Millainen on perusilmeesi vastaantulijoille?
Itse yritän pitää pientä kestohymyä päällä. Matkoilta tullessa tietää aina palanneensa kotiin kun vastaan tulee vain vihaisia naamoja.
Kommentit (39)
Tympeä, vaikka en edes ole. Sori siitä.
Ei mulla ole heille mitään ilmettä, koska en katso vastaantulijoita. No sen verran tietysti katson, etten
törmäile.
Ihan mukava, ystävällinen ja avoin. Sellainen kuin olen luonteeltanikin.
Oma tunne: jäykistynyt ja pelokas.
Oma tunne neutraalista ilmeestä: pehmeän lempeä, vähän lapsenomainen.
Todellisuus valokuvan mukaan: kylmä ja halveksiva hyi-ilme. Surullista jos muille näytän siltä ilmeettömänä. Piti ottaa passikuva uusiksi pienellä hymyllä. Kuvassa se näytti täysin neutraalilta.
Nauran jos katsoo kohti vilkaisua pidempään koska selkeä todiste vähä-älyisyydestä
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole heille mitään ilmettä, koska en katso vastaantulijoita. No sen verran tietysti katson, etten
törmäile.
Mulla sama, muut kulkijat ovat mulle aivan yhdentekeviä.
Aikaisemmin katsoin vastaantulijaa silmiin ja kasvoni olivat kevyessä hymyssä.
Se on osoittautunut virheeksi.
Pidetään tyhmänä ja yksinkertaisena.
Nyt tuijotan eteeni ja suuni on viivasuorassa, mutta ei vihaisena. Lähinnä välinpitämättömänä.
Joskus silloin kun olin vielä entinen itseni, sain aina kaikkien juoppojen ja sekoboltsien huomion.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuijotan eteeni ja suuni on viivasuorassa, mutta ei vihaisena. Lähinnä välinpitämättömänä.
Joskus silloin kun olin vielä entinen itseni, sain aina kaikkien juoppojen ja sekoboltsien huomion.
Tämä kokemus minullakin on. Kuljen ilmeettömämä ja kuulokkeet korvilla minimoidakseni ei-toivotut kontaktit.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tai tietenkin, jos olet itsekin jonkun sekoboltsin tai juopon näköinen, niin kyllä he omansa tuntevat. Jos taas olet siististi pukeutunut ja kohteliaan itsevarma, niin silloin ei kukaan varmasti luule sinua tyhmäksi.
Joskus miettiväinen, useimmiten ystävällinen.
Riippuu niin paljon päivästä.