Nainen jota tapailen sanoi, että olen "muuten komea mutta kaljamaha pilaa kokonaisuuden"
Voiko tuollaisen kommentin ottaa vaan jotenkin neutraalisti ja unohtaa että hän sanoi mitään?
Kommentit (5)
On nainen osannut kyllä kristallisoida näkemyksensä kauniisti :)
Tapaile vain naisia, joilla on oma kaljamaha. Kierrä siis hyväkuntoiset ja terveydestään huolehtivat naiset kaukaa jatkossa.
Vinkkihän oli hyvä. Hankkiudu mahasta eroon.
Kukaan ei ole täydellinen ja sitä joko hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on, tai sitten ei hyväksy ja lähtee.
Minulla menee raja siinä, että joku kommentoi negatiivisesti toisen ulkonäköä. Sellaisen kommentin jälkeen näyttäisin miehelle ovea.
Joten päästäpä tuo nainen katselemaan mielestään parempia mahoja ja sen jälkeen etsi joku joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet - tai laihduta maha pois ja etsi joku parempi. Säästyt paljolta, jos toimit näin, sillä ei se kommentointi tuosta ainakaan paremmaksi muutu.
Itse treenaavana naisena voisin sanoa samaa tai ehkä hienovaraisemmin vihjata että sillä pötsille kannattaisi tehdä jotain:D tosin tapailen vaan samanhenkisiä miehiä joille ei tarvitse huomautella:)