Räppäri Redrama, 40, seurustelee 22-vuotiaan opiskelijan kanssa
"– Olen rakastunut. Hän on kaunis kuin mikä, ja niin aito ja välitön, kuin ihminen vain voi olla. Vaikka hän on nuori, hän on silti hyvin viisas. Välillämme vallitsee syvä yhteys, enkä jaksa miettiä ikäeroamme, Mellberg vahvistaa."
Kommentit (40)
Mediaopiskelija. Jätän tämän tähän. Jokainen tehkööt omat päätelmänsä näistä nuorista naisista, jotka "rakastuvat" jo keski-ikää lähestyviin miehiin.
Nää aloitukset on taas niitä kateellisten avauksia. :D
Ihan normaalia. Monet nuoret naiset pitävät meistä vähän vanhemmista miehistä. On tullut huomattua moneen kertaan.
Näitähän riittää. Alkavat olla ihan jokapäikäisiä. Miten olisi Danny ja Eerika.
Mitä siitä? Siinäpä seurustelevat :)
Mitä sitten? Tuo ikäero on mitättömän pieni. 50 vuoden ikäeroa jaksaisin ihmetellä ehkä minuutin. Sitten se olisikin jo normaalia.
Positiivisempaa elämän asennetta niin ehkä ap sullakin nappaa mies-/naisrintamalla.
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa".
No kyllä vakka kantensa valitsee.
No ehkä vanhemmalla miehellä on rahaa....
Menipähän maku siitäkin ihmisestä...
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Monet nuoret naiset pitävät meistä vähän vanhemmista miehistä. On tullut huomattua moneen kertaan.
Naiset tykkää kauniista asioista, jota rahalla saa.
Tuo on jo monta kuukautta vanha juttu. Et sitten mitään uudempaa löytänyt.
Mitenköhän tää vaikuttaa mun päivittäiseen elämään tai sun?
Miehet kyllä sekoaa tossa 40v/50v korvilla parikymppisen naisen huomiosta. Mm. Suomipopin perälä ja tanssija Sami Saikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää kauniista asioista, jota rahalla saa.
Ovat kyllä tykänneet ainakin meikäläisestä ihan ilman rahaakin. Palstaa seuraamalla olen toki huomannut, että joillakin naisilla on kova tarve yrittää kieltää tämä asia.
Redramahan on tosi nuorekas ikäisekseen, että en ihmettele tätä ollenkaan. Luulin että on joku kolmikymppinen!
Perälän taas luulin olevan yli 40-vuotias..
Niin? Paljon pienempi ikäero kuin Saulilla ja Jennillä.
Degeneraatio.
Kun homot menevät naimisiin (huutonaurut sille), monet muutkin asiat katsotaan hyväksyttäviksi
Vanha juttu jo.