Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää Tanhupallohypetys oikein on?

Vierailija
18.03.2018 |

Onko se joku naaraspuolinen Munamies? Myötähäpeältäni en ole kyennyt katsomaan...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä katso - tikahdut tunteisiisi!

Vierailija
2/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut Putousta vuosiin - enkä katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ohjelma Putous. Siinä sketsihahmoja. Yks yleensä suosituin. Nyt Tanhupallo.

Vierailija
4/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heti palautetta Maikkarille. Varmaan lopettavat koko ohjelman, kun kerrot näkemyksesi. Viis katsojaennätyksistä!

Vierailija
5/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdissä tuota hehkutettiin, livenä en nähnyt sekuntiakaan. Tuskin missasin paljon...

Vierailija
6/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole upeaa, kun voimme valita katsoako vai ei jotain ohjelmaa. Itse katsoin jokaisen Tanhupallosketsin. Ne tuntuvat toimivat monella tasolla. Mutta pakko ei ole katsoa, sehän tässä on hienointa. Itse en voi katsoa Salkkareita, en edes Sykettä. Mutta se on minun valintani.

Vierailija
7/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-junttien viihdeohjelman hahmo. Nämä ihmiset tuijottavat ihmeissään tv-ruudusta halpaa kansanviihdettä.

Vierailija
8/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tämänkin kauden, nauroin muutaman kerran.

Taso on tippunut huippuvuosista ja reilusti.

Vierailija
9/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hypetys? Jättää vaan Putoukset katsomatta niin välttyy näiltä.

Vierailija
10/23 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaeliitillä on helppoa päättää asiat ilman kansalaisten valvontaa, kun White Trash toljottaa tanhupallojaan, eikä seuraa vakavia asioita.

Saavat mitä ansaitsevat.

Vierailija
11/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää valittaa,ei katso jos ei halua.Mullakin on naristavaa,tv-ohjelmassa kymmenen peräkkäistä"tahdon morsiuspuvun"-osaa.Kuka oikeasti katsoo,olis kiva jos joku ilmottautus ja kertois,että miksi kuluttaa aikaansa mokomaan soopaan.

En silti virnuilisi,olen vaan utelias.

Kuka katsoo selviytyjiä,kuka Big Brotheria,kuka "Anna sen soida".

Aikanaa tiesin keski-iän ylittäneen rouvan,työkaverini,joka kertoi hankkineensa miehelleen 60-vuotislahjaksi koko Big Brother-sarjan.Mies oli ihan koulussa siihen,Ensimmäisenä ajattelin,että sillä henkilöllä ei ole kaikki kotona,mutta kyllä oli,bussinkuljettaja,ja eläkkeelle jäädessään rupes tekemään vielä tilauskeikkoja.

Että näin erilaisia meitä on.Itse katson putousta lähinnä lastenlasten innoittamana.Ainoat hyvät olivat mielestäni "Valroos"ja Tanhupallo.

Kaipaan Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa.Siinä on taitoa,oppimisen riemua ja kurinalaisuutta sekä kauneutta ja komeutta.Meitä on niin moneksi.

Siitä Tahdon morsiuspuvun-ohjelmasta vielä:Itse ostin morsiuspuvun yksin paikallisesta muotiliikkeestä.

Aikaa häihin oli pari viikkoa.Ostin sen kesälomarahoista ja kengät muutama päivä ennen häitä.

Kirkko ja juhlapaikka varattiin toukokuussa kun naimisiin mentiin seuraavassa elokuussa.

Mutta tämä tapahtuikin 80-luvulla.Minulle olisi kelvannut pihapensaasta otetut ruusut tai syreenit,mutta kummatkaan eivät silloin kukkineet.Kimppu valittiin viikko ennen häitä.

Vierailija
12/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko niin, että kun yli 80% suomalaisista naisista ovat itsekin varsinaisia tanhupalleroita, niin nyt heillä on ihan oikea idoli samaan malliin kun pulskat naiset kilpaa kehuvat kaikenmaailman miss pulleroita.

Vierailija
13/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Millä tavoin nuo muistelut omista häistä liittyvät Tahdon morsiuspuvun-ohjelmaan? 

Vierailija
14/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko niin, että kun yli 80% suomalaisista naisista ovat itsekin varsinaisia tanhupalleroita, niin nyt heillä on ihan oikea idoli samaan malliin kun pulskat naiset kilpaa kehuvat kaikenmaailman miss pulleroita.

On se niin. Ja facebookissa on nyt pulleat naiset jakaneet tutkimustulosta, että kurvikkaiden naisten miehet ovat onnellisempia. Jaettu onni on kaksinkertainen onni.

Vierailija
15/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap tuosta myötähäpeästä! Joudutko sellaisen tunteen valtaan jatkuvasti? Mun mielestä myötähäpeä on aika outo tunne. Kerro siitä tarkemmin.

Vierailija
16/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se niin. Ja facebookissa on nyt pulleat naiset jakaneet tutkimustulosta, että kurvikkaiden naisten miehet ovat onnellisempia. Jaettu onni on kaksinkertainen onni.

Sitä miesten onnellisuutta on varmaankin kysytty pelkästään näiltä "kurvikkailta"?

Vierailija
17/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lapsellista huumoria minun mielestä, ansa kynttilä paljon parempi, ekat putous vuodet olivat parhaita, nykyään vähän gringee

Vierailija
18/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika lapsellista huumoria minun mielestä, ansa kynttilä paljon parempi, ekat putous vuodet olivat parhaita, nykyään vähän gringee

Onko tämä "gringe" joku 2010-luvun versio grungesta? Jos on, miten se liittyy Putoukseen?

Vierailija
19/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä on sitä, että tulee kiusallinen olo, kun ihmiset innostuvat liikaa jostain typerästä asiasta.

Vierailija
20/23 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä on sitä, että tulee kiusallinen olo, kun ihmiset innostuvat liikaa jostain typerästä asiasta.

Ok, mutta miksi tulee kiusallinen olo? Kuka määrittää, mitkä asiat ovat niitä typeriä ja mitkä eivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän