Miksi aina kun trollaan minua ei epäillä, mutta kun olen oma itseni epäillään trolliksi?
Olen 30+ nainen ja trollaan miespuolisina hahmoina. Uusimpia trollauksiani ovat perheelliset miehet joilla on kotona jokin perheeseen liittyvä ongelma. Juttuni menevät täydestä ja harva epäilee mitään. Sitten kun kerron elämästäni heti epäillään trolliksi. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Olet huono trolli. Trollaaminen on taitolaji. Parempaa tekstiä tulee, kun et yritä liikoja ja olet vain oma itsesi.
Siis juuri trollaukseni menevät läpi ja saan ihmiset uskomaan juttuihini. Omaa persoonaani pidetään epäuskottavana. Miten voin olla omana itsenäni huono trolli? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 30+ nainen ja trollaan miespuolisina hahmoina. Uusimpia trollauksiani ovat perheelliset miehet joilla on kotona jokin perheeseen liittyvä ongelma. Juttuni menevät täydestä ja harva epäilee mitään. Sitten kun kerron elämästäni heti epäillään trolliksi. Mistä tämä johtuu?
Ne jotka epäilee ei edes avaa niitä sun ketjuja. Kuten esim. minä. Käytännössä jo otsikosta aina näkee että provoja, siksi en avaa noita juuri koskaan.
Jotenkin tuntuu, että suurimmalle osalle on ihan sama onko aloitus aito vai trolli, kunhan aihe on vaan kiinnostava.
Trolliminä on ottanut susta vallan. Et enää tule olemaan oma itsesi, koskaan.
Koska monesti totuus on tarua ihmeellisempää
Varmaankin siksi että jo se että olet trolli vaatii persoonallisuushäiriön tms., joten sitten kun kerrot rehellisesti elämästäsi persoonallisuushäiriösi paljastuu eikä täyspäiset ihmiset usko millaista se voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin siksi että jo se että olet trolli vaatii persoonallisuushäiriön tms., joten sitten kun kerrot rehellisesti elämästäsi persoonallisuushäiriösi paljastuu eikä täyspäiset ihmiset usko millaista se voi olla.
Ja siis esittäessäsi jotain miestä yrität esittää suurin piirtein normaalia ja onnistut siinä.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. Mikä pers. Häiriö minulla sitten on? En koskaan tee ilkeitä aloituksia vaan mahdollisimman mielikuvituksellisia. Vältän loukkaamasta ketään. Ap
Kadun syvästi ja pyydän nöyrimmästi anteeksi trollauksiani! yhyyy... :'(
-Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. Mikä pers. Häiriö minulla sitten on? En koskaan tee ilkeitä aloituksia vaan mahdollisimman mielikuvituksellisia. Vältän loukkaamasta ketään. Ap
Sairaudentunnottoman klusterin pershäiriöisillä on tosiaan tuo ongelma. Olen itse omin silmin seurannut miten täys narsisti nauraa uhrilleen että vai henkistä väkivaltaa, mitä henkistä väkivaltaa minä muka harjoitan. Täysin tosissaan.
Ehkä trolleissasi kuvailet tilanteita ja tapahtumia paremmin, kun taas omana itsenäsi yksityisyydensuojasi vuoksi kerrot asioista suurpiirteisesti ja tarkkoja faktoja vältellen.
Ruoskikaa mua, olen paha trolli. Pilaan palstan tunnelman ja tapetit.
-Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaudentunnottoman klusterin pershäiriöisillä on tosiaan tuo ongelma. Olen itse omin silmin seurannut miten täys narsisti nauraa uhrilleen että vai henkistä väkivaltaa, mitä henkistä väkivaltaa minä muka harjoitan. Täysin tosissaan.
Tai sitten nauran koska on älytöntä paiskella ihmisiä diagnooseilla internetissä parin sanan perusteella. Tiedän jo tuon kaiken mistä kirjoitat. En vain ymmärrä mitä väärää siinä on jos trollaukseni ovat juttujen keksimistä enkä loukkaa ketään. Ap
Vierailija kirjoitti:
-Ap.
Olet vain tyhmä, ilkeä ja huomionkipeä - ja hyvin todennäköisesti mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap.
Buahhahhaahhaaa! Oikein arvattu. Olen kaikkea noita, paitsi tyhmä, ilkeä, huomionkipeä ja mies. Ap.
Oma elämäsi taitaa sit olla niin säälittävää ja käsittämättömän tympeää, ettei uskoisi todeksi. Siksi sinua epäillään trolliksi omana itsenäsi.
Minulle käy samoin. Varsinkin, jos olen eri mieltä jostain asiasta, syytetään heti trolliksi. Pitäisi olla vain lepsu laumasielu, joka on aina samaa mieltä kaikkien hirviöittenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap.
Buahhahhaahhaaa! Oikein arvattu. Olen kaikkea noita, paitsi tyhmä, ilkeä, huomionkipeä ja mies. Ap.
Psyykkisesti sairaat eivät välttämättä ymmärrä olevansa sairaita. Pahoitteluni perimistäsi.
Olet huono trolli. Trollaaminen on taitolaji. Parempaa tekstiä tulee, kun et yritä liikoja ja olet vain oma itsesi.