Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu joidenkin ihmisten silmitön ilkeys?

Vierailija
18.03.2018 |

Nimenomaan kilttejä ihmisiä kohtaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne voi. Siksi.

Vierailija
2/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistumisista, pahuudesta, pettymyksistä, katkeruudesta ja toteutumattomista unelmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonneviasta. 

Vierailija
4/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne voi. Siksi.

En kukaan tehdä mitä vaan ikuisesti. Joku karma iskee pahimmalla tavalla. Yleensä ilkeät ihmiset ovat myös jollain tavalla rumia ja kostavat omaa huonoa elämäänsä.

Vierailija
5/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaisesta älykkyydestä

Vierailija
6/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alhaisesta älykkyydestä

Saman huomannut. Yleensä huonon yleissivistyksen omaavat ihmiset ovat jotenkin yksioikoisen pahoja.

Vierailija
7/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käsitykseni mukaan fiksu ja filmaattinen keski-ikäinen ukko ja tuun toimeen lähes kaikenlaistn ihmisten kanssa mut silti voisin vaikka tappaa muutaman idiootin vailla minkäänlaisia omantunnontuskia ..en vaan viitsi lusia noitten ääliöitten vuoks.

Vierailija
8/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä ei kannata olla kiltti.

Vierailija
9/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa. 

Vierailija
10/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karma hoitaa asiansa, pitää vaan olla kärsivällinen.

Vierailija
11/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alhaisesta älykkyydestä

Saman huomannut. Yleensä huonon yleissivistyksen omaavat ihmiset ovat jotenkin yksioikoisen pahoja.

Omien kokemusten mukaan koulupudokkaat tai muuten vaan sivistymättömät tyypit ovat niitä ilkeimpiä. Kaikista inhottavimpiin työkavereihin olen törmännyt kerrossiivoojan työssä. Jopa sairaanhoitajaksi valmistuttuani laitoshuoltaja alkoi vinoilemaan minulle taukohuoneessa. Pistän sen sivistymättömyyden ja tyhmyyden piikkiin.

Vierailija
12/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa miettinyt tätä, ja oikeesti yks inhottavimmista ihmisistä, ketä tiedän, on varmaan mun oma äiti. 

Vierailija
13/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti totesi jossain vaiheessa, että sisareni ja minä olemme julmia ihmisiä ja kohtelemme häntä aina kaltoin. Hän opiskeli psykologiaa ja oli puhunut meidän kammottavuudestamme ryhmässä. Sisareni kuulemma vihaa minua ja minä sisartani ja me molemmat sorramme häntä.

Kuuntelin ymmälläni ihmistä, joka oli vuosikausia laiminlyönyt meitä, käyttäytynyt täysin asiattomasti, jättänyt äidistään huolehtimisen muille ja puuttunut hyvin henkilökohtaisiin asioihimme.

Täti lisäsi, ettei ole koskaan sanonut pahaa asiaa kenestäkään ja minä latelen ilkeyksiä koko ajan.

Edelliseen viitaten toteaisin, että ihmisillä on itsestään mielenkiintoisia käsityksiä.

Sisarellani ja minulla on aina ollut hyvät välit. 

Vierailija
14/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täti totesi jossain vaiheessa, että sisareni ja minä olemme julmia ihmisiä ja kohtelemme häntä aina kaltoin. Hän opiskeli psykologiaa ja oli puhunut meidän kammottavuudestamme ryhmässä. Sisareni kuulemma vihaa minua ja minä sisartani ja me molemmat sorramme häntä.

Kuuntelin ymmälläni ihmistä, joka oli vuosikausia laiminlyönyt meitä, käyttäytynyt täysin asiattomasti, jättänyt äidistään huolehtimisen muille ja puuttunut hyvin henkilökohtaisiin asioihimme.

Täti lisäsi, ettei ole koskaan sanonut pahaa asiaa kenestäkään ja minä latelen ilkeyksiä koko ajan.

Edelliseen viitaten toteaisin, että ihmisillä on itsestään mielenkiintoisia käsityksiä.

Mmmm... ymmärrän.

Vierailija
15/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriö, mahdollisesti narsistinen sellainen. Tai epävakaa.

Vierailija
16/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriö, mahdollisesti narsistinen sellainen. Tai epävakaa.

Sama, mun äidillä on kanssa varmaan, mutta diagnosoimaton. 

Vierailija
17/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ohjaa siihen,että haluaa sopia asioita ja matkalla tulleita virheitä.

Olisi hyvä jos saisi voimaa pyytää ja antaa anteeksi.

Olisi hyvä jos pitäisi rauhan kaikkien ihmisten kanssa.

Vierailija
18/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltteys herättää kiellettyjä tunteita, ikäviä lapsuusmuistoja ym.olen itse ylikiltti ja huomannut että jotkut ovat ilkeitä ja hyökkääviä minua kohtan. taustalla ollut ikäviä asioita. varmaan mun oma kiltteys myös kumpuaa jostain hyväksytyksi tulemisen tarpeesta

Vierailija
19/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näkee kiltteyden heikkoutena. Jotkut eivät siedä heikkoutta itsessään ja silloin se ärsyttää muissakin. Ilkeilyllä päästään toisen niskan päälle, koetaan vallantunnetta. Empatiakyky on kehittymätön.

Vierailija
20/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vallantunne ja muiden, jopa omien lasten dissaaminen. Äitini suhtautui minuun aina halveksuvasti. Vähättely, johtuu kai jonkinlaisesta kateudesta, että toisella olisi vielä käyttämätön elämä edessään. Se oli kai kivaa yrittää torpedoida esim sanomalla että älä sinä kuvittele itsestäsi mitään. Et sinä ole mistään kotoisin. Pääsin kuitenkin eteenpäin, mutta sielu ja sydän haavoilla.

Minusta näkee sen latistamisen, heikkouden ja tuen tarpeen puuttumisen, jonka vuoksi näppärät, ilkeät ihmiset ovat vyörymässä päälle edelleen.

Eräs toinen syy on tullut viime aikoina mieleen. Maailman tila. Suomalainenhan mielellään apinoi. Esim Trumpin käytös tuntuu oikeuttavan muitakin olemaan härskejä ja ilkeitä sumeilematta.

Eilen eräs henkilö (melko tuntematon minulle) alkoi tilittää jotain kiireistään eli tärkeydestään. Ennen kuin huomasinkaan, koska tyyppi ärsytti jo huolimattomuudellaan muutenkin, sanoin tunteettomasti että sellaista se elämä yrittäjänä on. Hiljeni. Niin metsä vastaa ... Täytyy panna kovat piippuun vastakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi