Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TV1 Perjantai: Brother Christmas

Vierailija
16.03.2018 |

Brother Christmas Perjantaissa ykkösellä nyt.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sean oli selkeästi Koposta huijarina pitäjä ja antoi sen myös näkyä. Hyvä, ettei vain lässyttänyt kun vielä emme tiedä, mitä tileiltä selviää, koska ihminen ei usko tätä manipuloijaa.

Vierailija
22/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään nyt meni maku tuohon omahyväiseen ja jeesustelevaan kieroilijaan, huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi Rehn vähän...? Puolustaa Koposta. "Minäkin olen joskus ajatellut rasistisesti..." Arght. Jos Koponen on perustanut järjestön kerätäkseen itselleen, niin pieni rasistisuus ei nyt liity siihen.

Vierailija
24/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen varmaan liikaa tehnyt hyviä tekoja ja tuottanut liikaa hyvää oloa ihmisille." Ei juma, oksettava mulkvisti joka tekee rahaa muiden ihmisten hädällä ja selän takana surutta nauraa "separeille ja n**kereille"!!!

Vierailija
25/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mun idoli Lillan puolusteli vähän Aria.

BC oli kyllä ylimielinen: " Vilma vai mitä että vein sun kesällä huvijahdille ilman partaa"

Vierailija
26/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä toi Veli joulu ihan itse perimmäisen luenteensa kaiken kansan nähtäville, enää ei tarvitse mediaa syyttää mustamaalaamisesta! Täydellisen omahyväinen, itsekeskeinen, ja ylimielinen mul**u. YÖK.

Vierailija
27/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole aiemmin muodostanut tästä henkilöstä mitään mielipiteitä, mutta nyt on sanottava, että hän ei vakuuttanut. En usko hänen pyyteettömyyteensä, esiintyminen oli niin uhriutuvaa ja täynnä itsekorostusta.

Vierailija
28/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ari yrittää vielä pelastaa uppoavaa laivaa, turhaan.

Vierailija
29/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Rehn vähän...? Puolustaa Koposta. "Minäkin olen joskus ajatellut rasistisesti..." Arght. Jos Koponen on perustanut järjestön kerätäkseen itselleen, niin pieni rasistisuus ei nyt liity siihen.

Niin no... Rehn ei ollut siellä ottamassa kantaa BC:n toimintaan rahankerääjänä. En itse anna ylläolevalle suurta painoarvoa, jotainhan siinä piti puhua, kun kamerat kuvaavat ja on mikki kädessä ja Koponen istuu ihan vieressä. 

Vierailija
30/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sean oli selkeästi Koposta huijarina pitäjä ja antoi sen myös näkyä. Hyvä, ettei vain lässyttänyt kun vielä emme tiedä, mitä tileiltä selviää, koska ihminen ei usko tätä manipuloijaa.

Eiks toi toimittaja ole itse osittain sellainen eekeri, joita Ari kritisoi?

Vierailija
31/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks toi toimittaja ole itse osittain sellainen eekeri, joita Ari kritisoi?

Niin, aivan. Toimittaja toi senkin esille. Aika hyvä pointti häneltä. Ja siis sitä suuremmalla syyllä katsoo varmaan Koposta uskottavuuden kannalta, että onko sitä, vai ei.

Vierailija
32/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tienny, et se on ihan Elisabeth Rehnin näköinen ja puhuukin ihan samalla tavalla. Hieno tyyppi kyllä!

Hieno tyyppi, joka esimerkiksi kerää "itelleen, eikä milekään separeille" ja sanoi Sanna Kiiskeä "v**u h****aksi" vaikka tämä lahjoitti miehen keräykseen rahaa. He's a real gentleman, indeed.

Vierailija
33/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo hyväntekijät narahtaa joskus. Ensin lelu Rami ja nyt Brother Christmas. Isot järjestöt kuten World Vision ja muut ovat narahtaneet jo aikoja sitten.

Vierailija
34/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Koponen on tehnyt työkseen ennen kuin ryhtyi täysipäiväiseksi huijariksi ja hyväksikäyttäjäksi?

Vierailija
35/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli Seanin fani! :D yleensä tv:stä tulee niin pliisuja haastatteluja niin hyvä että oli pokkaa pistää tuokin partanaama koville.

Vierailija
36/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi tavallaan, että tälle manipuloijalle annetaan mahdollisuus taas huijata kuulijaa.

Oliko se mielistelevä mustanaamio haastattelemassa?

Vierailija
37/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo hyväntekijät narahtaa joskus. Ensin lelu Rami ja nyt Brother Christmas. Isot järjestöt kuten World Vision ja muut ovat narahtaneet jo aikoja sitten.

Tietääkseni Hurstin toiminta on ollut rehellistä isältä pojalle.

Vierailija
38/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mainostanut tätä haastattelua fb-sivuillaan :D

Vierailija
39/39 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ari yrittää vielä pelastaa uppoavaa laivaa, turhaan.

Ja Kopose vaimo pureskeli kynsiään lähetyksen aikana pääseekö enää ollenkaan New Yorkin reissuille ja lillumaan uima-altaisiin ulkomaille.