Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusitko oikeasti seksiä pian (alatie)synnytyksen jälkeen?

Vierailija
17.03.2018 |

Vai teitkö sen vain miehen mieliksi?
Rehellisiä vastauksia

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alatiesynnytyksen kokeneet tietävät mikä on pian.

Vierailija
2/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä värkillä olisi pian sekstailtu vaikka halua olisikin löytynyt. Ei tosin löytynyt sitä haluakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä kellekin on pian.

Viimeistään kuukauden päästä teki julmetusti mieli, mutta ei pystynyt (en pystynyt edes istumaan normaalisti 6 viikkoon...).

Yhdyntään pystyin vasta 2kk kuluttua ja siihenkin vaati vielä liukkaria ja hyvin hidasta toimintaa. Halusin kyllä, mutta alapään toipumisessa meni aika kauan (minun mielestäni).

Vierailija
4/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vauva valvotti, hormonit sekaisin...olin varautunut kaikkeen, mut elämänmuutos oli silti pommi.

Ja oli himottanut koko raskausajan ja olin käyttänyt sauvaakin miehen poissaollessa.

Meni todella, todella kauan kun halusin. Tikkejä vielä koko alapää täynnä.

Vierailija
5/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Istumiseenkin meni lähemmäs kaksi kuukautta. Tikkejä oli lähemmäs 70 kpl. Oli ihan muut asiat mielessä kuin kulli.

Vierailija
6/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on olemassa vaihtoehto B eli peppureikä

Mitäs kun sekin repesi? Tikkejä puoli suolta.

Vierailija
7/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut. En ollut edes kipeä, hormonit vaan tekivät, ettei tehnyt mieli. Vasta imetyksen loputtua alkoi oikeasti taas haluttaa, toki meillä satunnaisesti oli seksiä mutta ei se oikein miltään tuntunut.

Vierailija
8/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit tekee kyllä tepposet. Raskaana olin superhalukas ja mies oli ihan helisemässä ja kun en kokoajan saanut niin itsekseni hoitelin itseäni päivittäin. Mutta heti kun synnytys oli ohi niin ei tehnyt tippaakaan mieli! Olisin halunnut haluta mutta ei. Miten ärsyttävää.

Vierailija
9/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt on kummallisia synnyttäjiä linjoilla. Minulle ei laitettu mitään tikkejä kummassakaan synnytyksessä, enkä tunne ketään, jolla olisi ollut repeämiä. Trollit taas vauhdissa. Vuoto loppui parin viikon kuluttua ja sitten olinkin jo halukas seksiin.

Vierailija
10/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin. Kaksi viikkoa synnytyksen jälkeen.

Vierailija
11/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kiireellinen sektio että en edes tiedä miksi avasin tämän keskustelun mutta nyt pitäisi vauvan alkaa ulostautua hetkenä minä hyvänsä ja aloin pelätä totaalista repeämistä! (Siis en siinä mielessä et ajattelisin seksin ajankohtaa vaan kun luki noita juttuja!).

Vierailija
12/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut, ei tehnyt miele eikä tehnyt mielei miehenkään. Oli niin isoja tuhoja, että siihen meni useita kuukausia. Mies ei ollu helisemässä, lähinnä pelkäsi, että toivunkohan koskaan.

Vierailija
13/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt on kummallisia synnyttäjiä linjoilla. Minulle ei laitettu mitään tikkejä kummassakaan synnytyksessä, enkä tunne ketään, jolla olisi ollut repeämiä. Trollit taas vauhdissa. Vuoto loppui parin viikon kuluttua ja sitten olinkin jo halukas seksiin.

Ja rakensin avaruusaluksen, asutin Marsin, leivoin koko Afrikalle siemennäkkäriä ja pesin maapallon valtameret. Synnytysrepeämä! Mikä se on? Hästäg#nevöhööd#tehoäeti#

Vierailija
14/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä halusin, mutta vaimo ei.

En minä kenenkään miehen mieliksi sitä olisi tehnyt, hetero kun olen.

Vierailija
15/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että synnytyksessä repee on osittain myös kätilön vika. Hyvin ammttitaitoinen kätilö osaa sanoa milloin pitää ponnistaa ja milloin ei kannata. Ja nää on niin henkilökohtaisia juttuja, pääasia et tuntuu kummastakin hyvältä. Itse olen 4 lasta synnyttänyt. Halut palasivat 3 vkoa synnytyksen jälkeen. Koskaan ei ole tullut haavan haavaa kun olen ollut hyvissä käsissä. Terveiset vaan taysin synnytysosastolle.

Vierailija
16/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut koskea itsekkään itseeni puoleen vuoteen. Sain jotain hermovaurioita jotka aiheuttivat sähköiskun kaltaisia kipukohtauksia. Mies kävi koko vaiheen kanssani läpi kuskaten lääkäriin ja miettien milloin pitää soittaa ambulanssi kun en pysty liikkumaan, ymmärsi olla painostamatta seksiin.

Vierailija
17/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa välttää normaalisti menevässä synnytyksessä repeämät on se, että kätilö tukee kunnolla välilihaa ja neuvoo ponnistamisessa kunnolla. 

Vierailija
18/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että synnytyksessä repee on osittain myös kätilön vika. Hyvin ammttitaitoinen kätilö osaa sanoa milloin pitää ponnistaa ja milloin ei kannata. Ja nää on niin henkilökohtaisia juttuja, pääasia et tuntuu kummastakin hyvältä. Itse olen 4 lasta synnyttänyt. Halut palasivat 3 vkoa synnytyksen jälkeen. Koskaan ei ole tullut haavan haavaa kun olen ollut hyvissä käsissä. Terveiset vaan taysin synnytysosastolle.

Olet ollut onnekas. 4 lasta minakin olen maailman puskenut ja joka ikisellä kerralla revennyt pahasti, valitettavasti. Nuorin on jo yli 10-v mutta tuntuu, että halut eivät ole vieläkään palaaneet tasolle, jolla ovat olleet ennen lapsia. Ne arvet alapäässä ovat edelleen julmetut.

Vierailija
19/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kyennyt! Pissa ja kakka valui omia aikojaan, eikä tikitkään kunnolla sulaneet.

Meni yli vuosi, että kykenn yhtään mihinkään omasta halusta. Siihen asti annoin silloin tällöin suikussa ja itkin salaa, kun mies ei nähnyt.

Vierailija
20/30 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan niin järkyttävä messuhalli, ettei moiseen ole ollut tarvetta.

Kyllä kaikki kaverini ja työkaveritkin on tikattu ainakin ekassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi