Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jota tapailen sanoi, että olen "muuten komea mutta kaljamaha pilaa kokonaisuuden"

Vierailija
19.03.2018 |

Voiko tuollaisen kommentin ottaa vaan jotenkin neutraalisti ja unohtaa että hän sanoi mitään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaavana naisena voisin sanoa samaa tai ehkä hienovaraisemmin vihjata että sillä pötsille kannattaisi tehdä jotain:D tosin tapailen vaan samanhenkisiä miehiä joille ei tarvitse huomautella:)

Vierailija
2/5 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nainen osannut kyllä kristallisoida näkemyksensä kauniisti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile vain naisia, joilla on oma kaljamaha. Kierrä siis hyväkuntoiset ja terveydestään huolehtivat naiset kaukaa jatkossa. 

Vierailija
4/5 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkihän oli hyvä. Hankkiudu mahasta eroon.

Vierailija
5/5 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen ja sitä joko hyväksyy toisen sellaisena kuin hän on, tai sitten ei hyväksy ja lähtee.

Minulla menee raja siinä, että joku kommentoi negatiivisesti toisen ulkonäköä. Sellaisen kommentin jälkeen näyttäisin miehelle ovea. 

Joten päästäpä tuo nainen katselemaan mielestään parempia mahoja ja sen jälkeen etsi joku joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet - tai laihduta maha pois ja etsi joku parempi. Säästyt paljolta, jos toimit näin, sillä ei se kommentointi tuosta ainakaan paremmaksi muutu.