En pääse ollenkaan kaveripiireihin mukaan
Käyn yläkoulua ja tuntuu mahdottomalta päästä kaveripiireihin mukaan. Yritän itse usein olla aktiivinen ja kysyä näitä "kavereita" (joiden kanssa olen aina koulussa kaikki tunnit ja välitunnit kuin parhaatkin ystävät) olemaan kanssani vapaa-ajalla. En ole nähnyt ketään yli puoleen vuoteen ja se on minusta aika surullista. He kuitenkin näkevät keskenään toisiaan. Paikkakunta, jossa asun on todella pieni. En ole täältä onnistunut löytämään ketään.
En myöskään oikein harrasta mitään koska olen jo niin vanha ettei mitään oikein voi aloittaa, enkä pienenä halunnut harrastaa mitään. Onko tilanne oikeasti toivoton, vai voisinko vielä tehdä asioille jotain?
Kommentit (7)
Mä en osaa sanoa tohon mitään. Mulla oli yläasteajalla kaveriporukka, jossa osa oli ala-asteelta asti.
Mä en osaa yhtään auttaa tossa tilanteessa, kuin, että koita mennä mukaan johonkin oman tyyliseen porukkaan.
Monennellako luokalla olet? Onnistuisko luokan vaihto? Vaikka johonkin liikunta- tai kuvispainotteiselle? Jos oot kasilla tai ysillä, en nyt tiiä hyödyttääkö.
Vierailija kirjoitti:
onko sulla sukulaisia jotka vastaavat samanikäisyyttä? koita henkistyä niiden kanssa?
On minulla yksi samanikäinen sukulainen. En ole oikein ikinä ollut hänen kanssaan mikään sydänystävä, mutta voisi ollakin hyvä idea koettaa lähentyä hänen kanssaan. Kiitos vinkistä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa sanoa tohon mitään. Mulla oli yläasteajalla kaveriporukka, jossa osa oli ala-asteelta asti.
Mä en osaa yhtään auttaa tossa tilanteessa, kuin, että koita mennä mukaan johonkin oman tyyliseen porukkaan.
Monennellako luokalla olet? Onnistuisko luokan vaihto? Vaikka johonkin liikunta- tai kuvispainotteiselle? Jos oot kasilla tai ysillä, en nyt tiiä hyödyttääkö.
Olen jo päättämässä peruskouluani, ja olen todennäköisesti menossa paikkakunnan pikku lukioon jossa ei kauheasti uusia tuttavuuksia tule olemaan. Olen painotetulla luokalla.
Olisi varmasti hyvä löytää itselle sopiva ja tyylinen porukka, mutta näitä harvoin löytää. Itselläkin on vähän hukassa tämä ns. oma tyyli. Kiitos kuitenkin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo päättämässä peruskouluani, ja olen todennäköisesti menossa paikkakunnan pikku lukioon jossa ei kauheasti uusia tuttavuuksia tule olemaan. Olen painotetulla luokalla.
Olisi varmasti hyvä löytää itselle sopiva ja tyylinen porukka, mutta näitä harvoin löytää. Itselläkin on vähän hukassa tämä ns. oma tyyli. Kiitos kuitenkin
Ap
Vaihda paikkakuntaa? Eiks se oo ihan looginen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVaihda paikkakuntaa? Eiks se oo ihan looginen vastaus.
Haluaisin kyllä. Siihen ei vain ole mun perheellä varaa.
Ap
no ei sitä tiä vaikka varattomuus muuttuisi syksyyn mennessä. On tärkeää kyllä aloittaa uusi koulu Lukio varmalla paikkakunnalla. Maiseman vaihdos tekee hyvää ja usein parantaa uskoakseni monen syrjä tai pikku kaupungin ongelmat. Kehotan keksimään syytä ja itsellesi uuden lukion isommasta läänistä.
onko sulla sukulaisia jotka vastaavat samanikäisyyttä? koita henkistyä niiden kanssa?