemista vai olisiko jotain, mitä voisin vielä tehdä?

ap

Vierailija
6/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on av-palstailu.

Vierailija
7/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkastella elämää muttei kiintyä siihen

Vierailija
8/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin naisen elämän tarkoitus on synnyttäminen, siitä lienemme kaikki yhtä mieltä.

Ja mies siittämistä varten vaan. :D

Vierailija
9/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä ei ole mitään erityistä tarkoitusta.

Vierailija
10/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on löytää oma voima, jolla voi ohjata omaa elämäänsä.

Vierailija
11/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on elää ja kuolla.

Vierailija
12/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on ottaa siitä mahdollisimman paljon irti, matkustele, juo, tapaa ihmisiä, lue kirjoja, pohdi syviä, sukella, laskettele.. Maistele kaikkia maailman ruokia.. Kokeile päihteitä nuorena, lopeta niiden käyttö, syö roskaruokaa, syö luomua, liho.. Laihduta, hymyile, naura, itke ja sure. Jos olet mies, kokeile voimiasi salilla ja erilaisissa koitoksissa, älä noudata lakia ja sääntöjä ajattelematta niitä itse,säilytä lapsen uteliaisuus mutta kyseenalaista kaikki, riko rajoja sekä ennakkoluuloja, harrasta kaikkea mitö ehdit, mene vaarallisiin kaupunginosiin, puhu hippien ja natsien kanssa, puhu eri kansallisuuksien ja aatteiden edustajien kanssa, rukoile, tutki uskontoja, kokeile uhkapelejä sekä kirjoittamista, hanki rikosrekisteri, lomaile omassa kaupungissasi, elä, kuole ja synny uudestaan, uudistu, pysy samana mutta muutu jatkuvasti.

Vierailija
13/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää lapseton elämä itselleen eläen ja nauttiminen jokaisesta päivästä. Kun on kerran elämän lahjaksi saanut.

Vierailija
14/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on elämän tarkoitus

Vierailija
15/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkija kirjoitti:

Elämän tarkoitus on ottaa siitä mahdollisimman paljon irti, matkustele, juo, tapaa ihmisiä, lue kirjoja, pohdi syviä, sukella, laskettele.. Maistele kaikkia maailman ruokia.. Kokeile päihteitä nuorena, lopeta niiden käyttö, syö roskaruokaa, syö luomua, liho.. Laihduta, hymyile, naura, itke ja sure. Jos olet mies, kokeile voimiasi salilla ja erilaisissa koitoksissa, älä noudata lakia ja sääntöjä ajattelematta niitä itse,säilytä lapsen uteliaisuus mutta kyseenalaista kaikki, riko rajoja sekä ennakkoluuloja, harrasta kaikkea mitö ehdit, mene vaarallisiin kaupunginosiin, puhu hippien ja natsien kanssa, puhu eri kansallisuuksien ja aatteiden edustajien kanssa, rukoile, tutki uskontoja, kokeile uhkapelejä sekä kirjoittamista, hanki rikosrekisteri, lomaile omassa kaupungissasi, elä, kuole ja synny uudestaan, uudistu, pysy samana mutta muutu jatkuvasti.

"hanki rikosrekisteri" - mitä varten?

Vierailija
16/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten auttaminen on elämäni tarkoitus.

Vierailija
17/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämällä ei ole tarkoitusta. Siksi pitää kaikin tavoin koittaa nautiskella. Päihteet ja seksi on ne tärkeimmät.

Vierailija
18/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on elää ainutkertainen elämänsä siten, että kokee itsensä onnelliseksi. Muiden mielipiteistä välittämättä kuitenkaan toisia loukkaamatta tai hyväksikäyttämällä. Jos rahaa löytyy (ei yhteiskunnan) oman näköiseen elämään ilman työtekoa, niin ei itse työ mielestäni ole elämän tarkoitus. Tai jollekinhan se voi olla. Sen määritelköön jokainen itse.

Vierailija
19/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yh ja eilen taas ostin monta kassia ruokaa. Rahaa meni 50 €. Mietin siinä kassalla kamoja pakatessani, että tämäkö on elämän tarkoitus. Käydä töissä, maksaa laskut, ostaa ruokaa ja paskoa ne ulos. 

Vierailija
20/20 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuitenkin muistaa että ihmisellä ei ole pelkästään oikeuksia oikeuksien perään. Velvollisuutemme on myös pitää hyvää huolta ympäristöstä sekä kaikista luomakunnan eläimistä, jotta näitä kauniita ihmeitä voisivat vielä tulevatkin sukupolvet ihastella.

Itse vierastan tuota länsimaista ajatusta että pitäisi "elää täysillä", kun se lähes aina tapahtuu luonnon kustannuksella. Olemme unohtaneet luonnon kunnioituksen ja seuraukset siitä ovat meidän kaikkien nähtävillämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän