Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et menettäisi työpaikkaa sillä että jätät huomenna menemättä, miksi menet töihin?

Vierailija
18.03.2018 |

Downshifting!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saisin epäluotettavan maineen, asiakasprojekti voisi myöhästyä, tällaista jos tapahtuisi usein, niin työpaikka menisi konkkaan, kun ei tulisi enää tilauksia. Saisin kuitenkin varoituksen ja en saisi enää tehdä nykyisiä työtehtäviäni, vaikka saisinkin pitää työpaikkani. Sitä paitsi mulla on ihan mukava työ, ei ole ongelma mennä sinne.

Vierailija
2/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että ne luulee minulla olevan alko-ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan muu ei tee mun töitäni. Teen mieluummin viikossa viisi kahdeksan tunnin työpäivää kuin neljä kymmenen tunnin työpäivää. 

Vierailija
4/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne minun työt tule tehdyksi, jos makoilen kotona. Tarpeeksi kun jää töitä tekemättä, firma etsii tilalleni henkilön joka tekee nämäkin työt paremmin. Töitä en ehkä jäisi kaipaamaan, mutta tämä hyvä tulotaso pistää ponnistelemaan.

Vierailija
5/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna luvassa kiva erityispäivä, jota en tosiaankaan tahdo missata.

Vierailija
6/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työkaverit olis pulassa ilman mua. 

Vierailija
7/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin ite päättää joka päivä huvittaako mennä töihin vai ei, niin en mä siellä paljon kävisi. Luvaton poissaolo on kuitenkin vähintään varoituksen paikka, ja aika nopeasti tulee potkut.

Vierailija
8/8 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saan tohtoritason asiantuntijana tehdä työni ajasta ja paikasta riippumattomana etätyönä ja saan korkeat tulot sellaisten asioiden tekemisestä, joita tekisin vaikka joutuisin itse maksamaan siitä. Näin työ ei edes tunnu työltä. Korkeita tulojakin tärkeämpää on itsessään palkitsevien ja mielenkiintoisten asioiden tekeminen täydellä intohimolla. Kannattaa kouluttautua pitkälle kuin meillä on siihen Suomessa mahdollisuudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan