Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska, että nykyään on vielä niin ujoja miehiä, etteivät uskalla mennä edes naispuoliselle kassalle. Unelmahäiden sulhanen

Vierailija
19.03.2018 |

On tällainen tapaus. Jotenkin liikkistä. 🤗

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201803152200813998_tw.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minäkin naisena mielummin naiskassalle menen, vaikka olisi pidempi jono.

Vierailija
2/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? MInä valitsen lyhimmän jonon. Joka sitten onkin hitaampi kuin se viereinen pitempi. :-D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai pildee, kyllä se hohto pian loppuu.

Vierailija
4/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinureita? Mitä se on?

Vierailija
5/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mielestäni mies oli kauhea. Ja se ujous, se oli jo sairautta! Myös treffien peruminen ja kaikki typerä vitkuttelu olivat mielestäni täydellistä typeryyttä ja naisena en olisi todellakaan sellaista katsonut ja valehtelua kuunnellut. Hyi ällö.

Vierailija
6/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään? Ainahan niitä on ollut.

Vierailija
7/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mielestäni mies oli kauhea. Ja se ujous, se oli jo sairautta! Myös treffien peruminen ja kaikki typerä vitkuttelu olivat mielestäni täydellistä typeryyttä ja naisena en olisi todellakaan sellaista katsonut ja valehtelua kuunnellut. Hyi ällö.

Ja minä en miehenä olisi hetkeäkään naisen kanssa, joka laittaa kuvan luvatta faceen tai tunkee tapaamaan ilman sopimusta. Selkeästi munahaukka. Hyi ällö.

Vierailija
8/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin MIEHEN enkä mitään hiirulaista.

Mites kun lapsia saavat niin meneekö mies mukaan synnytykseen kun naisia on kaikkialla? Tai neuvolaankaan kun sielläkin on naisia?

Tulevaisuus tossun alla. Onnea vaan!!!

Vierailija
9/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossakin mainitaan, että nörttiporukoissa suhtaudutaan oudosti ja väheksyvästi naisiin ja miehiin, jotka aloittavat suhteen. Liekö hinureita noissa piireissä enemmän vai katkeruudestako tuo kumpuaa, outoa joka tapauksessa.

Katkeruudesta uskoisin. Tosin on se kyllä aika perseestä, kuin haluaisi pelata viikonlopun kavereiden kanssa WOWia ja muijan mielestä pitääkin tehdä sitä, tätä ja tota

Vierailija
10/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en miehenä olisi hetkeäkään naisen kanssa, joka laittaa kuvan luvatta faceen tai tunkee tapaamaan ilman sopimusta. Selkeästi munahaukka. Hyi ällö.

Eiköhän tuo nainen helpommalla olisi päässyt jonkun ihan muun kuin naisia pelkäävän kanssa jos kyse olisi munahaukasta.

Vierailija
11/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävä kyllä tulee ensin mieleen että lyhäri-yh on valmis mihin tahansa saadakseen miehen. Anteeksi!

Vierailija
12/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö tätä ohjelmaa katsomaan jotenkin netin kautta? En ainakaan löydä. Meillä ei näy TV.

Vierailija
13/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua tuota äijää...

Vierailija
14/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ikävä kyllä tulee ensin mieleen että lyhäri-yh on valmis mihin tahansa saadakseen miehen. Anteeksi!

Mä en oikein tajua tätä yleistämistä. Oletan siis, että arvostelet naisen ammattia. Mun kokemus on, että ihmiset, jotka ei mistään mitään tiedä, arvostelevat tällä tavalla lähihoitajia. Mä olen lähihoitaja ja oikeasti ylpeä siitä mitä teen. Viihdyn mun työssä hyvin, tienaan ja maksan veroja. Missä ongelma? Ja eronneita on jokaisessa ammatissa, ei se ole ainoastaan lähihoitajan hommaa.

Vierailija
15/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu on, siis joko tässä näytetään miesparejakin? Luin jodelista tästä, että pelkäsi naisia ja alkoi homoksi?

Vierailija
16/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska?

Vierailija
17/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hänestä ei kuoriudu mitään sikaa, kun saa rohkeutta lisää.

Vierailija
18/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että meitä miehiä on paljonkin jotka pelkää nuoren viehättävän naiskassan kohtaamista..

Kuulostaa tietty naurettavalta mutta kyse onkin jonkin sortin fobiasta.

Vierailija
19/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossakin mainitaan, että nörttiporukoissa suhtaudutaan oudosti ja väheksyvästi naisiin ja miehiin, jotka aloittavat suhteen. Liekö hinureita noissa piireissä enemmän vai katkeruudestako tuo kumpuaa, outoa joka tapauksessa.

Onpa poikkeuksellinen nörttiporukka kyseessä, ei mikään keskiverto it- tai roolipeliporukka.

Vierailija
20/25 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauska artikkeli. Tuo mies on takuulla yksi av:n entisistä kilt timiehistä :D

Surullista, että tuollaisia miehiä/naisia on olemassa, joilla ihan todellisuudesta vieraantunut näkemys itsestään sekä vastakkaisesta sukupuolesta. Tuokin mies tekstin perusteella piti itseään täysin vastenmielisenä ja naisille kelpaamattomana. Ja että joidenkin samanmielisten nettikavereiden häiriintyneet mielipiteet merkkasivat enemmän kuin se, mitä itse tuntee ja haluaa. Ihan outoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän