haluaisin miehen ulos asunnosta siksi aikaa kun käyn kaverilla, mutta hän ei halua lähteä.
Olen yksin kirjoilla. Mies petti luottamuksen, ja haluan käydä kaverilla mutta hän sanoo että ei halua lähteä asunonosta eikä keksi tekemistä siksi aikaa. Miten sanoisin olematta ilkeä että tällä kertaa en anna jäädä asuntooni?
Kommentit (22)
Sanot suoraan. Miksi keksiä tekosyitä jos taustalla on oikea asia, luottamuksen pettäminen.
Sanot vaan, että ulos, kun en voi luottaa sinuun enää. Tottahan se on ja ihan aiheellista. Mitä hän oikein oli sitten tehnyt? Rikkonut paikkoja? Vakoillut sinua? E nluottais kyllä enää ikinä, jos olis jotain tuollaista tehnyt.
Soitat poliisit häätämään. Katsot myös ettei miehellä ole avainta.
Sanot, että liikunta tekee hyvää, käsket sen kävelylle siks aikaa, kun et voi luottaa sen olevan sun kämpillä yksin. Mutta toisaakta, miksi enää seurustelet tuollaisen kanssa? Jos on oikeasti aihetta siihen, ettet voi tyyppiäjöttää yksi asuntoosi, niin on kyllä syytä antaa kenkää persiille.
Heitä mies pihalle. Ei tosta tule mitään että aina käsket miehen lähteä pihalle kun et voi luottaa häneen. Ero on molemmille paras ratkaisu
Miksi olette yhdessä jos ei ole luottamusta? Siis oikeasti tuon vertaa että uskaltaisit antaa miehen oleilla asunnossasi?
Kuulostaa vähän oudolta tilanteelta. Eikö se voi mennä kotiinsa?
Onko se varastanut sulta ja käyttänyt saadut rahat huumeisiin? Jos kyllä, niin heitä lusmu pihalle, se ei muutu ikinä paremmaksi. Nimimerkillä kokemusta on.
Mitä mies on tehnyt? Kyllähän tarvittaessa voi jopa virkavaltaa pyytää häätöavuksi. En kyllä itse olisi miehen kanssa johon ei voi luottaa.
"Miten sanoisin olematta ilkeä että tällä kertaa en anna jäädä asuntooni?" Tämä oli ap:n kysymys, minä en keksi muuta kuin, että kertoo, ettei millään pahalla mutta et voi nyt jäädä tänne. minusta nämä tällaiset ihmiset on aina vähän arvaamattomia, siis jotka on toisen asunnossa vähän kuin puoliväkisin.
Poliisihan semmosen tyypin viime keinona poistaa, jos jaksat odottaa kiireetöntä yksikköä. Mutta eikö olis paempi vain erota? Ei ole tulevaisuutta tuollaisella suhteella, jossa ei uskalla miestä jättää yksin kotiin ilman lapsenvahtia.
Kiitos vastausvyörystä. Siis ei ole tällä paikkakunnalla asuntoa, käytti huumeita ja kaveri tuli tänne riehumaan. Lupaa että ei toistu. Taidan joo pyytää lähteä kahville sillä aikaa.
Mies pellolle. Katkolle sen pitäisi mennä.
Kuinkahan moni nainen olisi mielissään jos mies asioilla käydessään pistäisi ulos varsinkin jossain pienessä kylässä :D
Normi mies ymmärtäisi tilanteen. Jos se haluaa sinne jäädä sun vastustelusta huolimatta, niin käyttää sua ja sun hyvätahtoisuutta hyväkseen. Ehkä odottaakin, että pääsee kollaamaan paikat kun lähdet. Nyt vaan reippaasti sanot miehelle, että ulos!
Sano, että lähtee kotiinsa ja pysyy siellä. Jos et itse käytä huumeita, niin ei teillä paljon yhteistä ole. Ei toimi, jos ollaan eri maailmoista.
Sano hänelle, ettei viitsi olla ilkeä sulle ja tehdä asiasta riitaa, koska pyydät ihan nätisti, että hän lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että lähtee kotiinsa ja pysyy siellä. Jos et itse käytä huumeita, niin ei teillä paljon yhteistä ole. Ei toimi, jos ollaan eri maailmoista.
Etkö ymmärtänyt?
Sillähän ei ole asuntoa.
Ymmärsinkö oikein, että seurustelet miehen kanssa, joka käyttää huumeita ja jolla ei ole asuntoa?
Miksi se yleensä luuhaa sun kämpillä?