"Sun lapset on varmaan eri miehille?" Mitä mieltä tästä kysymyksestä?
Aina yhtä ikävää joutua vastaamaan, että ei kun sama isä niillä on. Ollaan vaan erottu.
Mikä saa ihmiset kysymään? Itse en ainakaan viitsi kysyä keneltäkään.
Kommentit (30)
Juntti on juntti vaikka kävisikin ulkomaassa lomalla.
Lapset voivat olla vaikka adoptoituja, eikä biologisista vanhemmista ole mitään tietoa. Se ei vaikuta mitenkään kenenkään ihmisarvoon. Ei lasten, ei vanhempien.
En erottele kenen siittämiä lapseni ovat, kaikki yhtä rakkaita, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Itse en välittäisi vastata moukkien uteluihin mitenkään.
Ehkä sanoisin, että olemme kaikki saman Isän lapsia. :)
Mun mielestä aika törkeä kysymys. En ainakaan miehenä kehtaisi moista edes kysyä.
M35
Minua myös ihmetyttää eniten se että millainen moukka kehtaa kysellä tuollaisia, ja miksi ihmeessä. Ei noihin tarvitse vastata.
SANO KOVAAN ET HYYYS ÄLÄ KYSY ETTEI LAPSET KUULE!!!
Wt kehtaa puserrella penikoita ympäriinsä ja sitten ihmettelee miksi joku ihmettelee tätä toimintaa.
No kysyjä meinaa, että oot niin upea nainen, että sinusta on riittänyt naista useamman miehen jälkeläisille.
ne on ne tavalliset. ei niin perinteiset. tinttaa sitä
No onhan se nyt vähän kummallista kun toinen mukulasi on musta.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nyt vähän kummallista kun toinen mukulasi on musta.
Nykypäivänä siinä ei ole mitään kummallista. Sen verran lapsia esim. adoptoida ab ulkomailta.
Miksi tuohon pitäisi vastata mitää? Miksi vaivautua edes vastaamaan noin idioottien kysymykseen? Itse ehkä vastaisin ei kuulu sinulle tai mitä hittoa sinä sillä tiedolla teet? Ei tosin ole kukaan kysynytkään.