Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tavata kumppani/uusiä ihmisiä jos ei jaksa kovin usein baareilua?

dating_lady
17.03.2018 |

Baarit on hiukan nähty..mistä töissä käyvä, koulutettu ja urheileva nainen voi löytää kumppanin? Viikot menee töissä, joka on naisvaltainen paikka. Baarissa en juuri jaksa änkyräkännejä vetää ja olisi kiva jutella fiksusti lähestyvien miesten kanssa..yleensä pöytääni rojahtaa pahimmassa kaatokännissä olevat niin ei paljon huvita heihin tutustua ja jäädä paikalle. Olen kauniiksi kehuttu, sopusuhtainen ja koulutettu..hieman ehkä ujo ja mietteliäs. En sellainen naisporukassa bimboilevaa sorttia ollenkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloitteita.

Vierailija
2/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit 2 kertaa olevasi koulutettu, tarkoittaako tuo että miehen pitää olla joku akateeminen?

Ikäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin ja olen mies. Ei arjessa oikein tapaa ketään ja en myöskään jaksa baareilla. Taitaa tulla pitkä sinkkukausi. Nuorena oli helpompaa kun paljon enemmän olin liikkeellä kaveriporukoissa. Nyt vaan elelen. Kait sd nettiin on mentävä tarjolle...

Vierailija
4/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikasta missä miehiä tulee vastaan :p Kyselet sataako vai paistaako ja sitä rataa.

Vierailija
5/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteistä löysin helposti ja nopeasti. Ilmoituksen tekemisestä nykyisen kumppanin löytämiseen meni pari viikkoa. Häntä ennenkin ehdin jo tavata pari ihan ok miestä. Laita kuva ja viestejä sataa...

Vierailija
6/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideiteistä löysin helposti ja nopeasti. Ilmoituksen tekemisestä nykyisen kumppanin löytämiseen meni pari viikkoa. Häntä ennenkin ehdin jo tavata pari ihan ok miestä. Laita kuva ja viestejä sataa...

Tuollaista se on naisena. Jos olisit mies niin ei välttämättä edes vuosi riitä naisen löytääksesi.

Vierailija
7/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tarvitse olla koulutettu..ne ovat muodollisia asioita. Tärkeintä on kemioiden kolahdus ja viihtyykö yhdessä.. kiva jos voi puhua kaikista aiheista. Olen 31 seurustellut jne . tavannut ihmisiä kyllä.. yleensä luullaan nuoremmaksi. Viimeksi joku asianajaja luuli 23 -vuotiaaksi. 

Vierailija
8/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dating_lady kirjoitti:

Ei välttämättä tarvitse olla koulutettu..ne ovat muodollisia asioita. Tärkeintä on kemioiden kolahdus ja viihtyykö yhdessä.. kiva jos voi puhua kaikista aiheista. Olen 31 seurustellut jne . tavannut ihmisiä kyllä.. yleensä luullaan nuoremmaksi. Viimeksi joku asianajaja luuli 23 -vuotiaaksi. 

taas yksi ikäistään nuoremman näköinen nainen :D

Vierailija
9/9 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on naisena. Jos olisit mies niin ei välttämättä edes vuosi riitä naisen löytääksesi.

Siis sellaista se on KAUNIINA NAISENA ei naisena ylipäänsä. Myös KOMEILLE MIEHILLE on yltäkylläisesti kysyntää netissä, vaikka tavismiehillä on vaikeaa.

Ja ap sanoi olevansa KAUNIS NAINEN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan