Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listasin paperille minun ja miehen eroavaisuudet ja järkytys oli suuri. Kannattaako jatkaa vai yritämmekö vielä?

Vierailija
18.03.2018 |

Kolme vuotta olemme heilastelleet yhdessä ja nykyään näemme pari kertaa kuussa miehen työn takia. Alun huumassa hullaannuin miehestä ja toin tunteet selkeästi ilmi mutta vähitellen huomasin eroavaisuuksia meissä ja nyt niistä on kehittynyt todellinen lumipallo. :(

Minä
*spontaani
*seksuaalinen
*nuorempi
*avoimempi
*ekstrovertti
*en halua lapsia
*voimakastahtoinen

Mies
*romanttinen
*aseksuaali?
*introvertti
*vähän vanhempi
*hiljainen ja rauhallinen
*herkkä ja tunteellinen
*lapsirakas

Haluan kokeilla kaikkea uutta mutta mies haluaa olla kotona ja nyhjätä yhdessä, on sanonut kaipaavansa enemmän läheisyyttä ja hellyyttä, mutta minä en halua lempeillä ellei se mene suoraan toimintaan. Mies ei ole koskaan halukas eli seksihalut ovat erilaiset.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekkin totesit, tuosta ei tule mitään. Parempi pistää heti poikki, sillä haluatte liian eri asioita. Ei jatkoon.

Vierailija
2/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näette kaksi kertaa kuussa ja sinua ahdistaa olla silloin miehen kanssa kahdestaan kotona? Minusta on aika hemmetin outo kanta tuo.

Ja et tykkää hellyydestä, vaan haluat suoraan panemaan. Ei kuulosta hyvältä, et rakasta miestä. Tuskin ketään muuta paitsi itseäsi noin muutoinkaan. Päästä vapaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle olisi parempi joku mies, joka olisi enemmän kaltaisesi. Sama juttu miehelle. Molemmilla on luonteissaan sellaisia asioita, joita ei pysty (eikä tarvitsekaan) muuttaa toisen ihmisen takia. Ette koskaan tule tuosta enää lähentymään, joten paras vain erota kavereina ja jatkaa sen oikean etsimistä.

Vierailija
4/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paperille listasit? Viiraako?

Vierailija
5/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näette kaksi kertaa kuussa ja sinua ahdistaa olla silloin miehen kanssa kahdestaan kotona? Minusta on aika hemmetin outo kanta tuo.

Ja et tykkää hellyydestä, vaan haluat suoraan panemaan. Ei kuulosta hyvältä, et rakasta miestä. Tuskin ketään muuta paitsi itseäsi noin muutoinkaan. Päästä vapaaksi.

Tunteeni ovat alkaneet haaleta, koska mies on liian tunteellinen ja herkkä - minä haluan seksiä, mutta mies torjuu kerta toisensa jälkeen vedoten joko odottamiseen tai väsymykseen. Mies haluaa romanttisesti nyhjätä ja kävellä käsi kädessä, mutta mitään seksuaalista ei ole. Koko suhteemme ajan olen odottanut ja kyllästyin, joten en vastaa miehen puheluihin. Tiedän kuinka lapsellista toimintani on, mutta jos en saa sitä mitä haluan niin miksi mieskään saisi huomiota. Minä haluaisin naida mutta mies hempeilee rakkaudentunnustuksineen vieressä ja saa minut raivon partaalle. :( Ei tarvitse kuin katsoa väärin, niin mies suuttuu ja alkaa itkeä.

Vierailija
6/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Olette ihan liian erilaiset toisillenne.

Vierailija
7/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Olette ihan liian erilaiset toisillenne.

Erilaisia olemme, mutta miehen pitäisi muuttua. :(

Vierailija
8/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nuorempi. Kolli.

Vierailija
9/22 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossa on ehkä isoin ja ainoo ylitsepääsemätön juttu toi teidän lapsihaaveet..

Vierailija
10/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeni ovat alkaneet haaleta, koska mies on liian tunteellinen ja herkkä - minä haluan seksiä, mutta mies torjuu kerta toisensa jälkeen vedoten joko odottamiseen tai väsymykseen. Mies haluaa romanttisesti nyhjätä ja kävellä käsi kädessä, mutta mitään seksuaalista ei ole. Koko suhteemme ajan olen odottanut ja kyllästyin, joten en vastaa miehen puheluihin. Tiedän kuinka lapsellista toimintani on, mutta jos en saa sitä mitä haluan niin miksi mieskään saisi huomiota. Minä haluaisin naida mutta mies hempeilee rakkaudentunnustuksineen vieressä ja saa minut raivon partaalle. :( Ei tarvitse kuin katsoa väärin, niin mies suuttuu ja alkaa itkeä.

En minä ainakaan jaksaisi miestä, joka ei halua ja joka vain lepertelee. Ja jos mies vielä vetäisee itkukortin esiin, niin se olisi nopeasti entinen parisuhde. Hän on liian oikukas herkkis, joka yrittää muuttaa sinut ihanaksi, söpöksi neitsytvaimoksi, sellaiseksi eteeriseksi unelmien naiseksi, jota voi palvoa. Laittaisin siis sinuna ihan samantien poikki koko kyhäelmän. Tuollainen mies ahdistaisi minua. Kerro syy myös suoraan, ei sitä tarvitse kaunistella.

Vierailija
11/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein paperille listasit? Viiraako?

Sinulla täällä viiraa.

Vierailija
12/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen eroa nyt. Kun tilanne on tuo ja lisäksi näette vain pari kertaa kuussa niin uskon että molemmat pääsette erosta yli nopeaan. Älä nyt sit millään tekstarilla kirjoitusnaisia kun olet.

Vierailija
13/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta olemme heilastelleet yhdessä ja nykyään näemme pari kertaa kuussa miehen työn takia. Alun huumassa hullaannuin miehestä ja toin tunteet selkeästi ilmi mutta vähitellen huomasin eroavaisuuksia meissä ja nyt niistä on kehittynyt todellinen lumipallo. :(

Minä

*spontaani

*seksuaalinen

*nuorempi

*avoimempi

*ekstrovertti

*en halua lapsia

*voimakastahtoinen

Mies

*romanttinen

*aseksuaali?

*introvertti

*vähän vanhempi

*hiljainen ja rauhallinen

*herkkä ja tunteellinen

*lapsirakas

Haluan kokeilla kaikkea uutta mutta mies haluaa olla kotona ja nyhjätä yhdessä, on sanonut kaipaavansa enemmän läheisyyttä ja hellyyttä, mutta minä en halua lempeillä ellei se mene suoraan toimintaan. Mies ei ole koskaan halukas eli seksihalut ovat erilaiset.

Olisi kiva nähdä sama lista miesystäväsi tekemänä :)

Vierailija
14/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sulle kull* löydy tarvittaessa vaikka molempiin reikiin yhtä aikaa. Miksi kiusaat miestä, joka ei selvästikään halua samoja asioita. Vai onko niin, että tämä ns. "rajumpi" puolesi toimii vain täysin erilaisten miesten seurassa ja kun tulee samanlainen nussija vastaan niin ei enää innostakaan. En yhtään ihmettelisi, vaikka näin olisi.

Vierailija
15/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia olemme, mutta miehen pitäisi muuttua. :(

Niinhän se menee. Miehen aina pitäisi muuttua, mutta kuinka nainen voisi ottaa miestä, jolle ei kelpaa sellaisenaan?

Vierailija
16/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tossa on ehkä isoin ja ainoo ylitsepääsemätön juttu toi teidän lapsihaaveet..

Siinä lukee lapsirakas, ei että haluaisi lapsia. Iso ero, vaikkei lapsen haluamista poissuljekaan.

- lapsirakas mies

Vierailija
17/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään noilla listoilla juttu voisi hyvinkin toimia. Mutta sitten kaikki loput mitä ap kirjoittaa. Ethän sinä edes halua olla sen miehen kanssa niin mitä ihmettä täällä kyselet?

Vierailija
18/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota nuorempi. Kolli.

Miksi nuorempi? Olen iskenyt silmäni vanhempaan mieheen, mutta pitäisi päästä eroon nykyisestä. :(

Vierailija
19/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nuorempi. Kolli.

Miksi nuorempi? Olen iskenyt silmäni vanhempaan mieheen, mutta pitäisi päästä eroon nykyisestä. :(

1/5. Hyvä alku, mutta syötät meitä vähän liian nopeasti.

Vierailija
20/22 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sitä listaa kannattanut värkätä ainakin mielessä jo kolme vuotta sitten? Olisit säästänyt kaikkien aikaa.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä