Käytkö koskaan lenkillä ihan huvikseen jollain asuinpaikkasi vieraalla alueella?
Itse yritän etsiä aina uusia lenkkipaikkoja ja katson kaavasta tai ilmakuvasta mielenkiintoisia kohteita ja käyn katselemassa hyvin useinkin vieraita paikkoja. Ei noilla aina mitään suurta arvoa ole, nytkin tulin juuri katsomasta yhtä leikkikenttää jonka olemassaolosta en aikaisemmin tiennyt (ja ei, mulla ei ole leikkikenttäikäisiä lapsiakaan :) On kiva tutustua uusiin alueisiin!
Kommentit (7)
Käyn. Varsinkin muutettuani uuteen paikkaan lenkkeilen aina eri reittiä. Kun maisemat on nähty ja parhaat lenkkireitit löydetty, alan tutkia seutua pyöräilemällä.
Vierailija kirjoitti:
Missä kävit?
No en nyt tarkkaa paikkaa sano, mutta sellaisen vanhan omakotialueen läpi meni kiertotie jonka varrelle tuo leikkikenttäkin osui. Itselle tästä tuli joku 7 km lenkki. Liukasta oli! Usein saatan tehdä myös niin että menen bussilla vieraaseen (tai no, ei nuo enää vieraita ole oikein mitkään) lähiöön/alueeseen ja tulen sieltä kävelemällä lähinnä metsäpolkuja pitkin takaisin tai ainakin pyrin etsimään sellaisen koska ei autotien vartta ole kiva kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn. Varsinkin muutettuani uuteen paikkaan lenkkeilen aina eri reittiä. Kun maisemat on nähty ja parhaat lenkkireitit löydetty, alan tutkia seutua pyöräilemällä.
Kesäisin minäkin pyöräilen sellaisia +10 km lenkkejä, nyt kävellen ei ihan noin pitkiä. Ensi kesälle olisi tiedossa yksi rauhoitettu puu jota haluaisin käydä katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn katselemassa parempia asuinalueita kaupunginosassani ja haaveilemassa. Itse asun kerrostalossa lähiössä.
Niin minäkin.
Kyllä varsinkin nyt kun olen muuttanut. Edellisellä paikkakunnallakin kävin myös tutustumassa vieraisiin paikkoihin, menin vaikka bussilla ja kävelin perillä/osan matkaa. On kivaa katsella asuinalueita, erilaisia taloja ja puutarhoja. Olen ollut välillä työttömänä, ja se on halpaa ajanvietettä. Kesällä saatan ottaa eväät mukaan.
Käyn katselemassa parempia asuinalueita kaupunginosassani ja haaveilemassa. Itse asun kerrostalossa lähiössä.