Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sun lapset on varmaan eri miehille?" Mitä mieltä tästä kysymyksestä?

Vierailija
18.03.2018 |

Aina yhtä ikävää joutua vastaamaan, että ei kun sama isä niillä on. Ollaan vaan erottu.

Mikä saa ihmiset kysymään? Itse en ainakaan viitsi kysyä keneltäkään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tuohon ei vaan voi vastata neutraalisti, että sama isä on. Tuo kysymys kertoo vain kysyjän junttiudesta.

Vierailija
2/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 12 vuoden ikäero lapsilla ja aina ihmetellään kun ovat samalle isälle ja yhdessä ollaan edelleen. Ei ae minua haittaa, ei niitä kyselyitä niin paljon tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko väitelauseesta kysymys jos loppuun lisää kysymysmerkin?

Vierailija
4/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi tuohon ei vaan voi vastata neutraalisti, että sama isä on. Tuo kysymys kertoo vain kysyjän junttiudesta.

Aivan, kysyjä yrittää luultavasti myös piilov*ttuilla mukamas nokkelasti.

Vierailija
5/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kyseltiin koko raskausaika tuota kun toista odotin. Kiva oli selitellä että ei kun sama isä, mutta potkaisi pellolle kun aloin toista odottamaan. Vaikka piti olla toivottu raskaus.

Vierailija
6/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo lähinnä kysyjän sosiaalisista taidoista. En stressaisi moisesta.

Vierailija
7/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kysymys kertoo kyllä enemmän naisten moraalista.

Vierailija
8/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hemmetin epäkohtelias ja tungetteleva kysymys tuo. Mitä se kennellekään kuuluu?

Sinuna opettelisin kysymään totisena vastakysymyksen: miksi kysyt tuollaisia? Onko sinut kasvatettu tynnyrissä, kun et ole alkeellisia käytöstapoja oppinut?

Äläkä nyt herranen aika mene vastaamaan yhtään mitään noin moukkamaiseen kysymykseen. Kysyjähän haluaa ihan suoraan viestittää, että pitää sinua jotenkin löyhämoraalisena ja elämänhallinnalta heikkona wt:nä. Ja huom.., minusta on ihan samantekevää, monenko miehen kanssa joku on lapsia tehnyt, eikä se kerro yhtään mistään, mutta tuo kysymys kertoo silti, että kysyjä uskoo tuollaiseen wt-luokitteluun.

Vierailija
9/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä vastavuoroisesti että "sinähän olit kotoisin sieltä **tähän hirvein peräjunttila joka mieleen tulee** eikö niin?"

Vierailija
10/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskimmäisen ja kuopuksen ikäero 5 vuotta. Nuorimmaisen ollessa vauva, käytin häntä neuvolassa. Siellä sijainen kysyi perhesuhteista ja onko lapsilla sama isä? Sanoin että on, niin totesi, että "onpa ihanaa, kun on vielä tälläisiä perusperheitä!" :D

Vierailija
11/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo siitä että sinä vaikutat White trashilta. Miksi muuten kukaan kysyisi?

Vierailija
12/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut lapset 23v., 31v. ja 35v. Kaikilla sama isä. Voisin hyvin kuvitella, että noin kysyttäisiin. Itsellä syynä se, että olen opiskellut ja tehny uraa lasten välissä. Kuten mieskin.

Vierailija
13/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä keskimmäisen ja kuopuksen ikäero 5 vuotta. Nuorimmaisen ollessa vauva, käytin häntä neuvolassa. Siellä sijainen kysyi perhesuhteista ja onko lapsilla sama isä? Sanoin että on, niin totesi, että "onpa ihanaa, kun on vielä tälläisiä perusperheitä!" :D

Perusperheet on harvinaisia nykyään, joten ei ihme että ihmetteli. Wt:t vääntävät kersoja jokaisen vastaantulijan kanssa.

Vierailija
14/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Ehkä kysyjillä (peräti monikossa) on syytä olettaa, että on eri isät. Jos esim. toinen on musta ja toinen valkoinen. Sit vaan vastaat kuten asia on, turha kai siitä on nokkiinsa ottaa. Eikö se täällä av:llakin ole ihan normi, että on lisäännytty muutaman eri ihmisen kanssa? Eikä siinä käsittääkseni nähdä mitään erikoisempaa pahaa.

Vierailija
15/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta, naimisissa olevalta kuuden lapsen äidiltä, on myöskin kysytty "onks sul kaikil lapsilla eri isä? Kesti hetki ennenkuin sain vaisusti vastattua että kaikki on mun miehen kanssa yhdessä tehty. En tiedä oliko tällä kysyjällä itsellään lapset tehty eri miehille kun tuollaista kyseli. Ymmärtäisin kysymyksen jos jollain miehellä olisi vaikka 18 tenavaa ja joku miettisi että onko yksi ja sama äiti, tosin itse en moista menisi utelemaan. 

Vierailija
16/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttavapiirissä ehdoton enemmistö edustaa "perusperheitä". Todella harvalla tutuistani on enemmän kuin yhden kumppanin kanssa väsättyjä lapsia. Esim. lapsen luokkalaisista vain yhdellä on siskopuoli, ja kaikilla on vanhemmat edelleen yhdessä. (Em. siskopuoli on siis aiemmasta liitosta.) Onko sitten tosiaan niin erikoista tällainen? Anoppi on toki tehtaillut rakkauslapsia kolmen eri ukon kanssa, oli edistyksellinen silloin 1970-luvulla. :D

Vierailija
17/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outo kommentti jos se tulee suoraan yhtäkkiä suusta sulle joku kommentti? en ymmärrä mikä saa edes kysymään noin oletettavasti? Lapsen eri ihonväri?ulkonäkö? hmm..... mistä jollekkin juolahtaa..

Vierailija
18/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus kysynyt kun lapset ovat olleet aivan erinäköisiä. Selvästi eri isät.

Vierailija
19/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sen vain näkee että lapsilla on eri isät. Ihan kysymättäkin.

Vierailija
20/30 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla ei ole sama isä. En ole ikinä asiaa hävennyt millään tavalla. Kukaan ei voi tietää mitä kukakin ihminen omassa elämässään on käynyt läpi. Millaisia asioita ja vaikeuksia on tullut eteen. Ei kannata tuomita ketään. Ylpeä äiti lasten isistä viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän