Miksi aina kun trollaan minua ei epäillä, mutta kun olen oma itseni epäillään trolliksi?
Olen 30+ nainen ja trollaan miespuolisina hahmoina. Uusimpia trollauksiani ovat perheelliset miehet joilla on kotona jokin perheeseen liittyvä ongelma. Juttuni menevät täydestä ja harva epäilee mitään. Sitten kun kerron elämästäni heti epäillään trolliksi. Mistä tämä johtuu?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoskikaa mua, olen paha trolli. Pilaan palstan tunnelman ja tapetit.
-Ap.
Olet vain tyhmä, ilkeä ja huomionkipeä - ja hyvin todennäköisesti mies.
Buahhahhaahhaaa! Oikein arvattu. Olen kaikkea noita, paitsi tyhmä, ilkeä, huomionkipeä ja mies. Ap.
Psyykkisesti sairaat eivät välttämättä ymmärrä olevansa sairaita. Pahoitteluni perimistäsi.
Olet kaltaistesi seurassa. Tunnistit itsesi nopeasti. Se vaati jo vahvaa tietämystä aiheesta. Ap.
Onko Ap. paikalla? Kuinka monta teitä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruoskikaa mua, olen paha trolli. Pilaan palstan tunnelman ja tapetit.
-Ap.
Olet vain tyhmä, ilkeä ja huomionkipeä - ja hyvin todennäköisesti mies.
Buahhahhaahhaaa! Oikein arvattu. Olen kaikkea noita, paitsi tyhmä, ilkeä, huomionkipeä ja mies. Ap.
Psyykkisesti sairaat eivät välttämättä ymmärrä olevansa sairaita. Pahoitteluni perimistäsi.
Olet kaltaistesi seurassa. Tunnistit itsesi nopeasti. Se vaati jo vahvaa tietämystä aiheesta. Ap.
Trolli trollaamassa trollin ketjuun. Hassu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi, mutta joku toinen näyttää myös esiintyvän minuna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oma elämäsi taitaa sit olla niin säälittävää ja käsittämättömän tympeää, ettei uskoisi todeksi. Siksi sinua epäillään trolliksi omana itsenäsi.
Netissä on aina oikeastaan luultu mieheksi. Siksi nuo miespuoliset hahmot. Oma elämäni on mitä on ja siitä on turha kirjoittaa kun ei uskota kuitenkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tällaista trolliketjun trollaamista ollenkaan. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin. Ap.
Ei kannata leikkii ovelaa jos ei ole ovela. Jani suuri jumala vaikuttaa täällä ihmisten ajatteluun, ah mikä vallantunne!
Hei älkääs nyt.. Kyllä hyvät trollit tuo paljon sisältöä tänne palstalle. Mitä se haittaa vaikka aloitus olisi trolli, kunhan siitä seurannut keskustelu on mielenkiintoista. Ja ei kaikki trollit todellakaan ole mitään ES jonneja ylilaudalta tai limaisia miehiä.