Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro minulle ihan rehellisesti näin kahden kesken, mitä sinulle tarkoittaa sana " hajusteeton" .

Vierailija
20.04.2006 |

Siis jos sinua pyydetään tulemaan paikalle hajusteettomana, niin mitä teet?

Jätätkö siis hajuveden pois ja siinä se?

Entä tiesitkö että lähes joka sairaala ja terveyskeskus pyytää potilaitaan ja vierailijoita tulemaan hajusteettomana, noudatatko tätä?

Kommentteja, kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

senhän sanoo jo järkikin!

Vierailija
2/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tyttäreni kummitäti on pahasti allerginen. Hajuvesi pois ja vain hajusteettomat dödöt kainaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän hiuslakan, hajuveden ja hajusteellisen dödön pois.

Vierailija
4/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että mitään hajusteita ei ole käytetty, ei shampoossa eikä saippuassa eikä pyykinpesuaineissa eikä kosteusvoiteessa eikä meikissä. Eikä hiuslakassa. Samoissa huoneissa joissa vaatteita on pidetty ei ole poltettu hajukynttiöistä tai suitsukkeita, tai remontoitu maaleilla ja liimoilla. Ja kukaan ei polta.

Mutta minä olenkin allerginen. En oleta, että hajusteeton muuten tarkoittaa sitä, että satunnaisesti käyvien pitäisi ostaa uudet pyykinpesuaineet ja shampoot vierailujaan varten.

Ja sairaaloiden osalta tiesin tuon kyllä. Pyynnöllä on tosin enemmän merkitystä keuhkovamma osastoilla kuin esim äitiyspolilla.

Vierailija
5/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi saan allergiaoireita vaikka pyydän vieraita jättämään hajusteet pois! Ei se auta mitään jos jättää vain hajuveden pois.

Noudatatteko tuota sairaaloiden pyyntöä?

ap

Vierailija
6/6 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät siellä sitä ole, kun taas keuhkovammaosastolla voidaan olla ihan varmoja siitä, että joka iikka on. Lisäksi allergisella oireet yleensä ovat lievempiä, keuhkovammaosaston potilaat taas saavat oikeasti hengenvaarallisia astmakohtauksia (heillähän on jatkuva rasitus). Ja tämän sanon siis itse vahvasti allergisena JA jonkun verran astmaattisena. Allergia tekee päivän epämiellyttäväksi, muttei tapa minua. Astmakohtaukseen voin kuolla, mutta onneksi saan sellaisen vain kun kaikki rasitukset iskevät yhtä aikaa ja osaan silloin pitää vähintään piippua valmiina.