Jee! Voin mennä taas Prismaan! Peruu lemmikkimyynnin aloittamisen!!!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201803192200821429_u0.shtml
Hyvä Prisma, oikea päätös!
Kommentit (19)
No voi perse. Ja minulla kun oli jo ostoslista valmiina grillikauden avausta varten;
- sinappia
- grillihiiliä
- sytytysnestettä
- bbq-kastiketta
- marsuja
M
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ahtaissa halleissa koko elämänsä kököttävien broilerien liha kelpaa edelleen. Samoin teurastamolla potkittujen sikojen. Ahdistuneiden kanojen munat. Kelvannee myös ulos koskaan pääsemättömien lehmien maito. Orjilla teetetyt halpavaatteet.
Eläköön prismaperheiden jalous.
Eläinten oikeuksien pitää mennä eteenpäin, ei taaksepäin. Broileria ei lohduta, että marsu kärsii parin hyllyn päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ahtaissa halleissa koko elämänsä kököttävien broilerien liha kelpaa edelleen. Samoin teurastamolla potkittujen sikojen. Ahdistuneiden kanojen munat. Kelvannee myös ulos koskaan pääsemättömien lehmien maito. Orjilla teetetyt halpavaatteet.
Niin ja poikatipujahan tapetaan joka vuosi miljoonia heti syntymän jälkeen, vain tyttötiput pääsevät häkkiin munimaan prismaperheille.
Vau. Olitko ihan kolme päivää käymättä ja nyt into piukeena JEE TAAS PÄÄSEE!! Voi luoja. Ymmärtäisin "boikottisi" jos ne elukat olis ollu jo myynnissä, mutta kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Prismasta saa luomuviinirypäleitä <3 Olen kasvissyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Broileria ei lohduta, että marsu kärsii parin hyllyn päässä.
Eli nyt broilereilla on juhlat 10 000 linnun hallissaan, kun marsut eivät joutuneet Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähissä on kaupat jossa ei myytäisi lihaa, munia ja maitoa. Mistä mä saan käydä ostamassa mun kasvisruuat?
Ihan hyvä että Prisma ei mennyt ajassa ja kehityksessä taaksepäin ja ottanut niitä marsuja myyntiin. Olisiko sinun logiikallasi siis marsut pitänyt ottaa myyntiin koska kaupassa on muitakin kärsiviä elikoita (kuolleita sellaisia)? En ymmärrä.
Miksi muuten kukaan ei kiukkua siitä, että Faunatar myy edelleen jyrsijöitä ja matelijoita liikkeissään (vissiin ainoana Suomessa, pl. akvaariokalat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähissä on kaupat jossa ei myytäisi lihaa, munia ja maitoa. Mistä mä saan käydä ostamassa mun kasvisruuat?
Ihan hyvä että Prisma ei mennyt ajassa ja kehityksessä taaksepäin ja ottanut niitä marsuja myyntiin. Olisiko sinun logiikallasi siis marsut pitänyt ottaa myyntiin koska kaupassa on muitakin kärsiviä elikoita (kuolleita sellaisia)? En ymmärrä.
Pointti on se, että jos aloittaja kuitenkin hyväksyy em. tehotuotannon, on hurskastelua esittää eläinten ystävää vain söpöjen marsujen asialla.
Jos lihaa tuotettaisiin eettisesti, sen hinta olisi moninkertainen. Samalla paranisi ihmisten hyvinvointi, kun ruokavalio muuttuisi terveellisemmäksi.
Mä en mee prismaan joka tapauksessa, koska s-ryhmällä on liian suuri osuus markkinoista. Käyn sitten lidlissä ja k-kaupassa.
Siellä työnnellään laardit löllyen ostoskärryjä joissa on marinaadisiipikarjaa ja lehmänlihaa muka härkänä, ja sitten hehkutetaan kuinka marsuja ei saa kiusata.
2-naamaista.
Voi hyvä tekopyhyys. Että lemmekkejä ei saa myydä samassa paikassa kuin ruokaa, vaatteita , elektroniikkaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se, että jos aloittaja kuitenkin hyväksyy em. tehotuotannon, on hurskastelua esittää eläinten ystävää vain söpöjen marsujen asialla.
Jos lihaa tuotettaisiin eettisesti, sen hinta olisi moninkertainen. Samalla paranisi ihmisten hyvinvointi, kun ruokavalio muuttuisi terveellisemmäksi.
Aloittaja on kasvissyöjä, eikä edistä tehotuotantoa omilla toimillaan. Jos aloittaja olisi saanut jo teininä tahtonsa läpi niin Suomessa ei syötäisi lihaa ollenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tekopyhyys. Että lemmekkejä ei saa myydä samassa paikassa kuin ruokaa, vaatteita , elektroniikkaa yms.
Kuollut eläin on kuollut siellä kylmäaltaassa ja kärsinyt kärsimyksensä jo tuotantokaaressa. Elävän eläimen säilöminen marketissa on eri juttu. Lisäksi eläin ei saa koskaan olla heräteostos.
Hyvä juttu. En kannata eläintuotantoa, mutta onneksi edes tämä hullutus peruuntui.
Ainakin siihen asti kunnes kauppakeskukseen tulee taas lemmikkikauppa...
Tämä kertoo hirvittävän paljon ihmisten ymmärryksen tasosta. Prisman tiloihin oli tulossa erillinen myymälä joka olisi ollut kuin mikä tahansa eläinkauppa paitsi että sen omistaja olisi ollut Prisma
Minua muuten hämää se että eräässä marketissa on akvaario pakastekala-altaan vieressä eli sieltä ne akvaariokalat joutuu katsella kuolleita pakastettuja sukulaisiaan paraatipaikalta ihan! :(