Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesku Loirin yllätyspaljastus! Uskoo kohdanneensa ufoja

Vierailija
18.03.2018 |

Viihdetaiteilija Vesa-Matti Loiri kertoo YouTube-haastattelussa yliaistillisista kokemuksistaan ja henkisistä arvoistaan.

Kansantaiteilija Vesa-Matti Loiri, 73, on kertonut aikaisemmin henkisistä arvoistaan ja uskomusmaailmastaan. Nyt RTV-kanavan YouTube-haastattelussa hän paljastaa erikoisen lapsuudenkokemuksen, joka on jäänyt vaivaamaan tähteä näihin päiviin asti. Loiri uskoo nimittäin kohdanneensa ufoja lapsuudessaan Helsingin Etelä-Haagassa koulusta kotiin palatessaan.

Hän kertoo olleensa kokemuksen aikoihin 7-8-vuotias.

- Kävelin helmikuussa aurinkoisena päivänä kotiin. Olin puolitoista tuntia myöhässä, saatoin usein jäädä tekemään jotain. Katselin usein liito-oravia ja ihmettelin niiden pitkiä loikkia. Oli kirkas helmikuinen päivä, ja siinä kohdalla meni voimajohdot, nykyisin siinä on oikealla puolella Haagan ammattikoulu. Silloin siinä ei ollut edes monttua. Siihen tuli viisi semmoista tämän kokoista kirkasta kiekkoa, hän näyttää käsillään parinkymmenen sentin mittaa haastattelijalle, Teemu Kassilalle.

- Ne leijailivat ympärilläni ja aivan selvästi näin, että ne olivat tämän muotoisia, hyvin teräväreunaisia. Yksi tuli tähän otsalle ja luulin, että se leikkaa pääni poikki. Kuulin tajuntaani telepaattisesti, että "älä pelkää, emme tee sinulle mitään". Tästä on nyt näin kauan aikaa. Olen todellakin vielä tietämätön, missä olin sen neljä tuntia poissa.

Loiri kertoo tupsahtaneensa takaisin tielle neljä tuntia myöhemmin. Hän ihmettelee, miten ohi ajavat autot eivät pysähtyneet katsomaan omissa ajatuksissaan olevaa poikaa.

Taiteilija kertoi äidilleen kokemuksesta, joka selitti Veskun nähneen varmasti lokkeja. Vanhemman torjuva reaktio aiheutti sen, että hän koki paremmaksi antaa muiden uskoa, että oli nähnyt lokkeja.

- Olen nyt 73 vuotta, enkä ole vieläkään selvittänyt, missä olin sen neljä tuntia, Vesa-Matti Loiri tunnustaa, ja sanoo päättäväisesti, että aikoo vielä elinaikanaan selvittää mysteerin.

Loiri sanoo kokeilleensa syvähypnoosia päästäkseen kiinni lapsuuden selittämättömään kokemukseen.

- Olen monta kertaa pohtinut, että oliko tämä vain mun mielikuvitusta, taiteilija aprikoi.

Nettisivuillaan RTV kertoo olevansa vapaaehtoisvoimin toimiva henkisten arvojen netti-tv kanava, jonka päämaja on Helsingissä. Voit katsoa koko haastattelun tästä:

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa. Toisaalta en ihmettele, itsellänikin ufo-kokemus... en vaan viitsi siitä hirveästi "huudella" kun ihmiset suhtautuvat näihin niin epäuskoisesti ja nauraen. Itse olen sitä mieltä että on sulaa hölmöyttä että olisimme tässä maailmankaikkeudessa yksin...

Vierailija
2/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Raportti tutkimusretkestäsi Tellus-planeetalle, veli ZzzxxRRyyWWf?

- Ihan saat.anan rumia olivat. Kiertäkäämme kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Eikö joka jamppa ole nähnyt? Itse oon nähny 2krt. Toisen aikuisena ja tarkkailin oikein pitkään.

Vierailija
4/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa/USA:ssa oli se yksi metsurijuttu, ne on moneen kertaan käytetty valheenpaljastustesteissäkin ja aina läpäisseet. Yksi niistä löytyi alastomana monta päivää ufo-kohtaamisen jälkeen joltain huoltoasemalta eikä muista tapahtumista juuri mitään. Metsurit oli siis tällaisia raavaita tyyppejä, jotka ei varmaan kauheasti mistään ufoista puhuneet normaalisti.

Vierailija
5/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veskuhan on ainakin kerran kokenut myös ruumiistairtaumisen. Toki sehän voi olla aivojen tuottama hallusinaatio. Anestesia-aineet saattavat tuottaa jotain vastaavia kokemuksia, koska aika monilla leikkauspotilailla on näitä kokemuksia.

Vierailija
6/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadassa/USA:ssa oli se yksi metsurijuttu, ne on moneen kertaan käytetty valheenpaljastustesteissäkin ja aina läpäisseet. Yksi niistä löytyi alastomana monta päivää ufo-kohtaamisen jälkeen joltain huoltoasemalta eikä muista tapahtumista juuri mitään. Metsurit oli siis tällaisia raavaita tyyppejä, jotka ei varmaan kauheasti mistään ufoista puhuneet normaalisti.

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mistä tästä löytyisi juttua?

Vierailija
7/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Kunigas : ufojen jäljillä

Siinä paljon suomessa sattuneita ja muutama ulkomaankin case.

Vierailija
8/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Mistä tästä löytyisi juttua?

Väsynyt vanha juttu, keksikää jotain uutta:

https://rationalwiki.org/wiki/Travis_Walton

https://michaelshermer.com/2012/08/travis-waltons-alien-abduction-lie-d…

Vierailija
9/27 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi maistunut.

Vierailija
10/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko Vesku mitä syvähypnoosissa selvisi? Vai onko meitä älykkäämmillä olennoilla kyky poistaa kokemus aivoista kokonaan, jolloin muistoon ei voi palata hypnoosissakaan? Mielenkiintoinen juttu! Lohduttaa tuo tieto, että telepaattisesti viestineet muukalaiset olivat sanoneet olevansa hyväntahtoisia...:)

Vierailija
11/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppi maistunut.

7-vuotiaana?

Vierailija
12/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpötyksiä.

Vierailija
13/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuppi maistunut.

7-vuotiaana?

No ties mitä sieniä löytänyt ja lähtenyt tripille. Tai joky deeku tarjosi pullosta viskiä.

Vierailija
14/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuden höperyys tullut

Vierailija
15/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa. Toisaalta en ihmettele, itsellänikin ufo-kokemus... en vaan viitsi siitä hirveästi "huudella" kun ihmiset suhtautuvat näihin niin epäuskoisesti ja nauraen. Itse olen sitä mieltä että on sulaa hölmöyttä että olisimme tässä maailmankaikkeudessa yksin...

No ei me varmaan yksin maailmankaikkeudessa olla, mutta siitä on pitkä matka siihen, että joku vieras elämänmuoto matkustaisi vaikkapa edes naapurigalaksi Andromedasta tänne, koska matkaan kuluisi 10 % valonnopeudellakin 25 miljoonaa vuotta. Eli olisivat lähteneet matkaan 24,8 miljoonaa vuotta ennen kuin nykyihmisiä vielä edes oli olemassa. Ja ottivat kaiken tuon reissaamisen jälkeen yhteyttä 7-vuotiaaseen Vesku Loiriin, koska hän on niin tärkeä hahmo maailmankaikkeiden mittakaavassa. Voi Jeesus.

Vierailija
16/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri: Julkkisaika on mennyt ohi jo kauan sitten, mutta mies ei halua uskoa sitä. Niinpä täytyy keksiä jos jostakin jutun juurta, jotta pääsee lehtiin.

Olen kyllä itsekin nähnyt ufon, mutta ei siitä sen enempää. 

Vierailija
17/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko Vesku mitä syvähypnoosissa selvisi? Vai onko meitä älykkäämmillä olennoilla kyky poistaa kokemus aivoista kokonaan, jolloin muistoon ei voi palata hypnoosissakaan? Mielenkiintoinen juttu! Lohduttaa tuo tieto, että telepaattisesti viestineet muukalaiset olivat sanoneet olevansa hyväntahtoisia...:)

Oli kiivennyt juuri leikatun polven kanssa 5. Kerrokseen hypnotisoijan vastanotolle, mutta ei ollut tehonnut. Kolmessa vartissa ei saanut Loiria vaipumaan hypnoosiin. Ehkä oli ammattitaidoton. Loiri aikoo kuitenkin kokeilla uudestaan ja hakea apua vaikka ulkomaalaisilta hypnotisoijilta. Haluaa selvittää missä oli ne 3-4 tuntia.

Vierailija
18/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen mielikuvitusta.

Vierailija
19/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus.

No mitä?

Vierailija
20/27 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei me varmaan yksin maailmankaikkeudessa olla, mutta siitä on pitkä matka siihen, että joku vieras elämänmuoto matkustaisi vaikkapa edes naapurigalaksi Andromedasta tänne, koska matkaan kuluisi 10 % valonnopeudellakin 25 miljoonaa vuotta. Eli olisivat lähteneet matkaan 24,8 miljoonaa vuotta ennen kuin nykyihmisiä vielä edes oli olemassa. Ja ottivat kaiken tuon reissaamisen jälkeen yhteyttä 7-vuotiaaseen Vesku Loiriin, koska hän on niin tärkeä hahmo maailmankaikkeiden mittakaavassa. Voi Jeesus.

Meinaatko, että heidän olisi pitänyt tulla mielummin sinua moikkaamaan? :) Kannattaa googlata vaikka semmoisista asioista kuin madonreiät, joita pitkin matkaamalla pystyy "huijaamaan" aika-avaruutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi