Onko se että aikuinen mies näyttää ulkoisesti teinipojalta turn-off?
Olen yhä sinkku ja ne treffit, joisa olen päässyt naisten kanssa käymään, sanovat että näytän liian poikamaiselta ja nuorekkaalta heidän makuunsa. Eii muuten, mutta seurustelen jo itseäni 4-7 vuotta nuorempien naisten kanssa ja pelkään että joudun haukemaan ehkä seuraa vielä nuoremmista naisista. Alkaa tuntua että tämä geneettinen "ikuinen nuoruus" josta moni nainen olisi kiitollinen on meille miehille enemmänkin kirous kuin mikään siunaus.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Onko se turn off, että aikuinen mies näyttää teinipojalta?
En tiedä, en ole ikinä tavannut yhtään. Mutta voin kertoa,e ttä se kun aikuinen mies yrittää nöttää teiniltä ja pukeutuu 10+ vuotta nuorempaan tyyliin ja laatuu, se kyllä on turn off.
Laatuu?
Minä tykkään vain söpöistä ja kauniista poikamaisista miehistä. Sellaiset perusäijämäiset, karskit, "miesten miehet" eivät nappaa ollenkaan.
Ehkä sun pitäisi viillellä vähän arpia siihen siloiseen poskeesi ja kertoilla naisille miten sait ne nuorna poikana katutappelussa.
Mulla on nuoren miehen kasvot. On siis jykevä leuka ihan. Keho onkin sitten kuin antiikin spartalaisen soturin tai patsaan vuosien salin vuoksi. Kyllä mua väistää ihan ne ''tösimiehet'' isoine mahoineen ja laskee katseen lattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiehtoo miehissä juuri poikamaisuus. Partaisuus ja aikuisuus ei iske. En ymmärrä tätä nykyajan parta+pitkätukkatrendiä. Tai siis sitä, että yhtäkkiä naiset ovat alkaneet ihailla sellaisia miehiä.
Poikamaiset/teinimäiset vaatteet, lyhyt tukka, puhdas karvaton iho ja säteilevät silmät on miehellä 5/5. Teinimäisillä vaatteilla tarkoitan esim. siistejä farkkuja ja nahkatakkia.
Nuoren pojan hymy ja uhkarohkeus sekoitettuna herkkyyteen on jotain vastustamatonta.
Toki en mitään finninaamaista ja hintelää 170cm teiniä/teinimäistä miestä haluaisi.
Näin ne mieltymykset vaihtelee. Itse ottaisin sen parrakkaan ja vähän äijämäisen tapauksen ihan koska vain yli poikamaisen saati teinimäisen siloposken. Mutta niinhän se pitää ollakin että kaikilla on makunsa, tylsä maailmahan tämä olisi jos kaikkien pitäisi olla samanlaisia sopiakseen johonkin universaaliin mieltymykseen. Kyllä vakka kantensa löytää, myös AP aivan varmasti ennemmin tai myöhemmin kohtaa sen naisen joka ihastuu ikihyviksi AP:n nuorekkaaseen olemukseen, joten älä AP vaan luovuta. :)
Vierailija kirjoitti:
Jos teinipojalla tarkoitat hinteläkroppaista amisviiksistä bensalenkkaria, niin juu ei sytytä.
Mistä lähtien viikset on tehnyt miehestä teinipojan näköisen? Mun hintelällä isäpapalla on viikset, eikä hän näytä yhtään minun mielestäni teini-ikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään vain söpöistä ja kauniista poikamaisista miehistä. Sellaiset perusäijämäiset, karskit, "miesten miehet" eivät nappaa ollenkaan.
Minkäikäinen ja minkätyyppinen olet itse?
t: poikamainen mies 33v
Vierailija kirjoitti:
Onko esittää julkkisesimerkkiä sellaisesta miehestä, joka näyttää teinipojalta? Osaisi vähän verrata. Poikamaiset ja söpöt miehethän kuitenkin ovat monien naisten mieleen. Eli et siis ilmeisesti tarkoita tällaista kuitenkaan?
Muumuassa Leonardo di Cabrio, Zac Efron ja Justin Bieber tulee ainakin itselle ekana mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko esittää julkkisesimerkkiä sellaisesta miehestä, joka näyttää teinipojalta? Osaisi vähän verrata. Poikamaiset ja söpöt miehethän kuitenkin ovat monien naisten mieleen. Eli et siis ilmeisesti tarkoita tällaista kuitenkaan?
Muumuassa Leonardo di Cabrio, Zac Efron ja Justin Bieber tulee ainakin itselle ekana mieleen.
Leonardo on kyllä jo täysin rupsahtanut ja plösähtänyt ikäisensä näköinen ukkeli, ei ulkonäössä ainakaan enää hajuakaan poikamaisuudesta.
Söpöys on makukysymys, Leosta on tullut keski-ikäinen nallukka ja joidenkin mielestähän semmoset on söpöjä.:)