Olenko ainut, joka odottaa Saulin ja Jennin
vauvan saavan nimen? On ollut jotenkin laimeampaa kuin kuvittelin tämän asian suhteen. Edes nenänpäätä vauvasta ei olla saatu nähdä missään kuvassa, ottaen huomioon miten paljon odotusta ja onnea hehkutettiin. Ja kuinka paljon kansa lähetti lahjoja ja oli hengessä aidosti mukana. Eikö nimeäkään julkaista, vai?
Kommentit (47)
Että jaksetaan..... Näin eilen kaupassa yhden vauvan, joka oli söpö.
Toivottavasti eivät tyrkytä kakaransa kuvaa Niinistö ja Haukio.
Vierailija kirjoitti:
Hehheh...minäpä oon nähnyt vauvan ihan livenä!!!! Mut en kerro missä.
Espoolaiset ovat fiksuja, eivät levittele naapuriensa asioita.
Vauvan nimi on Iivo Väinämö Saulinpoika Niinistö.
Vierailija kirjoitti:
vauvan saavan nimen? On ollut jotenkin laimeampaa kuin kuvittelin tämän asian suhteen. Edes nenänpäätä vauvasta ei olla saatu nähdä missään kuvassa, ottaen huomioon miten paljon odotusta ja onnea hehkutettiin. Ja kuinka paljon kansa lähetti lahjoja ja oli hengessä aidosti mukana. Eikö nimeäkään julkaista, vai?
Luultavasti olet. Eihän se nimi kuulu meille mitenkään.
Hmm. Joku yksi kuva kiitoksena siitä, että kansalaiset ovat onnitelleet jne ei olisi mitään vauvan yksityisyyden riepottelua.
Vierailija kirjoitti:
Minä kunnioitan pariskunnan päätöstä olla tuomatta lasta julkisuuteen. Hän saa luoda oman polkunsa. Ei minua ainakaan huvittaisi aikuisena katsella omaa naamaani lehtien palstoilta/sosiaalisesta mediasta, varsinkaan kun itse en ole voinut siihen vaikuttaa.
Minulla on ystäviä, jotka pitävät lapsensa täysin pois esim Facebookista. Nostan hattua heille. Jos sinne julkisuuteen haluaa, sinne voi kukin pyrkiä sitten aikuisena.
Kuva jonkun av-mamman facessa ja julkisuus ovat vielä aika kaukana toisistaan.
Hehheh...minäpä oon nähnyt vauvan ihan livenä!!!! Mut en kerro missä.