Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusitko oikeasti seksiä pian (alatie)synnytyksen jälkeen?

Vierailija
17.03.2018 |

Vai teitkö sen vain miehen mieliksi?
Rehellisiä vastauksia

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt on kummallisia synnyttäjiä linjoilla. Minulle ei laitettu mitään tikkejä kummassakaan synnytyksessä, enkä tunne ketään, jolla olisi ollut repeämiä. Trollit taas vauhdissa. Vuoto loppui parin viikon kuluttua ja sitten olinkin jo halukas seksiin.

Ja rakensin avaruusaluksen, asutin Marsin, leivoin koko Afrikalle siemennäkkäriä ja pesin maapallon valtameret. Synnytysrepeämä! Mikä se on? Hästäg#nevöhööd#tehoäeti#

😂 kiitos

Vierailija
22/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin esikoisen ihan tammikuun alussa imukupin avustustuksella vauvan sydänäänten häviämisen vuoksi. Eppari siis tehtiin ja sekin repesi kuulemma vielä lisää ponnistaessa. Tikkejä tuli monta, mutta parani todella nopeasti. Kuukauden päästä harrastettiin ensimmäisen kerran ja olihan paikat arat. Vieläkään ei kyllä tee mieli tippaakaan, mutta miehen mieliksi suostun seksiin. Ei mun olisi pakko tietenkään mutta ei se nyt niin ylitsepääsemätöntä ole minulle antaa miehelle vaikkei itseä haluta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on tehnyt heti mutta odotimme jälkivuodon loppumista.

Ekalla kerralla 18 tikkiä 3 kerroksessa mutta muut kerran pienillä nirhaumilla joten sekään ei haitannut.

4:n äiti

Vierailija
24/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin aika pian, viikon päästä eka synnytyksestä ehdotin jo yhdyntää. En saanut repeämiä ja jälkivuotokin oli jo todella niukkaa joten uskallettiin kokeilla. Ei käynyt kipeää, toki tuntui vähän löysältä mutta silti ihanalta molemmista.

Nopeasti kyllä paikat parantuvat, vaikka olin kaikkia kauhujuttuja kuullut.

No Niin, saa taas kivittää 😂

Vierailija
25/30 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla pari viikkoa synnytyksestä. Oli ikuisuus odottaa sinne asti. Kahdella seuraavalla ollaan n. 5-7 vrk päästä synnytyksestä. Toki suojaus kortsulla ettei tulehduksia tule ja varovasti tuntemuksia kuunnellen.☺️

Vierailija
26/30 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluttanut muutamaan viikkoon. Varovasti aloiteltiin, koska väliliha oli leikattu. Muuten oli normisynnytys. Muutaman kuukauden kuluessa alkoi tuntua seksi suht normaalilta.

Vierailija
27/30 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrrr.....kun näitä kokemuksia lukee, tekee vielä vähemmän mieli hankkia lapsia. Kuulostaa kamalalta. Tsemppiä kaikille repeämien, inkontinenssin, haluttomuuden ym. kanssa kamppaileville.

T. yksi vela

Vierailija
28/30 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rva kirjoitti:

Ekalla pari viikkoa synnytyksestä. Oli ikuisuus odottaa sinne asti. Kahdella seuraavalla ollaan n. 5-7 vrk päästä synnytyksestä. Toki suojaus kortsulla ettei tulehduksia tule ja varovasti tuntemuksia kuunnellen.☺️

Jotakuinkin näin meilläkin on mennyt. Lapsia on neljä. Neljännen kohdalla imetys aiheutti sitten limakalvojen ohenemista sen verran että piti hakea resepti estrogeeniemätinpuikkoihin. Sitten olikin taas mukava sekstailla. Halut on siis olleet tallella koko ajan.

Vierailija
29/30 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli 3 tikkiä synnytyksessä ja sanottiin, että ennen jälkitarkastusta ei mielellään yhdyntöjä. Jos en ihan väärin muista niin aika oli tilattu n. 4 viikkoa synnytyksestä. Olimme yhdynnässä noin 3 viikon päästä ja muistan silloin miettineeni, että näkeekö sen alapäästäni etten ollut tehnyt ohjeitten mukaisesti. No aika nuori olin silloin 😊 ja minulla ei sattunut yhdyntä yhtään ja mieheni oli aika kookaskin vielä. Ja lisättäköön vielä, minä olin itse halukas. Että varmasti sekin auttaa ettei satu.

Vierailija
30/30 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maltoin odottaa 4 vkoa viimeisen synnytyksen jälkeen. Esikoisen jälkeen 8 vkoa 18 tikin takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi