Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimia stalkkerin kanssa?

Vierailija
18.03.2018 |

Kaupassa käydessäni siellä on nyt vastaan tullut joka kerralla sama mies. En varmasti tunne häntä ja olen yrittänyt vältellä katsekontaktia, silti yrittää väkisin lyöttäytyä minun seuraan tunkemalla itsensä mun lähelle... Viimeksi olin maksamassa ostoksia kassalla, niin tämä tuli siihen kassankin viereen kun näki minut siinä. Kaupan kassa luuli ensiksi että tällä miehellä on jotain asiaa hänelle, mutta mitään ei puhunu, sekavana vaan tuijotti kunnes lähti menemään... Sitten kun olin poistumassa kaupasta, säikähdin saatanasti kun näin hänet kyttäävän ulko-ovien luona, ilmeisesti oikein odotti että millon poistun kaupasta! Tulee tunne että tuo äijä on jossakin psykoosissa, kun ilmeisesti joka päivä pyörii sekavana tuolla kauppakeskuksessa... Haluaisin vapaasti pystyä käymään niissä kaupoissa missä haluan, mutta ilmeisesti tuon hullun takia joutuu alistumaan siihen että täytyy välttää tuota paikkaa ainakin jonkin aikaa, pelkään että tuo lähtee seuraamaan minua vielä jonain päivänä kotiin saakka...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän kummankin kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiin ja yrittää etsiä muuta sisältöä elämään kuin kaupassa käyminen? Kuulostaa vähän siltä, että tässä tarinassa on kaksi nolife-psyko-stalkkeria.

Vierailija
22/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika häiriintynyt tapa osoittaa ihastusta stalkkaamalla ja kun ei eleistä tajua ettei kiinosta, niin sillon täytyisi jättää toinen ihminen rauhaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teidän kummankin kannattaisi hakea apua mielenterveysongelmiin ja yrittää etsiä muuta sisältöä elämään kuin kaupassa käyminen? Kuulostaa vähän siltä, että tässä tarinassa on kaksi nolife-psyko-stalkkeria.

Niin meinasit että ihminen pärjää ilman ruokaa? :D ai että mua inhottaa sun kaltaset skeptikot jotka ei usko mustasukkaisuus murhiin tai häiriintyneisiin stalkkereihin... elämä on vain auvoisaa, kaikki ihmiset on ihania ja hyväsydämmisiä!!! eihän kukaan nyt tahallaan ketään voi stalkata... aikamoisessa kuplassa elät.

Vierailija
24/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin meinasit että ihminen pärjää ilman ruokaa? :D ai että mua inhottaa sun kaltaset skeptikot jotka ei usko mustasukkaisuus murhiin tai häiriintyneisiin stalkkereihin... elämä on vain auvoisaa, kaikki ihmiset on ihania ja hyväsydämmisiä!!! eihän kukaan nyt tahallaan ketään voi stalkata... aikamoisessa kuplassa elät.

Pelkäätkö joutuvasi mustasukkaisuus_murhan kohteeksi vai miksi sinä sellaisen vedit tähän mukaan?

Vierailija
25/25 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain päin pääkaupunkiseutuahan oli vastikään tapaus, jossa joku mies oli stalkannut perheenäitiä ruokakaupassa ja lopulta seurannut tätä kotitalolle. Mies istui kadulla autossa ja kyttäsi talon ikkunoista sisään. Poliisi otti naisen ilmoituksen todesta ja miehen puhutteluun. Mitään konkreettista asialle ei kuitenkaan voi tehdä ennen kuin jotain tapahtuu.

Mikäli mahdollista, vaihda ruokakauppaa. Tuollaisista hulluista on todella vaikea päästä eroon, eikä heitä kannata uhkailla tai lähteä kokeilemaan, kumpi luovuttaa ensin.