Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmehdittekö keskustelussa tarkoituksella vai olette vaan ja annatte ilmeiden tulla?

Vierailija
18.03.2018 |

Tuli tuosta toisesta keskustelusta mieleen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilmeet vaan tulee.

Vierailija
2/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella vain jos se on tarinan kannalta olennaista, esim on joku hauska sattumus tms. 

Vierailija
4/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan normaali jos joutuu miettimään ilmeitään. Luultavimmin muut kyllä huomaavat, ettei ihminen ole aito.

Vierailija
5/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan masennusta ja siksi yritän hymyillä, kun olen tekemisissä ihmisten kanssa, koska en halua, että masennukseni näkyy ulospäin. Haluan myös olla ystävällinen ihmisille. En muista milloin olisin viimeksi nauranut, mutta hymyilen vitseille kohteliaisuudesta. 

Vierailija
6/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan normaali jos joutuu miettimään ilmeitään. Luultavimmin muut kyllä huomaavat, ettei ihminen ole aito.

Kai ihmiset jonkin verran peittelee esim jos on surullinen mutta tilanne pitäisi hallita?

Vierailija
7/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ajateltua

Vierailija
8/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmehdin tarkoituksella eli olen opetellut näyttelemään. Hymyilen, nostelen kulmia, ynähtelen, heiluttelen päätäni yms. Teen sen vielä "yli", koska muuten se olisi huomaamatonta. Normaali tapani on olla liikkumatta, tuijottaa ja minulla on se kuuluisa resting bitch face ja tuo on muista ihmisistä pelottavaa/outoa/kiusallista, joten näyttelen, ja hyvin menee.

Vierailija
9/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmillä nyt ainakin. Yksi kaverini vetää aina yli jos joku asia naurattaa, tai siis jos hän ymmärtäisi sen oikeasti naurattaisi häntäkin. xD hymiö voisi kuvastaa hänen ilmettään. Naurunsa on tuolloin sellaista äänetöntä käkätystä eikä kommentoi tarinaa mitenkään.

Vierailija
10/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö? Eräs ystäväni puhui tekevänsä tuota uusissa tilanteissa ja ihan tavalliselta hän minusta vaikuttaa.

Vierailija
11/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmillä nyt ainakin. Yksi kaverini vetää aina yli jos joku asia naurattaa, tai siis jos hän ymmärtäisi sen oikeasti naurattaisi häntäkin. xD hymiö voisi kuvastaa hänen ilmettään. Naurunsa on tuolloin sellaista äänetöntä käkätystä eikä kommentoi tarinaa mitenkään.

Ehkä hän ymmärtää, mutta juttu ei naurata häntä samalla tapaa kuin sinua. Tunnistan kyllä tuon tavan nauraa, yleensä ylähuulta nostetaan vähän, mutta silmät eivät liiku, alahampaat eivät näy eivätkä kasvot mene "rumasti ruttuun". Se on feikkinauru.

Toisaalta sellainen hysteerinen "katsokaan kun muuntaudun niinistön otsaksi" ja silmien vuotaminen ja rään lentäminen nenästä ei sekään ole hauskaa. Se on mun aito nauruni, jota _hieman_ hillitsen..

Vierailija
12/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä, ehkä joissain yksittäisissä tilanteissa vähän.

Kerran epäkohteliaasti ihmeteltiin miksi naamani oli puhuessa "paikallaan". Sanoi niin tylysti että mietin että olinko muutenkin ällöttävän näköinen puhuessani.

Vierailija
14/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmehdin sen verran että toinen nåkee monun kuuntelevan. Perruskäytöstapa, jonka olen oppinut vasta ulkomailla asuessani...

Vierailija
15/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella/feikkaan (?) koska ilmeet ei tule luonnostaan.

Vierailija
16/16 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ymmärtää, mutta juttu ei naurata häntä samalla tapaa kuin sinua. Tunnistan kyllä tuon tavan nauraa, yleensä ylähuulta nostetaan vähän, mutta silmät eivät liiku, alahampaat eivät näy eivätkä kasvot mene "rumasti ruttuun". Se on feikkinauru.

Toisaalta sellainen hysteerinen "katsokaan kun muuntaudun niinistön otsaksi" ja silmien vuotaminen ja rään lentäminen nenästä ei sekään ole hauskaa. Se on mun aito nauruni, jota _hieman_ hillitsen..

Minulla vuotaa myös silmät :D