Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutin yhteen poikkiksen kanssa ja nyt kämppä on jatkuvasti saastainen.

Vierailija
17.03.2018 |

Eli muutimme minun asuntooni, koska asun pienehkössä kaksiossa. Nyt kämppä on koko ajan todella likainen. Pelkästään tänään olen joutunut huomauttamaan, että pytyssä on jarrutusjäljet ja tiskikoneen etupaneelissa jotain kiinalaista hapanimelää kastiketta kuivuneena.

Ero?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt joka päivä jaksaa siivota? Kunhan nyt ei sukat tartu lattiian niin hyvä meininki!

Ehdotan että vaihdat poikkiksen naiseen ja aloitatte lesbosuhteen -> problem solved!

Vierailija
22/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti exäni kanssa yhdessä :D onnea, kannattaa heittää ulos mahdollisimman pian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se 30 vuodessa oppii tavoille.

Vierailija
24/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin erosin, poikkis ei osannut yhtään kokata, minä jouduin pyykätä ja haisi hieltä jatkuvasti

Vierailija
25/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se elämä on.

Nämä elämänvaiheet tulee vain käydä läpi. Viiskymppisenä eronneena voit vain huokaista, että nyt se on takanapäin.

Semmoisilta voi myös välttyä, eli heittää sottaperseen vaikka mutsinsa luo kypsymään. Eipä ole äippä osannut poikaansa kasvattaa.

Äidin vikako tämä nyt on? Entäs isän rooli?

Vierailija
26/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
27/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi elää sotkijan kanssa. Tulisin hulluksi. Onneksi oma mies on normaali/perussiisti ja minä supersiisti.

Lapsetkaan eivät sotke...osaavat kerätä lelut illalla lelulootiin ym, roskat roskiin, tiskit tiskiin, pyykit pyykkikoriin.

Vierailija
28/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoushullun viikonlopun ketju. Eikö hänellä ole koskaan lomaa?

Vierailija
29/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan vaan moinen ukko ja uusi tilalle.

Vierailija
30/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailitko ulostenäytteitä selvittääksesi kumman jarruraidat siellä pöntössä oli?

Meillä töissä eräs mimmi tuli keuhkoamaan minulle pytyssä olevasta kakitäplästä, niin käskin häntä maistamaan, että kenen se on. Sittenpä ei puhuttu moneen aikaan...

M 35

Vierailija
31/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt joka päivä jaksaa siivota? Kunhan nyt ei sukat tartu lattiian niin hyvä meininki!

Ehdotan että vaihdat poikkiksen naiseen ja aloitatte lesbosuhteen -> problem solved!

Lesboissako ei oo epäsiistejä yksilöitä. Kyllä on. Ei tarvi lesboks ryhtyä vaan hanki uus poikkis joka osaa siivota jälkensä.

Vierailija
32/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen harkitsemaan tarkkaan, kannattaako epäsiistin ja välinpitämättömän miehen kanssa tuhlata elämäänsä. Kyse on tuollaisissa tapauksissa aina pohjimmiltaan ihan muusta, kuin pelkästä siivoamisesta. Yleensä taustalta löytyy vahvasti myös epätasa-arvoisuutta, välinpitämättömyyttä ja kunnioituksen puutetta.

Itse olin typerä ja ajattelin, että aika ja keskustelut auttavat. Tein lapsiakin, ennen kuin tajusin vihdoin, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa minun hyvinvointini ja hän pitää minua vain yhtenä kodinkoneista. Sinun tilanteessasi on vielä helppo lähteä, joten älä mieti liian pitkään!

Vierailija
33/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertailitko ulostenäytteitä selvittääksesi kumman jarruraidat siellä pöntössä oli?

Meillä töissä eräs mimmi tuli keuhkoamaan minulle pytyssä olevasta kakitäplästä, niin käskin häntä maistamaan, että kenen se on. Sittenpä ei puhuttu moneen aikaan...

M 35

Herrasmies on herrasmies - housut jalassakin! 😄

Vierailija
34/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset siisteyskäsitykset aiheuttaa parisuhteissa paljon ongelmia. Joko opettelette elämään niin että molemmat viihtyvät saman katon alla, tai sitten yhteiselo ei sovi teille.

On tietysti makuasia, pestäänkö ikkunat kerran viikossa vai kerran vuodessa. Sillä ei ole merkitystä. Mutta ruokatahrat ja paskajäljet aiheuttavat hygieniaongelmia. Ap:n mies kuulostaa mt-potilaalta, joilla yleensä on hygienian kanssa pahoja ongelmia. Ulkoruokintaan vaan.

Vierailija
35/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kämppä samanlainen vaiko peräti sotkuisempi ennen sen saastaisen sian muuttoa sinne..??

Ihan perussiisti ja jos jäi jarrutusjälkiä, niin pesin ne pois, samoin pyyhkäisin ruokatahrat pois. Poikkiksen mielestä näitä ei ilmeisesti tarvitse siivota. Alkaa jo oksettaa.

ap

Ei tietenkään tarvitse - miesten. Ei edes armeijassa opeteta tuollaisia, vaikka sentän sängyn oppivat petaamaan.

Onhan sillä lapsella ollut äiti, joka on huolehtinut kaikesta tuollaisesta. Sinulle tämä voi olla yllätys, että joillekin hyvin  nuorille miehille on itsestään selvää, että nainen on vain yksi kodinkone muitten joukossa.

Vierailija
36/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit niin?

Vierailija
37/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset siisteyskäsitykset aiheuttaa parisuhteissa paljon ongelmia. Joko opettelette elämään niin että molemmat viihtyvät saman katon alla, tai sitten yhteiselo ei sovi teille.

On tietysti makuasia, pestäänkö ikkunat kerran viikossa vai kerran vuodessa. Sillä ei ole merkitystä. Mutta ruokatahrat ja paskajäljet aiheuttavat hygieniaongelmia. Ap:n mies kuulostaa mt-potilaalta, joilla yleensä on hygienian kanssa pahoja ongelmia. Ulkoruokintaan vaan.

Mä olen naimisissa kakkostyypin kaksisuuntaisen kanssa. Siisti mies, oaaa peseytyä ja siivota jälkensä. Ap:n mies on vain huonotapainen ja välinpitämätön.

Vierailija
38/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen harkitsemaan tarkkaan, kannattaako epäsiistin ja välinpitämättömän miehen kanssa tuhlata elämäänsä. Kyse on tuollaisissa tapauksissa aina pohjimmiltaan ihan muusta, kuin pelkästä siivoamisesta. Yleensä taustalta löytyy vahvasti myös epätasa-arvoisuutta, välinpitämättömyyttä ja kunnioituksen puutetta.

Itse olin typerä ja ajattelin, että aika ja keskustelut auttavat. Tein lapsiakin, ennen kuin tajusin vihdoin, että miestä ei voisi vähempää kiinnostaa minun hyvinvointini ja hän pitää minua vain yhtenä kodinkoneista. Sinun tilanteessasi on vielä helppo lähteä, joten älä mieti liian pitkään!

Samaa mieltä olen minä. Siivota nyt kuitenkin jokaisen pitäisi osata, jos ei välitä niin on välinpitämätön tai sika joka kuvittelee että kodinhoito on naisen vastuulla. Kyllä sä varmasti löydät paremman miehen, usko pois.

Vierailija
39/39 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskajäljistä ja ruoantähteistä huomauttaminen ei ole mitään nipoilua. Tuollaiset on aika paha terveysriski.

En nyt ihan ymmärrä kuinka paskajäljet pöntössä ovat terveysriski. Ropeloiko joku paljaine sormineen pöntön sisäosia ja sitten tunkee sormet suuhunsa. Vai kuinka?