Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miesystävä ei halua suhdetta julki?

Vierailija
18.03.2018 |

Tiedän, että pelkää paheksuntaa mm ikäeromme takia, mutta onko sekään syy, kun kuitenkin on niinistö-haukio, yaffa-koutaniemi ym monet muut parit. Mies on reilu 20v vanhempi minua. Joillekin harvoille on kertonut, mutta ei halua yleiseen tietoon. Ei siis kuljeta yhdessä missään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on varattu tai sitten häpeää ikäeroa nne, kolmanneksi ei ole varma tunteistaan ja haluaako jatkaa kanssasi.

Vierailija
2/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu ei ole. Olemme tunteneet vuosia ja tiedän hänen exän ja meillä on paljon yhteisiä tuttuja. Pari tuttuamme suhteesta tietää siis. Joku silti vaivaa miestä. Välllä tulee puheessa ilmi, että aivan sama vaikka tietääkin. Sitten kuitenkin varoo. Aika paljon puhuttu asiasta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää ikäeroa ja on epävarma tunteistaan. Noin isoissa ikäeroissa mies haluaa naisesta vain hetken hupia kunnes löytää ikäisensä naisen.

Vierailija
4/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pitää sinua vaan varalla kunnes löytää jotain vakavaa :(

Vierailija
5/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään. Mutta itse en haluaisi kumppanikseni sellasita henkilöä, jonka rinnalla en voisi toisinaan kulkea  ja viettää aikaa "julkisesti ja avoimesti" peläten, että pian joku tulee ja jään, tai jäämme kiinni siitä, että joku pian luulee tai uskoo meidn olevan yhdessä. Eli haluan viettää aikaani kumppanin kanssa muuallakin kuin neljän seinän sisällä. - Ei ikä erossa ole mitään hävettävää, jos ja kun molemmt olette täysi-ikäsiä ja tiedätte, kumpikin mitä olette tekemässä ja, mitä teillä on oikeus tai paremminmahdollisuus odottaa toiselta.  

Vierailija
6/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää jotenkin varalla. Mietin pitäiskö itse vähän astua taakse päin ja katsoa miten mies suhtautuu vai onko sekään reilua. Olen tosiaan yrittänyt keskustella asiasta. Painostaa en halua mitenkään. Tunteeni on hurjat ja mies tietää, että rakastan häntä. Toki hänkin on sanonut rakastavani minua.

Vierailija
7/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että pelkää paheksuntaa mm ikäeromme takia, mutta onko sekään syy, kun kuitenkin on niinistö-haukio, yaffa-koutaniemi ym monet muut parit. Mies on reilu 20v vanhempi minua. Joillekin harvoille on kertonut, mutta ei halua yleiseen tietoon. Ei siis kuljeta yhdessä missään.

Sillä on toinen.

Vierailija
8/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää oven raollaa varmuuden vuoksi.

Vierailija
9/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitää jotenkin varalla. Mietin pitäiskö itse vähän astua taakse päin ja katsoa miten mies suhtautuu vai onko sekään reilua. Olen tosiaan yrittänyt keskustella asiasta. Painostaa en halua mitenkään. Tunteeni on hurjat ja mies tietää, että rakastan häntä. Toki hänkin on sanonut rakastavani minua.

Ole nyt varovainen siellä! Ei nyt oikeen kuulosta kivalta.

Vierailija
10/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään suhteenne on jatkunut?

Vierailija
11/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis liityneeko ikääsi, jos se on vaan pelimies.

Vierailija
12/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua  sitoutua sinuun oikeasti vaan olet vain väliaikainen.

Vierailija
13/13 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole sitoutunut sinuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi