Mulla on valtavat reidet
Rupesin tässä katsomaan reisiäni, kun olen shortsit jalassa ja tajusin, että nämä reidet on valtavat. Urheilen jonkun verran, varsinkin juoksemisesta tykkään. Pitääkö lopettaa urheilu, että reidet saa pienemmiksi kesään mennessä?
Kommentit (37)
Mullakin on ja vielä isommaksi haluan ne:D treeniä lisää siis!
Isot reidet ovat kauniit :)
T. tikkujalka
Luin jostain, että paksut reidet ovat terveelliset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 57 cm reidet ja olen 160 cm pitkä. Eli paksut on täälläkin. Olen muuten hoikka, harrastan pyöräilyä ja spinningiä. Minulle on tultu ihan päin naamaa sanomaankin, että mulla on niin epäsuhtaisen paksut reidet, olenko huomannut. Ja joskus töissä joku tuli sanomaan, että kuuli toisten puhuvan minun reisistäni.
Ihmettelen, miten jonkun reidet jaksavat noin paljon kiinnostaa.
No, näin säärimiehenä totean vain että hienoa, jatka pyöräilyä. Niin, ja jos mahdollista, kesällä sitten korot ja hävyttömän lyhyt hame käyttöön. : )
Yrittäisit kohdentaa palautteesi pelkkään estetiikkaan ilman seksualisointia, kiitos
Paksut reidet on seksikkäät naisella. Rimppakintut ei ole.
Näin ikään:
https://www.instagram.com/p/BfR-9qKgJoZ/?taken-by=stefania_model
Ihana nainen, Stefania Ferrario.
Lopettaa urheilu, miksi ihmeessä? Lihaksikkaat reidet näyttää upeilta! Jos reisissä on enemmän rasvaa kuin haluaisit, kannattaa mieluummin vaihtaa lihaskuntotreeniin ja dieetata kevyesti. Toisaalta jos sinulla ei ole ylipainoa, rasvan jakautuminen on geneettistä etkä voi sille juuri mitään ilman että kuihdutat itsesi sairaaksi.
Ole mieluummin ylpeä kehosi muodoista.
Isot reidet (ja iso takamuskaan) ei ole huono asia naisessa. Nätimpi kuin tikkukintut; ainakin jos ei ole kehonrakentajatyyliin pullistelevat lihakset (varmaan niillekkin on faninsa).
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nykyään nainen saa olla hoikka, lihaksikas, muodokas tai mitä vain. Silti on seksikäs ja haluttu.
Toista se on miehillä, joilla pitkä ja jykevä on ainoa haluttu rakenne.
Kirjoituksesi alkuosa oli hyvä, mutta loppuosa turhaa itkua.
62 cm reidet ja 67 cm vyötärö. Olen kiitollinen nykyisestä persemuodista kun vihdoin alkanut löytyä farkkuja jotka istuvat.
Mun reidet on 47 cm ja pidän niitä paksuina...Olen 160 cm pitkä ja painan n. 45 kg. Inhottavaa kun kaikki läski kertyy reisiin. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen noin 10 kg ylipainoinen ja mittasin koivet, noin 65 cm. Läskiähän tuossakin on ja kiinteytettävää ehdottomasti löytyisi. Läski on jakaantunut ympäriinsä. Luonnostaan pienikokoisena tämä nyk. olotila on ahdistava, sairauden ja leikkauksen myötä kertynyttä tämä ylimäär.
Mittasin äsken omani ihan mielenkiinnosta ja aika samoihin mittoihin pääsin, eli 64 cm. Vastasin tuonne jo ysinä, että ylipainoa on kymmenisen kiloa ja kilot ovat suuntautuneet aika lailla reisiin.
Työni on keskiraskasta fyysistä työtä, jossa kuljen kantamusten kanssa paljon rappusissa ja askeleita tulee helposti 20000 työpäivän aikana. Kävelen myös vapaa-ajalla aika paljon, nyt talvella hiihdän, kesällä fillaroin ja kävelen maastossa. Helposti ylimääräinen ei näytä lähtevän, joten olen oppinut hyväksymään kinttuni. En niitä muille esittele osaan pukea itseni niin, että ne kuuluvat sopuisasti pakettiin. Kiinnitän huomion siis sääristä ylöspäin, eli vaikka hymyyni. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun reidet on 47 cm ja pidän niitä paksuina...Olen 160 cm pitkä ja painan n. 45 kg. Inhottavaa kun kaikki läski kertyy reisiin. :(
Sairasta.
Sinulla on varmaan kapea vyötärö, korosta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on varmaan kapea vyötärö, korosta sitä.
Juuri näin. Jalat ovat toistaiseksi tuollaiset ja treenaamalla voit niitä ajan kanssa muuttaa ehkä, mutta sinussa on varmasti muutakin kuin reidet. Korosta niitä muita hyviä asioita.
Jos joku mies ei reisistäni tykkää, niin ei hän ole minun mies silloin.
No niin, tämä keskustelu tuli sitten uneenkin. Siinä minulla oli ihan valtavat reidet ja en mahtunut niiden kanssa edes autooni. :)
Minä taas pidän reitevistä naisista, juuri sellaisista pikaluistelijattaren tyyppisistä. Tikkujalkaisista sen sijaan en ole kiinnostunut.