Onko täällä tietoa, kauanko S- pankin luottokortin saaminen kestää?
Eli vaihdoin pankkia S- pankkiin ja oon kaikki tarvittavat tiedot sinne toimittanut ja korttihakemuksen täyttänyt pankin palvelupisteellä. Lupailivat kolmea viikkoa, joka on nyt kulut, mutta korttia ei näy... En ole vielä lopettanut tiliä vanhasta pankista, mutta tulot olen jo käskenyt siirtämään S-tilille. Kävin verkkopankissa äsken, mutta korttia ei siellä vielä näy. Täytyy varmaan taas mennä sinne pankkiin käymään. Harmittaa jo tämä pankin vaihto, jos kaikki menee näin vaikeaksi.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Luottokorttia et välttämättä saa vielä ollenkaan.
S-pankki on aika nihkeä myöntämään luottokortteja.
Ai jaa... Kuulostaa kummalliselta, kun itse sitä siellä mainostavat ja suosittelevat. Eivätkö sitten mitään ilmoita, jos on joku ongelma kortin suhteen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki on aika nihkeä myöntämään luottokortteja.Ai jaa... Kuulostaa kummalliselta, kun itse sitä siellä mainostavat ja suosittelevat. Eivätkö sitten mitään ilmoita, jos on joku ongelma kortin suhteen? Ap
Itselleni tuli reilu kuukauden kuluttua hylkäävä päätös luottokortista.
Voi, jos noin meni pilalle pankin vaihto. Olisi kannattanut hakea kortit ensin ja jos ei myönnetä, niin olla vaihtamatta.
Niin varmaan olisikin, mutta antoivat ymmärtää, että kaikki on selvää. Ei ole ennenkään ongelmia korttien myöntämisen kanssa ollut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos noin meni pilalle pankin vaihto. Olisi kannattanut hakea kortit ensin ja jos ei myönnetä, niin olla vaihtamatta.
Ei korttia voi hakea ennen tilin avaamista. Ohis
Parissa viikossa tuli myönteinen päätös ja kortti postissa kotiin, aiemmassa hylkäävässä kesti se lähes kuukausi
Vierailija kirjoitti:
Parissa viikossa tuli myönteinen päätös ja kortti postissa kotiin, aiemmassa hylkäävässä kesti se lähes kuukausi
Ok, saako sieltä toisen kortin tilalle automaattisesti, siis ei luotto vai pitääkö sitäkin hakea erikseen? Ap
S-pankki ei myönnä luottokorttia jos palkka ei ole ohjattu kyseiselle tilille.
Kun kyseessä on uusi tili, niin alkuun varmaan tulee hylky, mutta kannattaa hakea uudestaan muutaman kuukauden päästä kun rahaliikennettä on ollut tilillä säännöllisesti.
S-pankki on aika nihkeä myöntämään luottokortteja.