Haluan säännöllisen ja hyvän seksielämän!!
Päätin että jos mieheni ei sitä kanssani enää halua senkään jälkeen kun lapset isompia, eroan ja etsin suhteen jossa seksi toimii juuri kuten haluan, ihan sama sitten muusta.
Kommentit (12)
Missä on ongelma? Siis miestäsi ei kiinnosta? Kiinnitätkö yhtään huomiota ulkonäköösi? Oletko suurinpiirtein normaalipainoinen? Jutteletteko kahdestaan muusta kuin lapsista? Jaatteko kotityöt?
Vierailija kirjoitti:
Missä on ongelma? Siis miestäsi ei kiinnosta? Kiinnitätkö yhtään huomiota ulkonäköösi? Oletko suurinpiirtein normaalipainoinen? Jutteletteko kahdestaan muusta kuin lapsista? Jaatteko kotityöt?
Miestä ei tosiaan kiinnosta. Kiinnitän erittäin paljon huomiota ulkonäkööni (en nyt koko ajan koska se olisi pakkomielteistä), kroppa on urheilullinen, jutellaan kaikesta paitsi seksistä koska mies ei halua, kotityöt jaetaan. Ap
No minä erosin, ja nyt on elämässä uuden miesystävän kanssa kivasti seksiä. Ero tuli, koska avioliitto oli muuttunut kaverisuhteeksi ruuhkavuosien aikana. Valitettavan yleinen tapaus.
Hep!
Seksi on jatkuva riidan aihe.
Osmo Kontulat vain jaksavat jauhaa naisten haluttomuudesta. Höpöhöpö. Meitä on aika monta naista, jotka elävät epätyydyttävässä suhteessa - seksin suhteen.
Minusta on kuitenkin noloa rikkoa perhettä vain siksi, että olen puutteessa. Sinnittelen vielä muutaman vuoden, jotta lapsi on vähän isompi. Miehellä on vähän alkoholiongelmaankin, joten sillä varjolla eroan.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus!
Siis mitä kyssäreitä.
News flash. On olemassa miehiä, joilla on HEIKKO libido. Tämä tarkoittaa, etteivät he ajattele seksi jatkuvasti. Mieheni mielestä esim. kerran päivässä/viikossa runkkaava mies on eläin...
Hän ei tuijottele naisia kaduilla/baareissa. Ei peppuja tissejä jns. Hän ei puristele peppua ohimenneessän. Jatkanko. Hänellä vain ei pyöri seksi koko ajan päässä. Tämä sitten kyllä heijastuu - ikävä kyllä - meidän seksielämäämme. Siinä ei auta huutoni, itkuni, kiristely, seksikkäät alusvaatteet.
Btw, perusterve mies haluaa p...ua, oli sitten hieman homssua tai ylipainoa tai ei.
Niin ja minä olen normaalipainoinen, x-vartaloinen, tyylikäs ja halukas nainen. (en ap)
Selvä. Kävele siis baariin, ja pokaa sieltä kovaäänisin mölyäjänyrkkisankari jonka kanssa sitten panet miehesi maksamassa sängyssä.
Kannattaisikohan sille miehelle puhua asiasta? Vanhemmiten libido laskee, mutta mies voi siihen vaikuttaa elämäntavoillaan tai tarvittaessa lääkärin avustuksella.
Mies ei halua puhua seksistä? Okei, voi voi, mutta silti pitää puhua. "Kuule, meille tulee ero tällä menolla kun olen niin tyytymätön tähän seksittömyyteen ja asia on pakko ratkaista, koska tämä ei voi jatkua." Jos mies ei reagoi tuohon, niin se on sitten ero ja se siitä.
Loistavaa! Ota yhteyttä minuun - voimme olla sillain aina kun haluat. (Olen parisuhteessa)