sterilisisaatio. Oletko katunut?
Kommentit (11)
tavallaan olen. mutta adoptio on mahdollista. Luulen vaan etten pidä lapsista. tosin olen hieman katkeroitunut tähän maailmaan.....
en ole. tein palveluksen. kaikille. sterisaatio harkitsevalla kehoitan miettimään 1-3 vuotta ennen sen tekoa.
Tavallaan joo. Nyt 40 -vuotiaana joskus haikailen aikaa kun oli pieniä lapsia, mutta olen jo liian vanha tekemään oikeasti lisää, eikä ole kyllä enää miestäkään. 30 -vuotiaana pistin piuhat poikki.
Opettele kirjoittamaan. Sterilisaatio.
En. Teetin kahden lapsen jälkeen. Olen kokenut ihanana vapauttavana asiana. On myös jotenkin helpottavaa kun ei tarvitse pyöritellä mielessä että josko vielä vauva, vaan se vaihe elämästä on selkeästi ohi ja nyt keskitytään muuhun.
Kiitos tästä! sain ajatuksia! terveisin totaalinen vauvalainen
En päivääkään. Sterilisaation tein kahden nuorimman lapsen jälkeen. He siis ovat ns. yllätysraskaus-lapsia. Raskaudun jo saman peiton alla nukkumisesta. Jotenkin se raskauden pelko on edelleen melko voimakas, vaikka sterilisaatiosta on aikaa n. 13 vuotta.
En ole katunut. Ihanan vapauttava fiilis. Paras ratkaisu ikinä.
Miten sterilisaatio nykyään tehdään? Onko kivuliasta? Ja onko 100% varma? Harkitsen vakavasti. 43v ja lapset (3) tehty.
En ole katunut. Hyvä ratkaisu ja antaa vapautta elämään. Sen saanti pitäisi tehdä helpommaksi, koska maailmassa on liikaa ihmisiä.
En