Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko lapsuuden tarrojen/kiiltokuvien vaihtelun?

Vierailija
18.03.2018 |

Vaihtelitko sinä tarroja tai kiiltokuvia kaveriesi kanssa? Oli ihan parasta :)

Tekevätkö nykylapset enää tätä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Kaikki oli mulle kateudesta vihreitä kun mulla oli isot kasat hienoja äitini 50-luvun kiiltokuvia. Niitä en vaihtanut knenkään kanssa. Ovat vieläkin tallella.

Vierailija
2/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Kaikilla tytöillä oli kiiltokuvavihkot, mihin ystävät kirjotti värssyjä. Loukkaannuin, kun kaveri kirjotti vihkooni" Älä ole ylpeä vaikka olet kaunis, kun kuolet mätänet kun nauris".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihdellut, mutta keräsin tarroja, myös kiiltokuvia oli jonkin verran. Olen syntynyt 80-luvun lopulla. Vihkot ovat edelleen tallessa.

Vierailija
4/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä. Kaikilla tytöillä oli kiiltokuvavihkot, mihin ystävät kirjotti värssyjä. Loukkaannuin, kun kaveri kirjotti vihkooni" Älä ole ylpeä vaikka olet kaunis, kun kuolet mätänet kun nauris".

:DDD Voi apua miten ihana värssy! Kai tuossa oli kuitenkin taustalla ihan kaunis ajatus ;)

Vierailija
5/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan geelikynien vaihtelua 2000-luvun alussa Joensuussa:)

Vierailija
6/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vieläkin on tarravihkot tallessa. Olen syntynyt -85. Ostettiin aina Tiimarista tarroja. Suosikkejani oli pehmotarrat, kimaltavat tarrat ja sellaiset nukkapintaiset.

Muistan vieläkin, miten naapurin tytöt huijasivat/varastivat minulta jotain hienoja tarroja. En uskaltanut laittaa vastaan. Kyllä harmitti!

Vierailija
7/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarroja kyllä vaihdeltiin, mutta kiiltokuvia vähemmän. Oli minulla niitäkin muutamia, mutta en tykännyt kiiltokuvista. Tarrat olivat kivempia. Jotain hämäriä muistikuvia on.

Vierailija
8/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, kyllä. Se oli ihanaa. Mulla on edelleen tallelle nuo kiiltokuvakansiot 70-80 -luvuilta. Ja äidilläni 50-luvun kiiltokuvat.

Vierailija
9/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vieläkin on tarravihkot tallessa. Olen syntynyt -85. Ostettiin aina Tiimarista tarroja. Suosikkejani oli pehmotarrat, kimaltavat tarrat ja sellaiset nukkapintaiset.

Muistan vieläkin, miten naapurin tytöt huijasivat/varastivat minulta jotain hienoja tarroja. En uskaltanut laittaa vastaan. Kyllä harmitti!

Munkin suosikkeja oli nukkapintaiset ja kiiltävät :)  -3-