Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako koirille syöttää kissanruokaa?

Vierailija
17.03.2018 |

Mulla on kamala lasti sheban finesse moussea, eri makuja (halvalla sain niin hamstrasin). Oli varmaan tarjouksessa, koska ei kelpaa kissoille, ei yhdellekään meidän viidestä (!) kissasta!
Naapurissa on sellainen ajokoiran kokoinen vaalea lurppakorva, kai sekarotuinen. Mietin että käykö munuaisiin tms ripulikatastrofi, en tiedä koirista mitään. Paitsi sen, että syövät ihan mitä vaan. Kehtaako antaa niille?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ei voi muodostaa tauriinia itse toisin kuin me kaikkiruokaiset ihmiset ja koirat. Koiran ruokaa ei saa antaa kissalle missään tapuksessa perus ruokana, koska kissa voi sokaistua ilman tauriinia. Pahimmassa tapauksessa kissa voi kuolla suurentuneen sydämmen takia. 

Kissa on 100% peto, se ei voi syödä muuta kuin lihaa.

Täten kissan ruoka käy koiralle, koiran ruoka ei kissalle. Koiralle tosin ei pitäisi antaa raakaa lohta. 

Vierailija
22/27 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on lihansyöjä. Kissalla on lyhyt suoli ja siksi se ei pysty käyttämään hyväkseen kasviksia. Eli kissa ruuat ovat lihaisia. Koira on sekasyöjä. Kissanruoka käy koirille, mutta kannattaa sekoittaa niiden omien ruokien sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa on lihansyöjä. Kissalla on lyhyt suoli ja siksi se ei pysty käyttämään hyväkseen kasviksia. Eli kissa ruuat ovat lihaisia. Koira on sekasyöjä. Kissanruoka käy koirille, mutta kannattaa sekoittaa niiden omien ruokien sekaan.

Tarkoitin kissan ruuat enkä kissaruokaa.

Vierailija
24/27 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/27 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on kyllä lihansyöjä, ei sekasyöjä.

Vierailija
26/27 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran maha voi mennä sekaisin. Lahjoita ne ruoat mieluummin vaikka löytöeläntalolle.

Vierailija
27/27 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa ei voi muodostaa tauriinia itse toisin kuin me kaikkiruokaiset ihmiset ja koirat. Koiran ruokaa ei saa antaa kissalle missään tapuksessa perus ruokana, koska kissa voi sokaistua ilman tauriinia. Pahimmassa tapauksessa kissa voi kuolla suurentuneen sydämmen takia. 

Kissa on 100% peto, se ei voi syödä muuta kuin lihaa.

Täten kissan ruoka käy koiralle, koiran ruoka ei kissalle. Koiralle tosin ei pitäisi antaa raakaa lohta. 

Sen tiedän, että lihansyöjinä kissoille koiranruoka on pahasta, mutta mikä juttu on tuo ettei raakaa lohta koirille? Tarkoitatko jotain matoista järvikalaa vai merestä pyydettyä kalaa jota ihan myydään raakaruokintaa varten? Itse olen merestä pyydettyä lohta tai onko se kassissa kasvanutta kirjolohta, syöttänyt koirille iät ja ajat. Ihan niitä koiranruokapakasteita.

Kissanruokaa voisin antaa omille koirilleni nyt kun ovat syöneet monipuolisesti. Yksipuolisella ruokavaliolla niiden maha menee muutoksista sekaisin. Ja koirilla ripuli saattaa herkästi yltyä pahaksikin. Eli riippuu koirasta antaisinko kissanruokaa tai normaalista poikkeavaa koiranruokaakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän