Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks Englannissa lapsille hammasten oikomista? Entäs puheterapiaa?

Vierailija
18.03.2018 |

Ei taida olla. Tai ainakin kaikki britit lapset mukaan lukien sössöttää epäselvästi ja hampaat vinksottaa minne sattuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin kunnallisen oikomishoidon kriteerit olivat ainakin mun lapsuudessa 1990-2000-luku todella tiukat... 

Vierailija
2/5 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin kunnallisen oikomishoidon kriteerit olivat ainakin mun lapsuudessa 1990-2000-luku todella tiukat... 

Kuntakohtaista? Meillä 1990-luvulla puolet luokasta kävi oikomishoidoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntakohtaista? Meillä 1990-luvulla puolet luokasta kävi oikomishoidoissa.

Vantaalla oli tosi tiukat kriteerit, nimim. kokemusta on. Oon vieläkin katkera. :D Mulla oli hammas/hampaita ristipurennassa, ja leuka jumissa, en voinut purra kunnolla, hampaat oli ihan päin v*ttua vinot muutenkin, sain raudat vasta joskus n. 12-13-vuotiaana. :D

Vierailija
4/5 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on

Vierailija
5/5 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tuttu suomalais-englantilainen pariskunta muutti takaisin Englantiin, kun Suomessa erityislapsen saama kuntoutus ja muut palvelut oli paljon huonompaa kuin Englannissa. Rouva sairaanhoitaja väitti että myös sairaanhoito on parempaa Englannissa. Luulisi sitten hampaidenhoito ja puheterapia olevan ok.