Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on valtavat reidet

Vierailija
18.03.2018 |

Rupesin tässä katsomaan reisiäni, kun olen shortsit jalassa ja tajusin, että nämä reidet on valtavat. Urheilen jonkun verran, varsinkin juoksemisesta tykkään. Pitääkö lopettaa urheilu, että reidet saa pienemmiksi kesään mennessä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi saada reidet pienemmiksi kesään mennessä?

Vierailija
2/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Kun estrogeeni vähenee, sinusta tulee kuin muistakin suomalaisista mummoista: tikkujalkainen tynnyri.

Pics plz?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittoja? Mulla reisi 60 cm. Aika paljon, koska nuorempana vyötärö oli 63. Nyt vyötärö 75.

Vierailija
4/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin on. Pysyvät isohkoina myös vaikka laihdun. Olen oppinut hyväksymään kinttuni, tosin niissä on sen verran selluliittia että lyhyissä shortsessa en liiku kodin ulkopuolella koskaan.

Vierailija
5/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittoja? Mulla reisi 60 cm. Aika paljon, koska nuorempana vyötärö oli 63. Nyt vyötärö 75.

Jatkan vielä, että tavoitteena minullakin on pienentyä kesään mennessä, mutta mieluummin vyötäröstä kuin reisistä. Hameet on keksitty, juoksenkin kesällä tennishameessa.

Vierailija
6/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapa reisi on 90cm.

Vierailija
7/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla reisiin kerääntyy helposti rasvaa (niinkuin naisilla yleensä), vaikka harrastankin kestävyysjuoksua. Saadakseni lisää puhtia  juoksuun, aloin treenaamaan salia. Hallitseva lihas kropassani on etureidet (niinkuin naisilla yleensä), ne kehittyivät hurjaa vauhtia. Näytän siis pikaluistelijalta.

No, kuinka Timo Silakka sanoikaan; Mulla on kotiasiat kunnossa ja urheilu on kivaa.

Vierailija
8/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullapa reisi on 90cm.

Ootko tosissasi? Tuolla nimittäin peittoaa jopa minut aika kirkkaasti!

Vierailija
9/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää käydä kohta mittaamassa omani, mutta komeat ja jyhkeät ne ovat nykyään. Minulla on kymmenisen kiloa ylipainoa ja se on kerääntynyt pääosin reisiin. Jonkun verran sitä on takamuksessakin, mutta vyötärössä ja mahassa ei ollenkaan häiritsevästi. Myös käsivarret ovat aika pehmoisen oloiset.

Olin muutama vuosi sitten tästä painosta 12kg kevyempi, mutta reisissä se ei näkynyt mielestäni.

Vierailija
10/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrastia antamaan monella perus salibodarilla on reidet 60-75cm luokkaa, miehillä siis.

Tukkireidet naisella on iso turn off.

Vierailija
11/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tosi paksut reidet ei ole kivat. Mutta ei ole kivat nää munkaan tikkujalat, kaikki ylimääräinen kertyy keskivartaloon ja jalat sekä kädet vaan pysyy tikkuina.

Vierailija
12/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa reisi on 90cm.

Mullakin ja olen 100 kiloinen mies.

Vierailija
13/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrastia antamaan monella perus salibodarilla on reidet 60-75cm luokkaa, miehillä siis.

Tukkireidet naisella on iso turn off.

Mulla ei ainakaan ole tukkireidet, pikemminkin broilerinkoivet.

-Se 60 cm.

Vierailija
14/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkähkö, 102 kiloa painava mies, reidet on about 63 cm...

Vierailija
15/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään nainen saa olla hoikka, lihaksikas, muodokas tai mitä vain. Silti on seksikäs ja haluttu.

Toista se on miehillä, joilla pitkä ja jykevä on ainoa haluttu rakenne.

Vierailija
16/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 57 cm reidet ja olen 160 cm pitkä. Eli paksut on täälläkin. Olen muuten hoikka, harrastan pyöräilyä ja spinningiä. Minulle on tultu ihan päin naamaa sanomaankin, että mulla on niin epäsuhtaisen paksut reidet, olenko huomannut. Ja joskus töissä joku tuli sanomaan, että kuuli toisten puhuvan minun reisistäni. 

Ihmettelen, miten jonkun reidet jaksavat noin paljon kiinnostaa.

Vierailija
17/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 10 kg ylipainoinen ja mittasin koivet, noin 65 cm. Läskiähän tuossakin on ja kiinteytettävää ehdottomasti löytyisi. Läski on jakaantunut ympäriinsä. Luonnostaan pienikokoisena tämä nyk. olotila on ahdistava, sairauden ja leikkauksen myötä kertynyttä tämä ylimäär.

Vierailija
18/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 57 cm reidet ja olen 160 cm pitkä. Eli paksut on täälläkin. Olen muuten hoikka, harrastan pyöräilyä ja spinningiä. Minulle on tultu ihan päin naamaa sanomaankin, että mulla on niin epäsuhtaisen paksut reidet, olenko huomannut. Ja joskus töissä joku tuli sanomaan, että kuuli toisten puhuvan minun reisistäni. 

Ihmettelen, miten jonkun reidet jaksavat noin paljon kiinnostaa.

No, näin säärimiehenä totean vain että hienoa, jatka pyöräilyä. Niin, ja jos mahdollista, kesällä sitten korot ja hävyttömän lyhyt hame käyttöön.  : )

Vierailija
19/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nykyään nainen saa olla hoikka, lihaksikas, muodokas tai mitä vain. Silti on seksikäs ja haluttu.

Toista se on miehillä, joilla pitkä ja jykevä on ainoa haluttu rakenne.

Paskat.

Vierailija
20/37 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yhdellä naisella on jäätävät reidet, muuten hän on sopusuhtainen ja timmi, mutta ne reidet on hirveät. Kuulema hiihtänyt nuorempana. Sisarellani on myös hirveät reidet, mutta ne on läskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi