Kertokaa kokemuksia kun kaverit/läheiset yrittää myrkyttää suhdetta
Meillä miehen kaveri (jota en ole tavannut ja tiedän vain etunimellä) yrittää manipuloida jotenkin mun miestä; sieltä tulee melkein jatkuvasti että "sä oot tossun alla" ja että miehen pitäis jättää mut heti kun meillä on pienintäkin riitaa josta saattaa mainita kaverilleen. Myöskin miehen muut kaverit jättää mua jatkuvasti "ulkopuolelle" eli esim tekevät suunnitelmia johon mua ei oo "laskettu" mukaan (reissu johonkin), muut parit tottakai kutsuttu. Miehelle nää kaverit on tärkeitä enkä usko että hän tajuaa mitä tässä tapahtuu. Mä en millään tavalla edes rajoita miestä ja on nähnyt kavereitaan ihan normaalisti suhteen aikana.
Onko teillä muilla kokemuksia kun joku yrittää myrkyttää teidän suhdetta valheilla? Kuka ja selvisikö miksi?
Vähän tuollaista syrjintää miesten kavereiden suunnalta olen myös kokenut. En vain ole tuntenut itseäni tervetulleeksi joukkoon eikä puhettakaan, että voisin olla rennosti oma itseni heidän kanssaan.
Mulle taas on eräästä tyypistä annettu jopa suoraan "jätä se!" -neuvo ja ihan syystäkin.