En jaksa enää :' (
tää elämä on ihan perseestä
Mä en jaksa yksin hoitaa kaikkea, ja jos en hoida tulee valituksia yms
Mä en ikinä pääse mihinkään YKSIN! Mä en saa ikinä omaa aikaa.
Kotona on taapero ja toinen lapsi on mahassa. Miestä ei näytä kiinnostavan koko tuleva lapsi. Kohta ei paljoo enää minuakaan.
Toivon välillä, että mies löytäisi toisen naisen ja menis sen matkaan, niin pääsisin miehestä eroon, ja tuntuu että elämä alkaisi silloin edes hieman näyttämään paremmalta.
Miehelä on pääasia että hänellä on rahaa, hänellä on siten valtaa yms.
Minusta paskat. Ei sitä kiinnosta onko mulla varaa mennä kauppaan hakemaan ruokaa vai ei. Syönkö terveellisesti vai en. No, mutta ne multivitathan ovat vitamiinejä, joten eipä vitamiinejä silloin muusta tarvi saadakkaan...
Ei jaksa enää :' (
Kommentit (29)
ja kaikki muu, kuten esim. miehen rahankäyttö, rakentaminen, miehen välinpitämättömyys ym. onkin nyt vain sivuseikka.
ongelmasi ovat jossain ihan muualla kuin siinä ettet oikein hallitse puhelinkeskustelua!
Kämpän remppakin on vielä kesken. Rempasta on aikaa yli 2 vuotta. yms!!!
ap
ja siksi tartuinkin tähän aiheeseen. ei kaikki vika kuitenkaan ole miehessä, se näyttäisi nyt selvältä..
- 12 -
No, ehkä mä oonkin se paska! Kai mun sit täytyy tehdä asialle jotain. Toivottavasti sitten lapset saavat jossain joskus hyvän elämän ilman tälläistä paskaa äitiä, joka ei jaksa 24h/vrk olla kotona hoitamassa kaikkea.
ap
alan aavistella että oletkin porvoosta..
Eipä täältä minkäänlaista apua taikka kannustusta saa. Valitettavasti!!!!
ap
monta neuvoa olet saanut, mutta olet päättänyt että elämäsi on täynnä paskaa. varmaan se onkin.
Ymmärrän miltä susta tuntuu. Meille kans tuli toinen vaavi ihan tilaamatta ja vauva oli silloin 7 kk kun aloin odottamaan. Miehellä hyvin paljon projekteja päällä ja on ihana mies sekä isi mutta ei hänkään aina ymmärtänyt..
Kun toinen vauva syntyi, alkoi kaaos josta kuitenkin olen selvinnyt. Päivä kerrallaan. Itse älysin pyytää ihan konkreettista apua: Kotiapu käy kerran viikossa 2 tuntia ja oma äitini hoitaa joskus taaperoa.
Minullakaan ei ole autoa enkä pääse mihinkään päivisin. Matkat pelkästään kauppaan on pitkiä.
Meillä mies ymmärsi vasta kun aloin sille päivittäin sanoa että mä olen poikki... mutta itse sitä pitää uskaltaa vaatia ja pyytää. Joskus on otettava sillai että antaa kotitöiden vaan olla, keskittyy sen lapsen nukkumisajan omaan lepoon ja omiin juttuihin. Sitä omaa aikaa ei sitten ole sitäkään kun toinen tulee. Siksi avun pyytäminen on enemmän kuin fiksua!!
msn yhteisöistä löydät ainakin yhteisön hakusanalla taaperovauva. Siellä on saman kokevia. VOIMIA!!
Ja se puhelinkeskustelu ei ole sama asia ku se, että nähdään kasvokkain ja tehdän jotain hauskaa esim. kahvin äärellä.
ap