Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin löytäneeni ihanan miehen, mutta

Vierailija
17.03.2018 |

ei taida ollakaan niin. Nyt selvisi, että hänellä on paniikkihäiriöitä vaativan työn takia. On oksentanut jo vuosia joka aamu ennen töihin lähtöä. Hampaat on fiksattu sen takia. Stressi ei hellitä työpaikan vaihdolla. En tiedä miten tähän suhtautuu. Muuten aivan ihana mies.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meistä on myös ns huonoja puolia. Jos mies on muuten kiva ja ihana kai tuon asian kanssa oppisi elämään.

Vierailija
2/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo ongelmat työstä tulee, vaan siitä, miten mies itse suhtautuu töihin. Ehkä silloin voisi tulla, jos olisi sotilas, joka lähtee joka aamu kuoleman vaaraan. Muuten miehellä olisi aihetta itsetutkiskeluun ja terapiaan ja mitä kaikkea sen lisäksi mielenterveyttä parantaakseen voi tehdä. Ravitsemus, liikunta jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis syö todella terveellisesti, entinen himourheija, nyt vähemmän selkäkipujen takia. Venyttelee ja joogaa paljon nykyään. Hyvin älykäs.

Vierailija
4/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meistä on myös ns huonoja puolia. Jos mies on muuten kiva ja ihana kai tuon asian kanssa oppisi elämään.

Just joo jäädään vaan tähän, mikään ei koskaan muutu, olen mitä olen, pitää hyväksyä status quo jne. Ei ole normaalia saada paniikkikohtausta joka aamu töiden vuoksi. Lääkäriin olisi aihetta mennä.

Vierailija
5/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erittäin stressaavalla alalla, mutta kuites...

Vierailija
6/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo jäädään vaan tähän, mikään ei koskaan muutu, olen mitä olen, pitää hyväksyä status quo jne. Ei ole normaalia saada paniikkikohtausta joka aamu töiden vuoksi. Lääkäriin olisi aihetta mennä.

Tuossa ei mainittu kuin nuo paniikkikohtaukset. Luulisi että on hakenut apua siihen.

Vierailija
7/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakekoon apua. Vai bulimiako vaivaa entistä himourheilijaa, jonkinlainen addiktio.

Vierailija
8/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
9/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asia ei oikeastaan häiritse minua itseäni niinkään enää. Olen tottunut siihen ja osaan elää sen kanssa.

Vierailija
10/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hakekoon apua. Vai bulimiako vaivaa entistä himourheilijaa, jonkinlainen addiktio.

On hakenut apua, mutta silti vielä näin. On siis entinen urheiluaddikti. Ruuan suhteen terveysintoilija, mutta ei liikaa.

Vierailija
11/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on tuhoon tuomittu. Parempi potkaista äijä pellolle heti kuin tuhlata yhtään enempää aikaa siihen. Meressä on parempiakin kaloja saaliiksi.

Vierailija
12/12 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hakenut apua, mutta silti vielä näin. On siis entinen urheiluaddikti. Ruuan suhteen terveysintoilija, mutta ei liikaa.

En ole kylläkään niinkään terveysintoilija. En katso kaupassa terveellisyyttä oikeastaan laisinkaan. Syön sitä mikä on hyvää ja halpaa. Limpparit ja karkit on aika kalliita ja ruoka maittaa yleensä paremmin. Mut joskus se makeanhimokin yllättää.