Miten Sara Sieppi voi olla nykyään niin kaunis?
Paljon kauniimpi kuin missivuotenaan. Tissitkin on kasvaneet, vaikkei ole lihonut. Voi jumpe miten kuuma gimma!
Kommentit (30)
päivän Sieppi kirjoitti:
Tämä luottotietonsa menettanyt kaunotar ulosottoviraston vakituinen asiakas. Miksi se ei maksa velkojaan? Mikä mättää? Miksi kukaan haluaa ehdoin tahdoin riskeerata omat luottotietonsa?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Luottotietonsa-menettanyt-Sara-Sieppi-val…
Tässä kuvassa se vanha staili, tunkkaisemmat hiukset ja meikit. Pitää kaivaa kuva uudesta tyylistä.
Onhan sillä lantio selvästi pyöristynyt ja kasvot myös. Onko se tiineenä?
Jokainen vuoden 2011 Miss Suomi -voittajakolmikosta (Pia Pakarinen, Sara Sieppi ja Niina Lavonen) näyttää paremmalta vuonna 2018 kuin missifinaalin aikoihin. Taitavat nuo likat osallistua missikisoihin hieman liian nuorina, vai ovatkohan nämä naiset vain poikkeus?
Mun mielestä tosi kaunis ja kiihottava,hyvä runko ja tissejäkin löytyy,kyllä kelpaisi mulle.
On pyöristynyt jonkun verran. Kroppa tasapaksu, eli suomalaiselta näyttää. Ei kaikkien tarvii olla anorektisia. Hampaille on jotain tehty kun on niin valkoiset:)
Hieman lihonut mutta justiin oikeista paikoista 👍
Oisko ne laitetut huulet, ripset ja kulmakarvat?
On kyllä nykyään paljon kauniimpi kuin silloin missiaikana.
Laitettu ainakin huulet, kulmakarvat, ripset. Toki kauniit piirteet muutenkin.
Olen lassukka henkeen ja vereen, mutta Saran kohdalla joutuu taipumaan ja myöntämään, että ei kaikki naiset ole ihan siinä 17-23-vuotiaina parhaimmillaan, vaikka kuinka hoikkia ja laitettuja olisivatkin.