Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse ollenkaan kaveripiireihin mukaan

Vierailija
18.03.2018 |

Käyn yläkoulua ja tuntuu mahdottomalta päästä kaveripiireihin mukaan. Yritän itse usein olla aktiivinen ja kysyä näitä "kavereita" (joiden kanssa olen aina koulussa kaikki tunnit ja välitunnit kuin parhaatkin ystävät) olemaan kanssani vapaa-ajalla. En ole nähnyt ketään yli puoleen vuoteen ja se on minusta aika surullista. He kuitenkin näkevät keskenään toisiaan. Paikkakunta, jossa asun on todella pieni. En ole täältä onnistunut löytämään ketään.
En myöskään oikein harrasta mitään koska olen jo niin vanha ettei mitään oikein voi aloittaa, enkä pienenä halunnut harrastaa mitään. Onko tilanne oikeasti toivoton, vai voisinko vielä tehdä asioille jotain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla sukulaisia jotka vastaavat samanikäisyyttä? koita henkistyä niiden kanssa? 

Vierailija
2/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa sanoa tohon mitään. Mulla oli yläasteajalla kaveriporukka, jossa osa oli ala-asteelta asti.

Mä en osaa yhtään auttaa tossa tilanteessa, kuin, että koita mennä mukaan johonkin oman tyyliseen porukkaan.

Monennellako luokalla olet? Onnistuisko luokan vaihto? Vaikka johonkin liikunta- tai kuvispainotteiselle? Jos oot kasilla tai ysillä, en nyt tiiä hyödyttääkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko sulla sukulaisia jotka vastaavat samanikäisyyttä? koita henkistyä niiden kanssa? 

On minulla yksi samanikäinen sukulainen. En ole oikein ikinä ollut hänen kanssaan mikään sydänystävä, mutta voisi ollakin hyvä idea koettaa lähentyä hänen kanssaan. Kiitos vinkistä

Ap

Vierailija
4/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa sanoa tohon mitään. Mulla oli yläasteajalla kaveriporukka, jossa osa oli ala-asteelta asti.

Mä en osaa yhtään auttaa tossa tilanteessa, kuin, että koita mennä mukaan johonkin oman tyyliseen porukkaan.

Monennellako luokalla olet? Onnistuisko luokan vaihto? Vaikka johonkin liikunta- tai kuvispainotteiselle? Jos oot kasilla tai ysillä, en nyt tiiä hyödyttääkö.

Olen jo päättämässä peruskouluani, ja olen todennäköisesti menossa paikkakunnan pikku lukioon jossa ei kauheasti uusia tuttavuuksia tule olemaan. Olen painotetulla luokalla.

Olisi varmasti hyvä löytää itselle sopiva ja tyylinen porukka, mutta näitä harvoin löytää. Itselläkin on vähän hukassa tämä ns. oma tyyli. Kiitos kuitenkin

Ap

Vierailija
5/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo päättämässä peruskouluani, ja olen todennäköisesti menossa paikkakunnan pikku lukioon jossa ei kauheasti uusia tuttavuuksia tule olemaan. Olen painotetulla luokalla.

Olisi varmasti hyvä löytää itselle sopiva ja tyylinen porukka, mutta näitä harvoin löytää. Itselläkin on vähän hukassa tämä ns. oma tyyli. Kiitos kuitenkin

Ap

Vaihda paikkakuntaa? Eiks se oo ihan looginen vastaus.

Vierailija
6/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaihda paikkakuntaa? Eiks se oo ihan looginen vastaus.

Haluaisin kyllä. Siihen ei vain ole mun perheellä varaa.

Ap

Vierailija
7/7 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sitä tiä vaikka varattomuus muuttuisi syksyyn mennessä. On tärkeää kyllä aloittaa uusi koulu Lukio varmalla paikkakunnalla. Maiseman vaihdos tekee hyvää ja usein parantaa uskoakseni monen syrjä tai pikku kaupungin ongelmat. Kehotan keksimään syytä ja itsellesi uuden lukion isommasta läänistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi