Kättääkö kukaan enään kortsuja?
Itsellä on eron jälkee ollut kolme yhden yön suhdetta ja kortsut ovat olleet aina mukana, mutta kumeja ei ole käytetty siitä yhtään kappaletta.
Tilanne on mennyt suunnilleen samaan tyyliin eli olen alkanut kaivamaan kumia esille johon naiset on todenneet tyyliin "mun kanssa ei tarvitse käyttää", "ton vois jättää kyllä poiskin, multa et mitään tauteja saa" tai "mä syön kyllä pillereitä, ei tota välttämättä tarvita". Ja täytyy myöntää että kyllähän sitä mielelläni itsekin kumin olen pois jättänyt, vaikka riskit onkin tiedossa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetään elmukelmua ja pakastepusseja.
Pakastepussi on hyvä naisen nuolemisessa.
Laitatko naisen pakastepussiin ja nuolet sitä? ;D
Ei kun pään. ;D
Hihihi XDDD, hyvää mustaa huumoria. :)
Kerran, kun kumi hajosi, niin rukoilin Jumalaa, ettei lasta tule. En ollut vielä silloin uskossa, mutta ymmärsin, että Jumala kuulee kaikki toiveet. Tämän jälkeen olen rukoillut aina panon jälkeen, eikä lapsia ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanot vielä enään, niin lyön sua nenään.
Enää!
Enää!
Enää!
Käytä AINA kondomia, koska kaikkia geenejä ei todellakaan kannata siirtää.
Oispa sunkin vanhemmat muistaneet käyttää kortsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat olla mieliksi?
Itse en jaksa vääntää kortsun käytöstä enään miesten kanssa ja hommasin pillerit. Yksikään mies ei ole muutenkaan omatoimisesti kortsua laittanut päälle, kun kuulemma ilman tuntuu paremmalta, joten mennään sitte niin.
"Et jaksa vääntää"... Ei oo todellista. Mä olen passittanut yhden illan jutun vaikka keskellä yötä kortsuostoksille, muuten en oo suostunut seksiin. Missä on sun itsekunnioitus? Ja missä on miesten kunnioitus naista kohtaan tai aivot ylipäätään kun tällaisista asioista on tapeltava?
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset inhoaa kondomeja!
Pari naista on sanoneet, ettei kortsun kanssa heru, kun ei tunnu hyvältä.
Se on parisuhteessakin ihan kivaa vaihtelua :)
Mun mielestä kortsuvastaisuus on asennevamma. Ja varmasti jokaiselle löytyy sopiva
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle sanoisi yhden yön hoito ettei kortsua tartte käyttää niin juoksisin, en kävelisi, sillä looginen johtopäätös on ettei se ole käyttänyt kortsua muidenkaan yhdenyön hoitojensa kanssa ja on kävelevä STD-tarjotin.
M
Eiköhän yhden yön hoidoissa kumpikin osapuoli voi olla STD-tarjotin.
Ennenkuin aloittaa uuden suhteen, kannattaa käydä testeissä, niin ainakin tietää, ettei itse tartuta toisia.
Mä käytän aina kortsua, mutta yks kerta ei ollut mukana, mutta mies keksi käyttää Salen muovikassia kortsuna.
siis se oli sullekin ihan ok olla ilman? ja vuoden päästä makselet elareita kolmelle eri naiselle? onko sekin sulle ihan ok? kannattaiskohan ihan itte rullata se kumi paikalleen
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin aloittaa uuden suhteen, kannattaa käydä testeissä, niin ainakin tietää, ettei itse tartuta toisia.
HPV ei näy sp-testeissä.
Joo, mun eksä oli niille allerginen. Ei kannata käyttää, jos ei tiedä mitä tekee.